Onhan se tietyllä tapaa hupaisaa jos Chelsea ostaa miljardilla uusia pelaajia, floppaa ja myy vanhat runkopelaajansa jämä-äijinä Arsenaliin, Cityyn ja Unitediin.
Onhan se tietyllä tapaa hupaisaa jos Chelsea ostaa miljardilla uusia pelaajia, floppaa ja myy vanhat runkopelaajansa jämä-äijinä Arsenaliin, Cityyn ja Unitediin.
Olin jo tulossa tänne kyselemään, että kuinka paljon on argentiinalaismedian huhuamassa Mac Allisterin 70 m€ siirtosummassa MM-ARG -lisää? Ilmeisesti on aika paljonkin. Sen mitä olen itse Mac Allisterin pelaamista tällä kaudella nähnyt, niin keskikentän keskellä tai puolustavana keskikenttäpelaajana tuossa 70 m€:n siirtosummassa on puolet liikaa. Sen verran heikko on Liverpoolin keskikenttä minun makuun, että pelipaikka siellä pitäisi olla selviö - toki toisi kyllä tullessaan myös "potentiaalia" keskikentän keskustaan, puolustavan keskikenttäpelaajan ja oikealle kaistalle.Mac Allister alkaa olla jo melko varma ja vaikka itse en olekaan päässyt vielä ihan kiinni siihen, miksi häntä hehkutetaan niin paljon, niin pidän häntä kuitenkin hyvänä hankintana. Mielestäni melko ylihypetetty pelaaja, mutta toisaalta hyvin Klopp-palloon sopiva kaveri. Jos oikeastaan mikä muu Valioliigan suurseura hankkisi Mac Allisterin tuolla huhutulla summalla, niin pitäisin sitä huonona hankintana, mutta jotenkin mulla on fiilis, että Klopp saa hänestä paljon irti.
Felix lainasopparilla Newcastleen?
Romanon mukaan Manu Konen hinta olisi 35-40m€. Liverpool on ykköskandidaatti.
Tähän sopiva jono kirosanoja. Ihan helvetin hyvä hankinta tuohon hintaan.
BILDin mukaan Harry Kane on kieltäytynyt siirrosta Bayerniin ja ainakaan Müncheniin hän ei tule siirtymään. Absoluuttinen huippupelaaja, mutta olen tätä aiemminkin perustellut, että ei tämä ihan hirveästi itseäni kirpaise monistakin eri syistä. Jääkö nyt Tottenhamiin, siirtyykö Englannin sisällä jonnekin, jotta voi tavotiella Shearerin ennätystä vai onko Real nyt sitten kärkivaihtoehto?
Molemmat ovat näitä ns. nörttien märkiä päiväunia, siis äärimmäisen hyviä rytmittäjiä, hyvin palloa pitäviä, syötteleviä ja prässiä kestäviä pelaajia, jotka eivät sitten taas ole mitenkään erityisen fyysisiä gritty-jyriä. Samaa kategoriaa Caicedon, Caqueret'n, kummankin Enzon jne. kanssa siis. Liverpool ja Newcastle ovat olleet jo pari kuukautta sekä Khephren (hoh, I touched your amen) Thuramin että Manu Konen ykkösehdokkaat.No juu. Kepher Thuramin kanssa toivonut molempia Newcastleen jo hetken.
Kovacicin siirto alkaa olla siirtosumma neuvotteluita valmis.
Tiedä sitten puhutaanko tässä punnista vai euroista, mutta kuulostaa omaa korvaan kuitenkin passelilta hinnalta.
En tiedä minäkään puhuuko Romano punnista vai euroista, mutta ainakin luotettavan Ben Jacobsin mukaan seurojen ero valuaatiossa on 15-20 miljoonan punnan luokkaa. Eli kymppi lisää niin lähtee.
Benzema haluaa uusia haasteita uralleen ja lähtee Saudeihin.