No sieltä sit tosiaan. Eli huomenna varmaan uutinen että ei ja sit arvotaan seuraavat nimet?
Mun veikkaus Inzaghi, Amorim ja Potter.
Vaikka Bayernissa aika armoton pinkiponki-sirkus onkin käynnissä, niin tokkopa nyt Kompanykaan sentään voi kieltäytyä mahdollisuudesta valmentaa ensi kaudella Bayernia, jotta voi möyriä ensi kaudella Championshipissä Burnleyn kanssa...Kompany ei vaan vakuuta, liian kovaan paikkaan joutuisi tuolla kokemuksella ja vajavaisella osaamispankilla.
Luulen, että yksi syy, minkä takia Bayernilla ei mitään konkreettisia virityksiä ole Amorimin suuntaan ollut, on se, että Amorimi ei yksinkertaisesti ole markkinoilla, kun antoi sen tunnustuksen ja sanansa Sportingin suuntaan, sen jälkeen miten se West Ham -kuvio menikään täysin reisille ja fanit olivat ihan raivona.
Onhan tämä älytöntä, miten Liverpool ja Bayern ilmoittivat samoihin aikoihinsa uuden valmentajansa etsinnästä ja miten Edwards hoiti sen täsmällisesti (Slot vaikuttaa juuri nyt aika hyvältä haulta), versus miten Bayernin hajanainen seurajohto tämän oman hommansa hoiti. Tästä oli juuri tänään The Athleticilla laaja ja yksityiskohtainen juttu, miten Edwards järjestelmällisesti datan avulla kartoitti parhaat vaihtoehdot ja eteni loogisen analyysin pohjalta Slotin valintaan. Slotiin olisin itsekin ollut suht tyytyväinen Bayernissa. Omat riskinsä miehessä toki luonnollisesti on, mutta miehen pelifilosofia, -tyyli ja profiili olisi sopinut kuitenkin mielestäni aika hyvin siihen 'Bayern-identiteettiin'. Erittäin vakuuttavaa työtä Edwardsilta & co.lta.
Bayernissa taas, noh...aivan jumalattoman nolo sirkus ja aivan kaikki, mikä on voinut mennä pieleen, on mennyt pieleen (oikeiden profiilien kartoitus, millainen valmentaja halutaan, mitä ominaisuuksia hänellä pitää olla, mitä peliä pelataan etc. etc.). Aivan kauhea sekasotku ja sillisalaatti ties mitä nimiä ja profiileja, mistä ei paista mikään looginen ja seurattava punainen lanka, mitä nähdä tässä koko rekryprosessissa.
Tässä vaiheessa pitäisi oikeasti jo pohtia mm. Gironan Micheliä. Ei ole itselleni niin kovin tuttu nimi enkä ole nähnyt häneltä tällä kaudella kuin muutaman yksittäisen pelin, mutta onhan miehen tämän kauden työlle ja tuloksille, mitä on Gironassa saanut aikaan, annettava tunnustusta. Ainakin tämä (ao. kuva) miehen kommentti kuulostaa omaan korvaani ihan hyvältä, koska Bayernissa menestyminen ei mahdollista ole, ilman sopivaa joustavuutta, adaptoitumiskykyä sekä pragmaattisuutta, suhteessa pelifilosfiaan, ympäristöön ja kulloiseenkin vastustajaan. Nämä ovat ominaisuuksia, joita itse arvostan suuresti valmentajassa. Nämä mahdolliset ominaisuudet itse näkisin etuna mm. sellaisiin nimiin, kuin De Zerbi tai Kompany
Edit. Kuva