Kesän siirtoikkuna 2024

  • 114 997
  • 957

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Varsinainen tietäjä heittelee hatusta nimiä vailla mitään pohjaa. Esim.Eric Garcian kohdalla on jo pitkään ollut hyvin selvää, että hän ei ole lähdössä yhtään mihinkään. Sen sijaan siirtohuhuissa ovat nimet De Jong, Ansu Fati, Mika Faye, Lenglet sekä Vitor Roque lainalle.
Nooh, katsellaan mitä tapahtuu. Torres on kaupan, ja se mikä Garciasta tiedetään, on ettei hän tai Flick halua myyntiä. Mutta Barcelonan tilanne on valitettavasti sitä luokkaa, että se voi hyvin joutua myymään sellaisiakin pelaajia, joita ei haluaisi. FdJ, Fati, Faye ja Lenglet taas tuskin riittävät kattamaan vajetta vaikka menisivätkin kaupaksi (mitä vähän epäilen).

Tähän väliin käsi sen osalta pystyyn, etten ollut noteerannut tuota 40m€:n Aramark-diiliä, eli nykyisellään tarve ei ole 100m kuten kirjoitin, vaan enää "vain" 60m€. Tämä siis jotta pelaajat voidaan rekisteröidä. Mutta kuten sanottu, paljon pelaajia pitää kaupata jotta tuo saadaan kasaan.
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Tämä siis jotta pelaajat voidaan rekisteröidä. Mutta kuten sanottu, paljon pelaajia pitää kaupata jotta tuo saadaan kasaan.
Ilmeisesti kolehti on myös laitettu Niken ja Spotifyn suuntaan, josko sitä kautta tuo puuttuva 60m€ saataisiin kasaan. Joka tapauksessa siirtoja ulospäin pitää saada tapahtumaan. Frenkie lienee vaikea myytävä, liittyen edelleen pelaajan kanssa tehtyyn palkansiirtoihin. Ymmärrän hyvin, ettei:

1) Frenkie halua tämän hetken palkkatasosta luopua, kun veti muutaman kauden pienemmällä liksalla
2) Potentiaalinen uusi seura ei halua noita Barcan palkkavelkoja omasta pussistaan maksaa
3) Barcan pinkka on edelleen niin ohut, ettei sieltä suoraan noita Frenkien palkkarästejä maksella

Tästä syystä epäilen ettei de Jong ole siirtymässä minnekään tässä(kään) siirtoikkunassa. Sen sijaan Vitor Roquen aika Barcelonassa jäänee yhteen kauteen.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Jos on Chelsealla ja Ticolla sotkuja, niin tämä se vasta onkin ihan normaalia:




Real Sociedad on siis ilmeisesti vaatinut, että mikäli Zubimendi haluaa siirtyä Liverpooliin, hänen on itse maksettava ulosostoklausuulinsa seuran toimistolla. En tiedä muista, mutta itse en ainakaan muista koskaan kuulleeni vastaavasta.
 
Real Sociedad on siis ilmeisesti vaatinut, että mikäli Zubimendi haluaa siirtyä Liverpooliin, hänen on itse maksettava ulosostoklausuulinsa seuran toimistolla. En tiedä muista, mutta itse en ainakaan muista koskaan kuulleeni vastaavasta.

Minä taas muistelisin, että Espanjassa tuo on jopa yleinen käytäntö. En jaksa tarkistaa, mutta joku muu voinee vahvistaa tai kumota tämän. Ainakin Neymarin siirron yhteydessä muistan tätä käytetyn.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä
Jos on Chelsealla ja Ticolla sotkuja, niin tämä se vasta onkin ihan normaalia:




Real Sociedad on siis ilmeisesti vaatinut, että mikäli Zubimendi haluaa siirtyä Liverpooliin, hänen on itse maksettava ulosostoklausuulinsa seuran toimistolla. En tiedä muista, mutta itse en ainakaan muista koskaan kuulleeni vastaavasta.

Ihan normaalia toimintaa Espanjassa. Pelaajan on aina itse maksettava ulosostonsa, jos muuten ei päästä yhteisymmärrykseen.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Newcastle on tehnyt kolme tarjousta Guehista, mutta varmuutta viimeisimmänkään hyväksynnästä ei ole. Palace on tiukkana 65m£ vaatimuksestaan. Nyt Newcastle on alkanut katsella vaihtoehtoja.




Palacen ei ole pakko myydä ja tarjontaa on edelleen melko paljon, joten voi hyvinkin olla ettei kauppoja synny. Newcastle haluaa saada topparin nopeasti.

Edit. Mokbelin mukaan 55+5m£ joten Palacen aiemman kannan mukaan ei olisi menossa läpi tämäkään. (Aikamoista tinkaamista, btw).


 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Jutusta:

”The Saudis approached the Brazil international representatives and discussed an annual salary of up to €350 million ($382.5m), the source said, and the player hasn't yet dismissed the idea.”

Ihan kiva. Tuossahan ehtii hyvällä tuurilla tienaamaan miljoonan yksien yöunien aikana.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
(Aikamoista tinkaamista, btw).

Aika perusjutut tulleet esiin tarkassa aikataulussa. Oli ekaa liian pientä tarjousta, sitten on tietty ero hinnassa, lopulta ollaan lähellä ja sitten vielä katsotaan jo muita kortteja. Ja nykyään todella hiljaista kaikki tieto ulospäin Newcastlesta niin Twitterin insiderit pyörittää samaa levyä pitkälti. Yksi suht luotettava epäili että summa jo sovittu ja nyt vaan viilataan bonukset kuntoon.


 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Vielä palaten tuohon että pelaaja maksaa itse ulosostonsa, niin 2016 muuttui Espanjassa laki ja jos pelaaja maksaa liitolle oman optionsa, niin ei tarvitse maksaa veroja.

Wan-Bissakan soppari myös Hammersiin valmis.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Jutusta:

”The Saudis approached the Brazil international representatives and discussed an annual salary of up to €350 million ($382.5m), the source said, and the player hasn't yet dismissed the idea.”

Ihan kiva. Tuossahan ehtii hyvällä tuurilla tienaamaan miljoonan yksien yöunien aikana.
Onhan tuo melkoista jos paskalla käydessään tienaa ohimennen saksalaisen premium henkilöauton verran pätäkkää.

Vinin agentti varmaan voisi jäädä nauttimaan eläkepäivistään ökyrikkaana miehenä tuollaisen siirron jälkeen.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Emerson AC Milaniin. Emerson oli mainettaan parempi. Spursin systeemissä kuitenkin ratkaisi niin paljon kyky keskittää, siksi sai tarpeettoman paljon paskaa niskaan. Asenne kuitenkin aina sata ja ilmeisen hyvä joukkuepelaaja.

Dane Scarlett lainalle Oxfordiin. Veikkaanpa, että potentiaali jää lunastamatta ja Spursura alkaa olla paketoitu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös