Kesän siirtoikkuna 2023

  • 292 038
  • 2 593

Jeffrey

Jäsen
Unitediin tultaneen yhdistämään kaikki mahdolliset maalivahdit tässä ikkunassa, ja lopulta mahdollista sekin että mennään nykyisillä. Tällä viikolla Martinezin lisäksi punaisiin yhdistetty jo ainakin Sommer ja Verbruggen.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Martinez ManU:un olisi täydellinen liitto mielestäni. ManU on ysäriltä alkaen tullut tutuksi siitä, että joukkueessa on pelaajia, joita tekisi joka päivä mieli vähän läpsäistä avarilla.
Krhm. Sanoo tyyppi, jonka kannattamassa seurassa on pelannut mm. Martin Keown, Ray Parlour, Fredrik Ljungberg ja Robert Pires. Toki joo, noita hutkittaessa käsi pitää puristaa nyrkkiin.

Edit. Ja tietty myös itse Emi.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Krhm. Sanoo tyyppi, jonka kannattamassa seurassa on pelannut mm. Martin Keown, Ray Parlour, Fredrik Ljungberg ja Robert Pires. Toki joo, noita hutkittaessa käsi pitää puristaa nyrkkiin.

Edit. Ja tietty myös itse Emi.

Ulkomuistista nopeasti:

- Bruno
- Antony
- Wan-Bissaka
- Lindelöf
- Pogba
- Sanchez
- McTominay
- Casemiro
- De Gea
- Greenwood
- Fred
- Dalot
- Matic
- Martial
- Lingard
- Henderson
- Herrera
- Rojo
- Fellaini
- Van Persie
- Jones
- Smalling
- Valencia
- Young
- Rafael
- Nani
- Anderson
- Evra
- Saha
- Fletcher
- Ronaldo
- Ferdinand
- G.Neville
- P.Neville
- van Nistelrooy
- Barthez
- Silvestre
- Fortune
- Yorke
- Owen
- Stam
- Brown
- Berg
- OGS
- Johnsen
- Scholes
- May
- Bruce
- Garnacho

Jne.
 

Barney

Jäsen
Ulkomuistista nopeasti:
Mikäs tämän nimilistan pointti oli ja mihin siirtyvät? Olisi tuossa listassa ainakin muutama ihan kiva kärkipelaaja, jotka voisivat olla hyviä vahvistuksia Unitedille.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Mikäs tämän nimilistan pointti oli ja mihin siirtyvät? Olisi tuossa listassa ainakin muutama ihan kiva kärkipelaaja, jotka voisivat olla hyviä vahvistuksia Unitedille.

Se oli ns. huumoria. Vaikea paikka joillekin.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Meniköhän nyt nimimerkit sekaisin?
Jaa enpäs tiedä. Nyt rupesin miettimään onko mulla joku väärä etiäinen asioista mutta ainakin kirjoitushetkellä olin ihan varma, että olin aina pitänyt @Blackie Arsenalin kannattajana. Meninkö nyt metsään?

Todella epävarma olo tuli :D
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jaa enpäs tiedä. Nyt rupesin miettimään onko mulla joku väärä etiäinen asioista mutta ainakin kirjoitushetkellä olin ihan varma, että olin aina pitänyt @Blackie Arsenalin kannattajana. Meninkö nyt metsään?

Todella epävarma olo tuli :D
Voin sanoa, että en ole Arsenalin kannattaja :) En sinänsä ihmettele kuitenkaan, että noin luulit, koska menin ysärille asti menneisyyteen, jolloin Arsenal ja ManU väänsivät kunnolla keskenään.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Voin sanoa, että en ole Arsenalin kannattaja :) En sinänsä ihmettele kuitenkaan, että noin luulit, koska menin ysärille asti menneisyyteen, jolloin Arsenal ja ManU väänsivät kunnolla keskenään.

Etkös sä oo Manchesterin muovi&öljy -liikkeen edustajia? Ainakin sellainen mielikuva itselle on tullut.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
On tämä melkoista aikaa siirtomarkkinamiehille, kun jokainen, vaikka vain yhden erinomaisen kauden tai ehkä pari Euroopassa ja varsinkin Englannissa pelannut kaveri maksaa melkein pelipaikasta riippumatta vähintään 100 miljoonaa euroa, puntaa tai ainakin dollaria. Päälle tietysti ne oikeasti isot nimet.

Mac Allister 80-100m£
Caicedo 100m£
Kane 100m£
Kolo Muani 90-100m£
Rice 120m£
Kvaratskhelia 125m£
Bellingham 135m£
Osimhen 130-140m£

Ja nyt Frank kertoi Toneyn irtoavan vain 100m£:lla. Huhujen mukaan Toney on itse lyönyt vetoa, että ostaja löytyy tuolla hinnalla.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
On tämä melkoista aikaa siirtomarkkinamiehille, kun jokainen, vaikka vain yhden erinomaisen kauden tai ehkä pari Euroopassa ja varsinkin Englannissa pelannut kaveri maksaa melkein pelipaikasta riippumatta vähintään 100 miljoonaa euroa, puntaa tai ainakin dollaria. Päälle tietysti ne oikeasti isot nimet.

Mac Allister 80-100m£
Caicedo 100m£
Kane 100m£
Kolo Muani 90-100m£
Rice 120m£
Kvaratskhelia 125m£
Bellingham 135m£
Osimhen 130-140m£

Ja nyt Frank kertoi Toneyn irtoavan vain 100m£:lla. Huhujen mukaan Toney on itse lyönyt vetoa, että ostaja löytyy tuolla hinnalla.

Maldini sanoi hyvin viikolla haastattelussa, että jopa AC Milan häviää rahassa Valioliigan häntäpään joukkueille. Sitä se sitten on tosiaan.
 

Jumo86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, JYP, NHL
Ulkomuistista nopeasti:

- Bruno
- Antony
- Wan-Bissaka
- Lindelöf
- Pogba
- Sanchez
- McTominay
- Casemiro
- De Gea
- Greenwood
- Fred
- Dalot
- Matic
- Martial
- Lingard
- Henderson
- Herrera
- Rojo
- Fellaini
- Van Persie
- Jones
- Smalling
- Valencia
- Young
- Rafael
- Nani
- Anderson
- Evra
- Saha
- Fletcher
- Ronaldo
- Ferdinand
- G.Neville
- P.Neville
- van Nistelrooy
- Barthez
- Silvestre
- Fortune
- Yorke
- Owen
- Stam
- Brown
- Berg
- OGS
- Johnsen
- Scholes
- May
- Bruce
- Garnacho

Jne.
Oliks tässä listassa se pointti että yksikään ei ole nilkoille potkija tai suo potkupalloilija? Mitä nyt "paras valmentaja" toisaalla koittanut saada pelaa jonkun näköistä potkupalloa. Ja olikos sinne nyt tulossa öljyttyjä,liukkaita hankintoja kesällä?
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Oliks tässä listassa se pointti että yksikään ei ole nilkoille potkija tai suo potkupalloilija? Mitä nyt "paras valmentaja" toisaalla koittanut saada pelaa jonkun näköistä potkupalloa. Ja olikos sinne nyt tulossa öljyttyjä,liukkaita hankintoja kesällä?

Eikun se samanlainen lista veegeelle kuin hän teki Arsenalin ex-pelaajista joista ei pidä. Sitten huumorimielessä tein pitkän listan. Ja kuka sanoo että ManU-fanit olisivat tosikoita…
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eikun se samanlainen lista veegeelle kuin hän teki Arsenalin ex-pelaajista joista ei pidä. Sitten huumorimielessä tein pitkän listan. Ja kuka sanoo että ManU-fanit olisivat tosikoita…

Varmaan moni miettinyt pitäisikö Newcastlen ärsyttävistä ex-pelaajista tehdä samanlainen lista, mutta eihän muut Mikon lisäksi muista sieltä kuin Joey Bartonin.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Varmaan moni miettinyt pitäisikö Newcastlen ärsyttävistä ex-pelaajista tehdä samanlainen lista, mutta eihän muut Mikon lisäksi muista sieltä kuin Joey Bartonin.
Ameobit osastoa nevöföget! Unohtamatta myöskään Lua Luan veljeksiä! Jatkakaa
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Varmaan moni miettinyt pitäisikö Newcastlen ärsyttävistä ex-pelaajista tehdä samanlainen lista, mutta eihän muut Mikon lisäksi muista sieltä kuin Joey Bartonin.

Jaa että ManU-fanit seuraa jalkapalloa samallalailla kuin Real-fanit? Tietty ilman samaa menestystä jne. Noo pari kautta tohon ilman pokaalia ja sit voi taas kertoa kuinka nykyjalkapallo kyllästyttää.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Nyt muuten huhuja ollut että Spurs harkitsee oikeasti Masonin palkkaamista pysyväksi valmentajaksi. Luulisi että tämä varmistaa myös Kanen lähdön.

Kulusevskista myös huhua että Spurs ei maksa 35 miljoonaa jolla voisi lunastaa tämän itselleen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös