Chelsea viemässä topparin Unitedin ja Newcastlen nenän edestä?
Itse päästin pienen riemunkiljahduksen, koska nyt ei ole estettä Todibolle tai Diomandelle. Toivottavasti siis.Chelsea viemässä topparin Unitedin ja Newcastlen nenän edestä?
Kuka uutisoi? Itse en ole tuollaista huomannut. Mutta joo, ei Ramsdale huono ole ollenkaan, mutta ehkä se eliittistatus on potentiaalin ulkopuolella, plus että Arteta halunnee vähän paremmin sopivan profiilin. Itse en ole täysin vakuuttunut, että Raya olisi jonkinlainen massiivinen parannus Ramsdaleen.Mitä mä en tajuu. Kesäkuussa uutisoitiin Ramsdalen olevan maailman arvokkain maalivahti ja nyt melko tuntematon nimi Brentfordista tulisi viemään pelipaikan.
Mitä mä en tajuu. Kesäkuussa uutisoitiin Ramsdalen olevan maailman arvokkain maalivahti ja nyt melko tuntematon nimi Brentfordista tulisi viemään pelipaikan.
Maailman arvokkain maalivahti nimesi suomalaisen esikuvanKuka uutisoi? Itse en ole tuollaista huomannut. Mutta joo, ei Ramsdale huono ole ollenkaan, mutta ehkä se eliittistatus on potentiaalin ulkopuolella, plus että Arteta halunnee vähän paremmin sopivan profiilin. Itse en ole täysin vakuuttunut, että Raya olisi jonkinlainen massiivinen parannus Ramsdaleen.
Hammersilla jonkinlainen väsytystaktiikka?
Niinpä, siksipä nämä ostot olisi pitänyt toimittaa maaliin heti heinäkuun alussa, kun oli aivan selvää, että se satanen Ricestä tulee kumminkin ja kassassa olisi muutenkin rahaa. Ja satanen Ricestä ei ole kyllä mitään nyhtämistä, joku 120 alkaisi jo olemaan. Katellaan niitä pelejä siellä!West Ham vaan maksaa nyt siitä, että onnistuivat nyhtämään Ricesta 100+5 miljoonaa. Muut jengit vertailevat omia pelaajiaan (etenkin kk) tuohon: "Ei takuulla ole meidän pelaaja x noin montaa miljoonaa vähemmän arvokkaampi kuin Rice".
En nyt ihan heti jaksaisi tähän siirtoon vielä uskoa. Se on totta, että Turner saattaa olla heikko mies kakkoseksi, jos Ramsdalelle tapahtuisi jotain. Mutta olisi Raya järjettömän kallis kakkosveskari, joka ehkä kuitenkin hänen roolinsa olisi. Käyttäisin sen rahan jonnekin muualle, jos tarvetta on.Arsenalin nykyistä kakkosveska Turneria on huhuttu mm. Forestiin joten jos tuo tapahtuu niin Arsenal tarvitsee uuden veskarin. Se on sitten ihan esityksistä kiinni kumpiko on ykkönen jos Raya edes Arsenaliin päätyy.
PSG ei ilmeisesti aktivoinutkaan Dembelen 50 miljoonan ulosostopykälää ja uusi ulosostopykälä on 100 miljoonaa.
En nyt ihan heti jaksaisi tähän siirtoon vielä uskoa. Se on totta, että Turner saattaa olla heikko mies kakkoseksi, jos Ramsdalelle tapahtuisi jotain. Mutta olisi Raya järjettömän kallis kakkosveskari, joka ehkä kuitenkin hänen roolinsa olisi. Käyttäisin sen rahan jonnekin muualle, jos tarvetta on.
Mä ymmärsin, että eivät kerenneet saada asioita hoidettua että olisivat kerenneet aktivoida ulosostopykälän. Tuskin siis maksavat 100 miljoonaa vaan nyt neuvottelevat Barcelonan kanssa mikä voisi olla kiva summa Dembelestä. Luulisi, että jossain lähellä 50 miljoonaa se on. Felixkin oli sanonut, että unelma on pelata Barcelonassa. Se on aikamoista tekstiä siihen nähden, että pelaa tällä hetkellä yhdessä pahimmasta kilpailijasta. No Felixillä ja Ticolla sukset ovat jo aikaisemmin ollut ristissä.Eli PSG ei halunnut maksaa 50 miljoonaa, vaikka sillä hinnalla olisi irronnut. Nyt sitten pohtivat maksaisivatko kuitenkin 100 miljoonaa, hmm…
Olisihan se hauskaa jos Hålandin laidoilla pelaisivat Doku ja doku.Rennesin Doku on yksi ehdokas Mahrezin korvaajaksi.
Kanen siirto Muncheniin ei ottanut edistysaskelia tänäänkään. Levy on kiinnittänyt itsensä ja Harrin käsiraudoilla patteriin. Samaan aikaan joukkueen 10 ylimääräistä pelaajaa jatkavat joukkueessa eikä harjoituspelejäkään ole jaksettu hommata kariutuneiden tilalle (Leicester ja Roma). Se Lion höntsä nyt ei valmistanut mihinkään. Topparit on hankkimatta. Jos on dildomiehet sekaisin, niin ei se hääppöistä ole liljanvalkoisessa Pohjois-Lontoossakaan. Jay-Z:n omistusta odotellessa. Mitä se sitten mahtaisi ollakaan.