ManU tavoitteli myös Gravenberchiä.
Juuri niin usein kun tämän ihmiskuonan nimi tulee vastaan pojastaan puhuttaessa.Mikä pakko? Miksi tästä siis pitää muistutella kerran vuodessa?
Juuri niin usein kun tämän ihmiskuonan nimi tulee vastaan pojastaan puhuttaessa.
No enpä muista isään hetkeen törmänneeni ennen tämän päivän viestiä.No siinä tapauksessa saat linkitellä tuota videotasi lähes päivittäin. En vain ymmärrä mitä arvoa se tuo mihinkään. Jokainen Valioliigaa seuraava tai seurannut muistaa tuon Keanen ja Hålandin keissin kyllä ilmankin.
Etkä muuten vastannut kysymykseen. Eli miksi?
Ja kysymykseen: Vaikkapa sitten siksi, että mankkomiehellä menee piuhat solmuun. Suoraan sanoen nautin hyvin usein siitä, kun karma tulee muistuttamaan, olkoon se sitten esimerkiksi roykeanen lapikkaan muodossa.
Mutta jatkakaa vaan öljyraha-larppaamista, itse kaivan VHS:n esiin kultaisesta 90-luvusta ja onanoin itseni tajuttomaksi.
No enpä muista isään hetkeen törmänneeni ennen tämän päivän viestiä.
Se taitaa olla täällä palstalla sellainen "vapaudu vankilasta" tyylinen kortti, jonka voi heittää aina pöytään kun ei enää mitään muuta keksi.Öljyraha-larppaaminen mainittu. En kyllä tiedä miten helvetissä liittyy mihinkään?
Öljyraha-larppaaminen mainittu. En kyllä tiedä miten helvetissä liittyy mihinkään?
Ehkä se siitä helpottaa kun ManU-fanit tajuavat seuransa olevan about Arsenalin kanssa yhtä suosittu siirtokohde nykypäivänä. Onneksi on myös aina vanha kunnon ”we didn’t want him anyway”.Eihän se tosiaan enää liity, kun öljyrahasiirtoihin liittyvä kommentointi siirtoikkuna-ketjussa aiheuttaa välittömän pillastumisen. Olkoon me vääräoppiset vaikenevia iäksi.
Tää muuten ihan jännä fakta myös. Eli 25 kaikkien aikojen kalleinta siirtoa ja City vain kerran listalla vaikka miljardi nettokulutusta ja vain ManU käyttänyt enemmän.
Sulla on aika omituinen tapa pönkittää omia (todella virheellisiä) kuvitelmiasi asioiden tilasta yleistämällä "ManU-fanien" mielipiteitä mielesi mukaan. Mulla ei ole epäilystäkään, että tulet jatkamaan tätä "we didn't want him anyway" -skeidaasi esim. Nunezista, vaikka twitterissä, youtubessa ja täälläkin valtaosa suhtautui koko pelaajaan alusta alkaen varsin epäilevästi.Ehkä se siitä helpottaa kun ManU-fanit tajuavat seuransa olevan about Arsenalin kanssa yhtä suosittu siirtokohde nykypäivänä. Onneksi on myös aina vanha kunnon ”we didn’t want him anyway”.
Anna nyt vähän edes kiusata. Höh.Sulla on aika omituinen tapa pönkittää omia (todella virheellisiä) kuvitelmiasi asioiden tilasta yleistämällä "ManU-fanien" mielipiteitä mielesi mukaan. Mulla ei ole epäilystäkään, että tulet jatkamaan tätä "we didn't want him anyway" -skeidaasi esim. Nunezista, vaikka twitterissä, youtubessa ja täälläkin valtaosa suhtautui koko pelaajaan alusta alkaen varsin epäilevästi.
Samoin on aika turha linkitellä tähän ketjuun uutisia koskien jokaista pelaajaa, jota "ManU tavoitteli", sillä maailman seuratuin seura on saanut ja saa taatusti jatkossakin osakseen aivan pirusti tätä feikkiuutisten tulvaa jokaisen agenttikeskustelun myötä.
Mä tiedän, kuten tiedät hyvin itsekin, että antipatiasi Unitedia kohtaan johtuu mm. 96 ja 97 tapauksista ja nyt on tosi kivaa kun seura on rähmällään, mutta ei nyt ihan tyhmäksi kannata heittäytyä. Etenkin tuo ManU-fanien ajatusten yleistäminen on jotenkin niin banaalia.
Annan annan. Paljonkin. Mutta nyt sait vähän vinkkejä siihen <3Anna nyt vähän edes kiusata. Höh.
Pssssst.Annan annan. Paljonkin. Mutta nyt sait vähän vinkkejä siihen <3
Lähteiden mukaan Mané itse on tällä hetkellä Senegalissa ja odottaa vihreää valoa, jotta voi matkustaa Müncheniin.
Pssssst.