Kamada menossa Lazioon ilmaiseksi. Milaniinhan diili kaatui. Väitän Milan tulee katumaan, että eivät saaneet Kamadaa. On monessa asiassa todella hyvä ja ensi kauden jälkeen taas varmaan jokunen seura perässä.
Itse ajattelin, että Chelsea olisi kaivannut parannusta maalivahtiosastolleen siltä varalta että Kepa ei parannakaan tulevalle kaudelle vielä enemmän kuin ainakin periaatteessa paransi viime kaudelle. (Eli vaikka viime kauden fiasko ei johtunutkaan Kepasta, niin parempaa pitäisi mielestäni saada).
Ai että. Todella hyvä siirto ja omaan makuun sopiva jälleen.
Dembélé on ilmeisesti nyt ihan virallisesti PSG:n mies.
Jahas. Saas nähdä mihin päätyy.
Jololla on just sopivasti kokemusta Championshipin tasoisista sarjoista! Nauroin tälle kyllä niin paljon, että tuli kyyneleet silmiin - ihan vaan siksi, että kaikkein suurinta tragikomiikkaa on se, kun Pohjanpallo olisi heittämällä Hammersin paras kärkipelaaja.
Aikamme suurinta ajattelijaa lainatakseni: Jumalauta on vitsi tää teidän pumppu SAAAAATANA!
Plettenbergin mukaan Bayern on juuri laittanut sisään yli €100 miljoonan tarjouksen (add-onsit ja bonukset ml.) Kanesta. Jos pitäisi veikata, niin tämä Bayernin (kenties viimeinen?) tarjous lienee jotain luokkaa €95M + 10M/15M, €90M + 15M tai €100M + 10M tjsp. Vastausta odotellaan lähituntien/loppupäivän aikana. Kaikki osapuolet haluavat pikaisen ratkaisun, mielellään jo ennen Spursin sunnuntain Shaktar-peliä. Bayernkin "uhkaa" tällä hetkellä kääntää katseensa muualle, jos Spurs ei tähän diiliin tartu. Mutta suurehkot mahdollisuudet on, että tämä saaga myös saapuu päätökseen loppupäivän aikana.Joitain huhuja, että Kane ratkeaisi vielä tänään. Luulenpa, että Angekin haluaisi Shaktaria ja Barcaa vastaan peluuttaa varmuudella ringissä olevia pelaajia, kun ei pahemmin harkkapelejä ole pelattu.
Emmä tiedä. Jotenkin tää nauratti kun kyseessä just Hammers. ”Mistä me löydetään vahvistuksia?” ”Mulla on idea.”
ESPN mukaan Bayernin tarjous 100M€ + 20M€. Jos totta, niin eiköhän se ollut siinä! Onnea Bayern, onnea Spurs ja onnea Kane!
Levy on sekaisin, jos ei tuota hyväksy.
Jeps ja Van De Ven Romanon mukaan here we go! Uusi aikakausi koittaa totisesti Spussissa. Jos Kane lähtee niin muutos seurassa on isompi kun yhdenkään managerin vaihtuminen. Innolla odotan uutta aikakautta, jos se nyt tässä viikonlopun aikana sellaiseksi lopulta vaihtuu.
Itsekin otan(ottaisin) mielelläni uuden aikakauden vastaan. Kaikkien aikojen Spur palatkoon n. kolmen kauden päästä niittaamaan ennätykset. Olen aika vakuuttunut, että ilman tappotaklauksia pelaa sinne 36-38 ikävuoden haarukkaan, kyeten n. 7-10 maalin päätöskauteen.
Mutta nyt raikasta Angepalloa ilman suurempia odotuksia. Olen kyllä aika luottavainen, että joukkue on kova ja haastaa top5 sijoituksen tosissaan.