Huono pakki
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, Ketterä
Kyllä Keskusta saa syyttää totaalisesta romahduksetaan ihan puhtaasti sitä, että lähti tähän katastrofihallitukseen nuolemaan vasemmistopuoleiden perseitä. Itsekin puoluetta pitkään äänestäneenä joutunen vaihtamaan puoluetta ensi kevään vaaleissa,tosin eipä nuo mikään muukaan vaihtoehto juurikaan houkuttele. Kai tässä pitänee jättää tyhjä äänestyslippu tai antaa ääni jollekin "mieikuvitushahmolle".
Itse olen sitä mieltä, että Keskustan pitäisi olla enemmän oikealle suuntautunut, jotta se voisi jatkossakin ääneni saada.
Sehän lienee selvää, että seuraava hallitus toteuttaa tämän haja-asutusalueiden lopullisen alasajon, jos (ja kun) Keskusta ei hallituksessa ole. Saataneen Suomeenkin ihan oikeat slummialueet kaupunkien liepeillle. Jihuu!
Itse olen sitä mieltä, että Keskustan pitäisi olla enemmän oikealle suuntautunut, jotta se voisi jatkossakin ääneni saada.
Sehän lienee selvää, että seuraava hallitus toteuttaa tämän haja-asutusalueiden lopullisen alasajon, jos (ja kun) Keskusta ei hallituksessa ole. Saataneen Suomeenkin ihan oikeat slummialueet kaupunkien liepeillle. Jihuu!