Keskustelu ja kyselyt otteluiden netti-, TV- ja radiolähetyksistä

  • 1 197 476
  • 5 139

kumikiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HOKKI
Kokonaisedullinen striimi Kouvolasta ostettu, vain 14€ ottelun hinta. Mutta: cannot load M3U8: 404 not found ilmestyy ruudulle kun yrittää avata lähetystä? Help! Peli alkaa viiden minuutin päästä, onko koko homma nurin vai toimiiko muilla?
 

Viivelähtö

Jäsen
Suosikkijoukkue
FC Dynamo
Nyt VITTTU!! Toi saatanan puusilmä Niinimaa nyt vittuun tuolta. Kerhon selästä taklaukset on niin vitun rumia ja sitten kun tulee yhtä ruma Kärppien puolelta niin "ei mitään, puhdas taklaus". Haista vittu Niinimaa!
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Oskulla valuu kyyneleet siinä määrin, että mun kajarit kastuu. Prkl...
 

Tuborg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Näkyykö teillä tuo Nelonen Pro 2? Itsellä kaikki muut Nelonen Pro kanavat näkyy, mutta ei tuo Pro2, jolta tämä HPK - Kärpät tulisi...
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Näkyykö teillä tuo Nelonen Pro 2? Itsellä kaikki muut Nelonen Pro kanavat näkyy, mutta ei tuo Pro2, jolta tämä HPK - Kärpät tulisi...

Itselläni kyseinen kanava oli pudonnut itse tekemästäni suosikki-kanavalistauksesta. Piti noukkia paikoilleen uudelleen niin kanava näkyy. Kokeileppas ettei sinullakin ollut käynyt samat.

Boksina Wbox HD2.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Mulla ei Ruudun mediasoittimesta löydy ollenkaan painiketta, jolla pääsisin koko näytön tilaan. Ei ole ollut tällaista ongelmaa aikaisemmin. Mites muilla?
 
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Bunch of Jerks
Kertokaapa joku mobiiliasioiden päälle ymmärtävä, kuinka saisin Taurun SaiPa-selostukset kuulumaan wanhan Nokia E72 Symbian-puhelimen internet-radiosta? Viime kaudella toimineet asetukset ei pelitä enää.
 

jussimy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mulla ei Ruudun mediasoittimesta löydy ollenkaan painiketta, jolla pääsisin koko näytön tilaan. Ei ole ollut tällaista ongelmaa aikaisemmin. Mites muilla?

Juu ei saa ainakaan aipädillä full screeniin tällä hetkellä..
E: ruutu-sovelluksella saa, mutta siinä taas ei toimi skaalaus telkkariin koko näytölle ainakaan hdmi-adapterin kautta :/
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Juu ei saa ainakaan aipädillä full screeniin tällä hetkellä..
E: ruutu-sovelluksella saa, mutta siinä taas ei toimi skaalaus telkkariin koko näytölle ainakaan hdmi-adapterin kautta :/
Jep, eli samassa veneessä ollaan.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ruutu.fi tällä hetkellä ikävää katseltavaa.

Lähetys pomppaa yhtäkkiä sekuntteja taaksepäin ja sitten taas vastaavasti yhtäkkiä eteenpäin.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onko kenelläkään tietoa, että näkyyköhän netin kautta mistään JYP-SaiPa-peliä ilmaiseksi? Viileäurheilu tällä hetkellä kertoo näyttävänsä ainoastaan Blues-Lukko-pelin.
 

Kynä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Voi olla, etten vaan osaa, kun en ole tuota Ruutu-palvelua ennen eilistä juurikaan käyttänyt. Mutta miten mulla pyörii JYP-SaiPa-striimissä nauhoite otteluparin kolmannesta ottelusta? Päivitetty on jne. Kokeeksi vilkaisin muita pareja, ja Pelicans-Tappara- sekä Blues-Lukko-matseissa ollaan ihan livekuvassa.

Muilla samoja ongelmia?
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Mikäs tämä ongelma nyt oikeen on? Ruutu ei antaa jotain ikivanhaa striimiä, enkä ainakaan minä onnistu tämän päivän peliä näytölle lataamaan! Hä?
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tähän mennessä on aina löytynyt hyvin striimejä jokaiseen otteluun, nyt ei löydy lainkaan.

Huudelkaapahan tänne jos joku löytää striimin.
 
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Bunch of Jerks
Minä ajattelin että 29,95 euroa on passeli hinta kuukauden Play offeista ja maksoin MasterCardilla, mutta Ruutu tosiaan tarjoaa kolmannen play offin nauhoitusta?! Wotta fak?
 

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Sama täällä. Streamhunterin lisäksi käyty varmaan viisi sivustoa läpi, mutta ei löydy mistään noita Pel-Tap tai Sai-JYP -pareja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös