Onko tää sitten Scottie Pippen of football vai millä lempinimellä kulkee?
Kunhan ei Rodman.
Ei tullut Caicedo, ei tullut Lavia, tuli Tyler Adams.
Ei tullut Caicedo, ei tullut Lavia, tuli Tyler Adams.
Leedsin huhutaan sijoittavan rahat Glen Kamaraan ja Joel Pohjanpaloon. Saas nyt sitten nähdä.
Hammers vahvisti Edson Alvarezin. Hyvä ja tärkeä hankinta Ricen jättämään reikään. Toivottavasti ei jää tähän.
Kanella jää sitten maaliennätys saamatta, jos on Saksassa viisi vuotta. No pokaalin voittaminen viiden vuoden aikana Bayernissa on todennäköisyydeltään käytännössä 100%.
Skyn mukaan myös Bayern skabaa Caicedosta. Vähän hankalaa uskoa tuohon, mutta ainakin toteutuessaan tarkoittaisi että Kane jäisi Spursiin.
Scamacca pitää korvata jollain vielä. Jos tällä kertaa hommaisivat hyökkääjän joka sopii Moyes palloon. Moyes halusi peluuttaa häntä kun Antoniota ja yllättäen ei toiminut.
Skyn mukaan myös Bayern skabaa Caicedosta. Vähän hankalaa uskoa tuohon, mutta ainakin toteutuessaan tarkoittaisi että Kane jäisi Spursiin.
Raportit kertovat, että Courtois hajotti polvensa pahasti treeneissä ja nyt Real on molarimarkkinoilla. De Gea olisi helppo ratkaisu, mutta mihin katseet käännetään? Kohta kaikki Euroopan huippuseurat ovat Kepan kimpussa..
No joo varmasti. Mutta ehkä mä tarkotin siis ajatuksen tasolla se mitä Scamaccan piti olla. Eli maaleja tekevä hyökkääjä. Ja tosiaan sellainen joka sopii systeemiin. Ehkä paremmin sopisi sanoa, että muutaman kauden takainen Antonio pitäisi korvata. Noh ehkä ymmärsit pointin :)Scamaccan kolme maalia luulisi olevan helposti korvattavissa.
Raportit kertovat, että Courtois hajotti polvensa pahasti treeneissä ja nyt Real on molarimarkkinoilla. De Gea olisi helppo ratkaisu, mutta mihin katseet käännetään? Kohta kaikki Euroopan huippuseurat ovat Kepan kimpussa..
Brighton muuttanut taktiikkaa, nyt on jo kolme joukkuetta tarjouskisassa mukana...
Lukaku Spurssiin, kun Kane poistuu tieltä?
Minne mua on huhuttu? Heh!Voidaanko viimeiselle kierrokselle ottaa tuplat tai @V-G- lle kuitti, pinssi käyttöön?
Minne mua on huhuttu? Heh!
Minne mua on huhuttu? Heh!
Tuskin menee pitkään, että Realiin yhdistetään DDG:n lisäksi ainakin Maignan, Costa ja se georgialainen ihme Vili.