Re: Kärpät,Pitsi ja SK
Turnauksien vaihto kelpaisi ainakin minulle. Päästäisiin aloittamaan kiekkokausi vieläkin aiemmin kuin nyt . SK-turnaus voisi muuttua JAZZ-turnaukseksi. Tänä vuonna JAZZ-turnaus (tai SK:n JAZZ-turnaus mikä se nyt olisikaan) pelattaisiin joko 19.7 tai 20.7 jazzien aikaan siis yhden päivän aikana. Aamupäivästä iltaan hallilla kaljaa ryystämässä ja ehtoolla jazz-kadulle. Vanttuut saleen.
Viestin lähetti Skoda
...SK-turnausjupakasta minulla on seuraavanlainen käsitys: Lukko pitäisi mieluummin Pitsiturnauksen myöhemmin syksyllä, mutta Ässäin kanssa on sovittu nykyiset päivät, jotta turnaukset eivät ole liian lähekkäin ja yleisö jaksaisi olla kiinnostunut. Lukon mielestä SK-turnaukseen ei ole vuosikausiin panostettu niin joukkueiden kuin markkinoinninkaan osalta riittävästi ja nykyisellään Ässille ei olisi mitään haittaa vaikka turnausajat vaihdettaisiin. Asia ei ole edennyt mihinkään ja Lukko on vastaavasti halunnut panostaa SK-turnauksen joukkueeseensa yhtä paljon kuin Ässät/SK itse turnaukseen.
...
Turnauksien vaihto kelpaisi ainakin minulle. Päästäisiin aloittamaan kiekkokausi vieläkin aiemmin kuin nyt . SK-turnaus voisi muuttua JAZZ-turnaukseksi. Tänä vuonna JAZZ-turnaus (tai SK:n JAZZ-turnaus mikä se nyt olisikaan) pelattaisiin joko 19.7 tai 20.7 jazzien aikaan siis yhden päivän aikana. Aamupäivästä iltaan hallilla kaljaa ryystämässä ja ehtoolla jazz-kadulle. Vanttuut saleen.