Mainos

Kesän siirtoikkuna 2022

• 416 144
  • 4 838

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB, Eagles

Tronic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Futbol Club Barcelona
De Jong haluaa rahat mahdollisimman nopeasti, sillä on ihan realistinen skenaario, että enää muutaman vuoden päästä hän ei niitä rahoja konkurssipesästä saa.

Katalonian maakunta päätyy konkurssiin aiemmin kuin FC Barcelona. Kyse on sellaisesta instituutiosta jonka ei varmasti anneta kaatua oli velkaa sitten miten paljon tahansa.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Katalonian maakunta päätyy konkurssiin aiemmin kuin FC Barcelona. Kyse on sellaisesta instituutiosta jonka ei varmasti anneta kaatua oli velkaa sitten miten paljon tahansa.
Firma on eri kuin seura. Ilman Fc Barcelonaa kaupunki ei jää mutta se ei tarkoita etteikö tuo nykyinen organisaatio voisi kaatua. Tarkoittaisi omistusten uudelleenjärjestelyä.

Marquez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, FC Barcelona, Huuhkajat
Firma on eri kuin seura. Ilman Fc Barcelonaa kaupunki ei jää mutta se ei tarkoita etteikö tuo nykyinen organisaatio voisi kaatua. Tarkoittaisi omistusten uudelleenjärjestelyä.
Totanoin, varmaankin joo jos kyse olisi osakeyhtiöstä, mutta FC Barcelona on n. 150 000 omistajan osuuskunta. Onnea vain sen omistuksen uudelleenjärjestelyyn... Omalla kohdallani en ihan pieneen korvaukseen tyytyisi.

Ehkä noin teoriassa voisi myydä nykyisen osuuskunnan kaiken omaisuuden ja lakkauttaa sen, mutta jäsenistön pitäisi hyväksyä se varmaankin aika laajalla enemmistöllä.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Totanoin, varmaankin joo jos kyse olisi osakeyhtiöstä, mutta FC Barcelona on n. 150 000 omistajan osuuskunta. Onnea vain sen omistuksen uudelleenjärjestelyyn... Omalla kohdallani en ihan pieneen korvaukseen tyytyisi.

Ehkä noin teoriassa voisi myydä nykyisen osuuskunnan kaiken omaisuuden ja lakkauttaa sen, mutta jäsenistön pitäisi hyväksyä se varmaankin aika laajalla enemmistöllä.
Kyllähän sitä väläyteltiin, että mikäli todellisen maksukyvyttömyyden uhka realisoituisi eivätkä pankit suostuisi myöntämään lainaa, julkisen bail outin ehdoksi voitaisiin asettaa tuon yhdistysmuotoisen omistuksen muuttaminen. Tietenkin se on aivan mahdottoman epätodennäköistä, mutta samaa voi sanoa seuran talouden nykytilastankin. Jos velka kasvaisi esim. 2 miljardiin, tietä ulos tuskin olisi, koska luottoluokitus ja suunnilleen kahden prosentin korko olisivat yhdessä liikaa tuloihin suhteutettuna. Tuolloin tarvittaisiin Katalonian bail out, ja se tuskin tulisi "ilmaiseksi".

En siis missään nimessä sano että näin olisi käymässä, vaan täysin spekulatiivisesta asiasta on kyse.

Fordél

Jäsen

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Spursin Tangangaa huudellaan nyt Newcastleen. Laina + osto ensi vuonna.
Itse olen törmännyt enemmän AC Milan huhuihin ja siihen, että ei olisi jäämässä Valioliigaan, jos ei Spurs. Mutta rahahan se viimeisen sanan sanoo.

No mainitaan muitakin huhuja.

Pervis Estupinan pyörii sitkeästi huhuissa. Oiskohan neuvoteltu kovasti seuraavaan kohtaan liittyen, kun rahaa ei tunnu olevan.

Lo Celso Espanjaan etenee taustalla. Myös Juve kai osoittanut kiinnostusta.

Real Sociedad odottelee Spursin päätöstä Gilin suhteen.

Rodonia on huhuttu Fulhamiin.

Winksiä ja Ndombeletta kaupitellaan sinne ja tänne, mutta ketään ei taida oikeasti kiinnostaa.

Viimeksi muokattu:

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Lähtisitkö itse kasaamaan Valjun ja CL:n voittoa tavoittelevan jengin kolmen linjaa seuraavista palasista: Koulibaly, Silva, Azpilicueta, Chalobah, Ampadu ja Sarr vai hakisitko kenties vielä vahvistusta?
Öööh. Mä tarkoitan sitä että viime vuosina Chelseasta on lähtenyt halvalla/ilmaiseksi mm. Tomori, Livramento, Guehi ja nyt Colwill.

Fordél

Jäsen
Öööh. Mä tarkoitan sitä että viime vuosina Chelseasta on lähtenyt halvalla/ilmaiseksi mm. Tomori, Livramento, Guehi ja nyt Colwill.
No aika pienet on kritiikin kohteet siinä tapauksessa. Eipä noista kenestäkään olisi Chelsean mittapuulla saanut merkittäviä summia. Kaikki jengithän tämän tasossa kavereita menettää. Okei, joku Pool on viime aikoina saanut yllättävänkin hyviä summia näistä jampoista, mutta silti.

Suosikkijoukkue
Chelsea FC

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Mikä muuten on tilanne Cucurella —> City siirron suhteen?

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Lisandro Martinez Unitediin tulee tapahtumaan. Tänään käydyssä neuvottelussa on ilmeisesti päästy yhteisymmärrykseen kaikista tärkeimmistä asioista. Hinta suht korkea, eli asettunee jonnekin reiluun 50 miljoonaan euroon kaikkinensa, rakenne varmaan tällä viikolla julki.

Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Lisandro Martinez Unitediin tulee tapahtumaan. Tänään käydyssä neuvottelussa on ilmeisesti päästy yhteisymmärrykseen kaikista tärkeimmistä asioista. Hinta suht korkea, eli asettunee jonnekin reiluun 50 miljoonaan euroon kaikkinensa, rakenne varmaan tällä viikolla julki.
Hinta on tosiaan kallis siihen nähden, että pelaaja itse vielä ajoi siirtoa vahvasti. Erkki kuitenkin halusi tämän maksaa ja tuttu pelaaja, joten kai se tietää mitä tekee.

(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Menikö Tomori sitten halvalla? Näin jälkiviisaana kyllä, mutta oliko näytöt vielä vuosi sitten yli 30m arvoiset?
30 miljoonaa hyvä hinta Chelsealle, mutta pointti meni nyt monelta ohi. Pointtina mulla oli se, että Chelsean akatemia on tuottanut viime kausina todella lupaavia nuoria puolustajia, jotka ovat vielä lyöneet läpi Valioliigassa jne. Nyt Chelsea haalii ympäri Eurooppaa kalliilla puolustajia kun omasta seurasta on myyty pois Tomori jne. mun mainitsemat pelaajat. Nyt myynnissä todella lupaava Colwill, ja tilalle ollaan tuomassa 27v Cityn nelostopparia 40 miljoonalla ja sisään tulee 31v Koulibaly 50 miljoonalla.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy