HUAHHAHHAA, nyt putosin. Sivu latautui, mutta linkit eivät toimineet. Ilmankos kun koko helvetin etusivu on korvattu yhdellä jpg:llä =D
HUAHHAHHAA, nyt putosin. Sivu latautui, mutta linkit eivät toimineet. Ilmankos kun koko helvetin etusivu on korvattu yhdellä jpg:llä =D
osa näkee, ilmeisesti menneet aikaisin? Mulla ei välähdystäkään että aukeis, ei edes kaljupäästä... Yritin soittaa sinne, mutta ei se mitään auta, pää palaa!
Juuri tämän takia hankin varta vasten Sonera viihdepaketin niin ei tarvitse tapella nettilähetysten kanssa. IPTV ei pätki eikä rutise **kopkop**
Selvästi tausta-/yleisöäänien volaa lisätty Porissa ekan erän jälkeen. Todennäköisesti lukevat tätä palstaa, kun tuosta tuli avauduttua ottelun alussa.
Jep. Avasin sivuston jo noin klo 16.40, koska tiesin, että muuten olisi ongelmia.Saitko sivuston ihan ongelmitta auki?
Piti toisessa välilehdessä avata striimi futispeliin toisen erätauon ajaksi, kunnes huomasin siirtyväni vahingossa pois Urhon sivuilta. Pistin välittömästi nuolesta takaisin, mutta ei taida voida mitään. Viimeinen erä jää näkemättä.
Edit: Jes, odotus palkittiin. 2,5 minuuttia missasin.
Odotetaan vastausta... oli minuuttikaupalla. Lopulta odotus kannatti. Minulle ei tullut tuota samaa ilmoitusta kuin sinulle.Päivititkö koko ajan sitä sivua vai miten. Mulla tulee kokoajan se "vastaa liian hitaasti".
Onko kukaan saanut urpolta mitään hyvitystä noista paskalähetyksistä? Lähetin kyselyn tuosta perjantain matsista, ei ole vastausta kuulunut.
Samaa tiedustelisin. Jos joku sattuu löytämään, kertokoon meille.Onkohan tästä matsista striimiä tarjolla?
Samaa tiedustelisin. Jos joku sattuu löytämään, kertokoon meille.