Kesätyttökisa 2003 - äänestys

  • 39 787
  • 276

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Ja tilanne lauantaina 3.5. Johanneksen äänen jälkeen:



1. Madeleine Bernadotte 9
2. Nimim. girlzilla 5
3. Viivi Avellan 4
4. Shania Twain 4
5. Raakel Liekki 3
6. Jessica Biel 2
7. Janina Frostell 2
8. Erin Koivisto 2
9. Jennifer Lopez 2
10. Aria Giovanni 1
11. Piritta Hannula 1
12. Alyssa Milano 1
13. Jaana Pelkonen 1
14. Michelle Pfeiffer 1
15. Tara Reid 1
16. Krisse Salminen 1
17. Heidi Suomi 1
18. Sarah Michelle Gellar 1
19. Tina Nordström 1
20. Stacey Keibler 1
21. Laura Pausini 1
22. Donna D ´Errico 1
23. Beatrice Dalle 1
24. Laura Malmivaara 1
25. Elisha Cuthbert 1
26. Silja Sillanpää 1
27. Johanna Halkoaho 1
28. Holly-Marie Combs 1
29. Anneli Jäätteenmäki 1
30. Liisa "The Animal" Jaakonsaari 1

HUIKEETA! Ruåtsin prinsessa vapisee, kun palstan oma tyttö girlzilla on noussut kovimmaksi uhkaajaksi! Tällä menolla iltapäivälehdet saavat kesäksi uuden lemmikin lööppeihinsä... Zilla oletko valmis tuohon raastavaan ruljanssiin?
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Johannes


Predator, minäpäs olen istunut kerran yhden erän jopa gz:n vieressä lätkämatsissa. :)

Damn. Olen siis niin, NIIN kade.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti finnishninja
Girlzilla!! Madeleinen jäi ainakin heti kyydistä...

Ninja kiitos! Tuon kuvan nähtyäni voin kisan päätuomarina sanoa että "A Star Is Born"... nyt taitaa alkaa sellainen äänivyöry Zillalle että Madde kalpenee...

PSST: Sinä olet vaikertanut Michelle Pfeifferin äänisaaliin vähyyttä, mikset sitten ITSE häntä äänestä? Olet kai huomannut, ettet ole vielä äänestänyt? Voit tietysti äänestää jotakin muutakin....
 

GM

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders
Maddelle lähtee ääni.Vois kyllä tällä kaunottarella olla hieman parempi maku noiden miesten suhteen.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Shaniaa on sitten tuo... ei kun yleisön pyynnöstä äänestettävä.
 

Termiitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Athletico Madrid
hmm.. meissä kaikissa asuu pieni pedofiili..? muuten ei ymmärrä miten aikuiset miehet äänestää vielä tyttöä. Ei, en aio äänestää Girlzillaa, vaikka äänestys onkin kesätyttö nimellä. Ääneni menee naiselle, urheilijalle, Heli Koivula on sen sortin kaunotar ettei kilpailijaa tälle naiselle löydy.

PS. Jaakonsaaren ja Jäätteenmäen äänestäjille, eikö saman tason kaunotar olisi löytynyt kilpaladuiltakin, ikävä kyllä pariin vuoteen emme pääse ihailemaan tätä kaunista hiihtäjää.. ;) missä Kaisa Variksen äänet?!
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Termiitti
hmm.. meissä kaikissa asuu pieni pedofiili..? muuten ei ymmärrä miten aikuiset miehet äänestää vielä tyttöä.

Ja höpön lörö sun kanssas. Miten joku voi olla noin kapeakatseinen? 16-vuotias teini kelpaa kesätytöksi aivan yhtä hyvin kuin reilusti yli 30-vuotias Shania Twain tms. Et kai sinäkään nimim. Termiitti ole niin pervo, että äänestäessäsi mietit vain ja ainoastaan tämän Kesätytön "käyttötarkoitusta"?
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eipä ole oma ehdokkaanikaan vielä muiden ääniä saanut, joten tässä tulee uusi nimi listaan: Mathilda May
 

Termiitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Athletico Madrid
Arvoisa Predator,
Henkilökohtaisesti katselen mieluummin hieman varttuneimpia kaunottaria kuin 14-17 vuotiaita. Voit sanoa kapeakatseiseksi, mutta luonto ei vaan salli antaa ääntäni teinille, ehkäpä Girlzillan aika tulee 3-5 vuoden päästä. Tähän vanhempien kaunottarien ihailuun tosin taitaa vaikuttaa se, että ei ole montaa vuotta kun vielä 14-17 vuotiaat olivat katseitteni kohteita. Ehkäpä sitten kun olen tarpeeksi vanha, alan kaivata taas teinivuosiani ja katsella nuoria tyttöjä. Toivottavasti teilläkin jää vain katseluun, ettekä mieti "käyttötarkoitusta" äänestäessä nuorta tyttöä. Itse miettiessäni kenelle ääneni annan, mietin vain ja ainoastaan kuka olisi ansainnut kesätyttö palkinnon 2003. "Käyttötarkoitus" ei vaikuttanut valintaan ollenkaan, vaikkakin Heli Koivula kelpaisi. ;)

Ps. luuletko muuten että Jaakonsaaren ja Jäätteenmäen äänestäjät miettivät "käyttötarkoitusta"? Enpä usko että miettivät, tai jos miettivät niin "..maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, ne hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa.."
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Termiitti


Ps. luuletko muuten että Jaakonsaaren ja Jäätteenmäen äänestäjät miettivät "käyttötarkoitusta"? Enpä usko että miettivät, tai jos miettivät niin "..maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, ne hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa.."

Minä en kertakaikkiaan PYSTY KUVITTELEMAAN mitään "käyttötarkoitusta" edes Jääteenmäen ja Jaakonsaaren ÄÄNESTÄJILLE. Sana on kuitenkin vapaa, joten esim. Jäätteenmäkeä äännestänyt nimerkki HN on varmaankin hyvin kiihkoissaan oman suosikkityttönsä takia ja hän näkee eroottisviritteisiä päiväunia Annelista... antaa kaikkien kukkien kukkia. Kaduilla vaeltaa nykyisin paljon avohoidossa olevia epämääräisyyksiä - syytön minä siihen olen. Nyt mä lähden nukkumaan. Katsotaan miten tilanne on kehittynyt huomiseen mennessä.
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vois taas rauhoittua.

Kyseessä on kuitenkin kesätyttöäänestys, ei mikään "Kesän panohoro 2003"-äänestys.

Äänestinhän minäkin Krisseä sen takia että on huikean hauska nainen ja vieläpä nättikin.
En sen takia että olisin kiinnostunut vanhemmista naisista.

Enhän minä ole lähellekään yhtä kaunis kuin muut ehdokkaat (ehkä vähän kiinteempi kuin Jäätteenmäki), mutta eikös se nyt ole vaan ihan huvittavaa että on yksi palstan kirjoittaja mukana kisassa?

Ja ne viisi ääntä jotka olen jo saanut ovat piristäneet kesänodotusta jo nyt paljon, kiitos niistä.
 

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Viestin lähetti Predator
Ninja kiitos! Tuon kuvan nähtyäni voin kisan päätuomarina sanoa että "A Star Is Born"... nyt taitaa alkaa sellainen äänivyöry Zillalle että Madde kalpenee...

PSST: Sinä olet vaikertanut Michelle Pfeifferin äänisaaliin vähyyttä, mikset sitten ITSE häntä äänestä? Olet kai huomannut, ettet ole vielä äänestänyt? Voit tietysti äänestää jotakin muutakin....
Oho... Luulin että Michellen saama yksi VAIVAINEN ääni on minun antamani!!!
Noh, olen viettänyt unettoman yön. Valinta Girlzillan ja Madeleinen välillä olisi ollut valtavan helppo. Madeleine on kaunis, mutta ack niin tylsä. Girlzillassa on taas jotain arvoituksellisen jännittävää.
Liisa Jaakonsaari.. olen kätellyt häntä kerran, joten äänestys tapahtuisi LIVE kokemuksen perusteella...
Mutta mutta.. meikäjäppinen on vakaa periaatteiltaan. En petä omaa ihanaista Michelle Pfeifferiäni! Elikkä ääni män taas sinne!
 

Tökö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Roman
Mun ääni menee sille MM-lätkä musa äänestyksessä esiintyvälle vaaleelle suomineidolle. AAAAAh mikä nainen!

Sanos muuta. Uuuaaaaa! Niin täydellinen ilmestys, että...

Ei taida olla hyväksyttävä valinta, mutta näin vastaan minäkin. Eli "MM-lätkän musavideoäänestyksessä esiintyvä vaalea suomineito."
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Kyllä se sittenkin on Heili Wickenheiser.
Se nainen ansaitsee kyllä tittelin (lukekaa oikein!!) koska ei tiennyt mitä teki mutta teki sen kuitenkin.
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Joopa joo lintu

Kyllä tuo meitin girlzilla on kuitenkin huomattavasti parempaa tasoa kuin nuo sinut löytämäsi.

-ipa rules
 

Woland

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Suomen maajoukkue
Michelle Pfeiffer.

Tässä hieman kokonaisprofiilia noiden kasvokuvien kylkiäisiksi.

Panee miehen juomaan.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti Termiitti
hmm.. meissä kaikissa asuu pieni pedofiili..? muuten ei ymmärrä miten aikuiset miehet äänestää vielä tyttöä.
Juuei, sulla on kyllä nyt homma hanskassa ja hanskat hukassa. Kertoo ehkä jotain omasta likaisesta mielikuvituksestasi, kun olet tuollaisia ulottuvuuksia heti löytämässä tästä äänestyksestä? Ei kai se, että joku miellyttää sun silmää esteettisessä mielessä tarkoita automaattisesti sitä, että täytyy heti olla vähintäänkin akti suunnitteilla ko. henkilön kanssa? Ainakaan minun mielestäni asia ei ole niin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös