Tähän on vaikea uskoa, sillä huhut ovat olleet mm. Romanon, Whitwellin/Athleticin ja Sky Sportsin vahvistamia.Kolmas vaihtoehto on tietenkin myös se, että huhuissa mättää.
Tähän on vaikea uskoa, sillä huhut ovat olleet mm. Romanon, Whitwellin/Athleticin ja Sky Sportsin vahvistamia.Kolmas vaihtoehto on tietenkin myös se, että huhuissa mättää.
Kyllä se ManUn päässä mättää jos alkuvuodesta saakka on mietitty Rabiotia keskikentälle.Kolmas vaihtoehto on tietenkin myös se, että huhuissa mättää.
Onana nyt, Jizz kohta?Ja lauantaina matsissa järkyttyneen näköisenä bongattu Onana julkaistu Evertoniin.
Kyllä se ManUn päässä mättää jos alkuvuodesta saakka on mietitty Rabiotia keskikentälle.
Rabiot on kyllä mielenkiintoinen pelaaja, koska palkka tosiaan olisi varmasti keskiarvoa kovempi jopa ManU:ssa. Tähtipelaajan maineessa mutta mitä enemmän mieheen perehtyy, niin ei hän kyllä tähtipelaajan kriteerejä täytä. Ilmeisesti se nuorena pelaajana nähty potentiaali oli niin suuri, että kantaa edelleen?Kesän alussa oli muuten tosiaan huhuja että Juve harkitsi Rabiotin sopparin ulosostamista. Nyt siirtymässä ManUun 15+5 miljoonalla. Jossain mättää, onko se sitten ManUn siirtopuoli vai Ten Hag, niin aika kertoo jne.
Whitwell:Missäs huhuissa moinen ajatus on kerrottu :D
Eli puolet huippuseuroista läpi ja KuPsiin kuten se amerikkalainen wonderboy aikoinaan. Fanien pitäisi nostaa möykkä Rabiotista myös. Mikään ei kentällä tue sitä statusta jota nauttii.Rabiot on kyllä mielenkiintoinen pelaaja, koska palkka tosiaan olisi varmasti keskiarvoa kovempi jopa ManU:ssa. Tähtipelaajan maineessa mutta mitä enemmän mieheen perehtyy, niin ei hän kyllä tähtipelaajan kriteerejä täytä. Ilmeisesti se nuorena pelaajana nähty potentiaali oli niin suuri, että kantaa edelleen?
En minä tuosta alkuvuodesta kirjoittanut. Ja siis ten Haghan aloitti vasta keväällä.Minun vuoteni alkaa kyllä tammikuussa.
Ei muuten riittänyt wonderboylla edes KuPS:ssa vaan myö laitettiin se farmiin KuFuun :D siellä just riitti.... Taisi KuFu pelata kakkosta tuolloin. Freddy Adu siis kyseessä.Eli puolet huippuseuroista läpi ja KuPsiin kuten se amerikkalainen wonderboy aikoinaan. Fanien pitäisi nostaa möykkä Rabiotista myös. Mikään ei kentällä tue sitä statusta jota nauttii.
Mun ajatusvirhe omassa viestissä. Piti olla että keväästä tms.Minun vuoteni alkaa kyllä tammikuussa.
Juu. Ja siis mä tulkitsin tuota vähän siihen suuntaan, että United on ollut pitkään Rabiotin perässä, eikä vain nyt tässä hävityn Brighton-pelin tiimoilta. Ja se vaikuttaisi olevan totta, josta syystä minä hakkaan täällä koko ajan päätäni pöytään.Niin niin mutta Mikko6000 väitti, että ManU on alkuvuodesta asti ollut Rabiotin kintereillä minkä minä vähän kyseenalaistin.
onko missään edes sitäpaitsi mainittu, että tulisiko Rabiot pelaamaan vai valmentamaan vai pyykkäämään?
Minä tuota Rabiota seurasin jonkun verran Juventuksen paidassa, eikä siitä oikein saanut kiinni, että mitä se tuo siihen keskikentälle. Odotin semmoista Matuidin menoa laput silmillä, no ei tarjonnut. Sitten näkyi pilkahduksia pallollisesta menosta, no ei sitäkään. Ihan sellainen mukava välillä katkova pelaaja, josta ei jäänyt oikein mitään mieleen. Tilastoista en tiedä sitten yhtään mitään.Rabiot on kyllä mielenkiintoinen pelaaja, koska palkka tosiaan olisi varmasti keskiarvoa kovempi jopa ManU:ssa. Tähtipelaajan maineessa mutta mitä enemmän mieheen perehtyy, niin ei hän kyllä tähtipelaajan kriteerejä täytä. Ilmeisesti se nuorena pelaajana nähty potentiaali oli niin suuri, että kantaa edelleen?
En kanssa pysty näkemään tässä diilissä mitään järkeä Cityn kannalta. Toki en Barcankaan, mutta siitä toivosta olen luopunut jo aikoja sitten. Jotenkin ajattelisi, että Cityn ei ole mikään pakko myydä ja kun homma on perustunut pitkälti laajan ja tasaisen materiaaliin kierrätykseen, on tämä ohentuminen melko hämmentävää. Kai tässä joku nahkakuulan masterplan on taustalla.
Tosi vaikea sanoa ihan varmaa vastausta, koska en tiedä yhtään kuka on sopinut ja mitä, siis oikein edes pohjatietoja. Kuitenkin jos De Jong on tehnyt Barcelonan kanssa sopimuksen niin, että toinen sopijapuoli on sillä hetkellä ollut Barcelonassa henkilö joka näistä saa sopia, niin sopivus on pitävä. Se myös velvoittaa Barcelonaa täysin. Ei ole mitään sellaista, että jälkikäteen sanotaan, että tällaista oikeutta henkilöllä ei ollut, jos se oikeus hänellä faktisesti oli. Eli nimenkirjoitusoikeus ja valta päättää asioista.Tähän tuli mieleen nyt kun kerran Barcan joku laillisuustiimi? Mikä onkaan on "huomannut" että FDJ, Pique, Lenglet ja Ter Stegenin kanssa on tehty laittomat sopimukset niin eikös Barca tässä ole itsekin syyllinen? Barcelonahan on ne sopimukset itse tehnyt. Toki johtohan on vaihtunut, mutta sehän ei vaikuta mitenkään. Niin tässä tuli sellainenkin skenaario mieleen, että eikai vaan tässäkin sitten kuitenkin tulisi lisää maksettavaa taas kerran.
Osaako joku avata paremmin tuota tilannetta nimittäin oudolta kuulostaisi että tässä olisi vain pelaaja syyllinen (ei siis sillä että oikeasti kukaan pelaajia syyttäisi tästä kaikesta).
Tuosta jutusta löytyy tilastoja ja Italian liigaa seuraavien asiantuntijoiden kommentit pelaajasta, ihan hyvä juttu. Lyhyesti selitettynä ManU tarvitsisi kaikista eniten syöttötaitoa keskikentän pohjalle ja tätä Rabiot ei tuo yhtään lisää.Minä tuota Rabiota seurasin jonkun verran Juventuksen paidassa, eikä siitä oikein saanut kiinni, että mitä se tuo siihen keskikentälle. Odotin semmoista Matuidin menoa laput silmillä, no ei tarjonnut. Sitten näkyi pilkahduksia pallollisesta menosta, no ei sitäkään. Ihan sellainen mukava välillä katkova pelaaja, josta ei jäänyt oikein mitään mieleen. Tilastoista en tiedä sitten yhtään mitään.
Jos sitä oikeutta ei taas faktisesti ollut, mutta henkilö jolla se oli, oli tietoinen tästä, niin koska De Jong on antanut palveluksiaan, niin tuo sopimus katsottaisiin todennäköisesti pitäväksi.
Ainakin Benzema ja Vinicius menossa katsomaan tänään Justin Bieberin keikkaa. Tai näin infottiin kaveria joka töissä siellä. Tai jenkki-management oli pistänyt viestiä että lavan vieressä on ”Two very famous soccer players named…” ja oletus että ei suomalaiset kuitenkaan näitä tunnista. Hoh.Mm. Karim Benzema, Luka Modric ja Thibaut Courtois bongattu stadista. HJK laittamassa all-in ja satsaa kaiken Eurooppa-liigaan?
Viimeiset vuodet sikseen, mutta taisi FC Barcelonan menestys pääosin kultaisina vuosina tulla ihan muilla ansioilla kuin talousdopingilla. Siksi tämä nykytila ja sekoilu on niin uskomatonta seurattavaa, kun katsotaan minkälainen velkamäärä on pystytty kasaamaan ja minkälaista taloudenpitoa on sen seurauksena harrastettu.No, ehkä se on ansaittua ottaa nyt vastaan, kun vuosikymmenen öhöhötteli muille, kun oma seura porskutti talousdopingin avulla menestykseen. Nyt, kun vyyhti purkautuu, niin vika onkin öhöhöttelijöissä.
Kannattaa tosiaan ehkä vetää happea palstalta, jos maailma on noin yksipuolinen.
Ihmettelen suuresti, jos joku ei näe Barcan touhua sairaana. Nyt suunnilleen syytetään omia pelaajia tehdyistä sopimuksista.
Juurikin näin. Eli De Jongia ei kyllä voida kaupitella 80-85 miljoonalla ja samalla kertoa, että emme ole tehneet kanssasi sopimusta. Tulee joku tuomio vielä orjakaupastakin.Ja jos lopulta katsottaisiin, että sopimus on laiton eikä pelaajan seuran suuntaan tekemät velvoitteet riitä katsomaan laitonta sopimusta pitäväksi, niin sittenhän sopimus pitäisi tuomita kumotuksi. Sen jälkeen pelaajalla ja seuralla ei olisi sopimusta ja pelaaja olisi vapaa siirtymään.
Ihannemaailmassa kävisi niin, että sopimus kumoutuisi ja pelaaja siirtyisi ilmaiseksi muualle, mutta Barcan maksettavaksi jäisi silti ne 20 miljoonan palkkarästit.
Tähän päälle, kun eivät saisikaan rekisteröityjä pelaajia ja hekin purkaisivat sopimukset seuran kanssa, niin joukkueessa pelaisi enää ne junnut, joiden kaikki siellä toivoi pelaavankin avauksessa. Tai siis sama runko kun viimekaudella, mutta ilman De Jongia ja muutamaa muuta, joilla ei Barcan mielestä ollut sopimusta heidän kanssaan.