Nokitan Evertonilla ja Sandro Ramirezin 9-paidalla.Hei Joelinton sai Newcastleen tullessaan harakoissa legendaarisen ysipaidan.
Newcastlen lupaavin junnu vuosiin ja mahdollisimman englantilaisen nimen omaava Bobby Clark tulee siirtymään Liverpooliin. 16v ikää ja teki mm. 14-vuotiaana debyyttinsä u18-joukkueessa. Clark on pelannut wingeriä ja mm. Chelsea, Bayern ja ManU olivat myös kiinnostuneita. Ei alkanut hyvin Newcastlen ex-maalivahti Steve Harperin junnupomopesti.
Kaikki tämä tietty myös kuvaa hyvin Ashleyn aikakautta. Newcastlen treenikeskus on Valioliigan paskin, koska siihen ei ole panostettu vuosiin, kuten ei myöskään junnutoimintaan. Kolme viikkoa sarjan alkuun ja ei yhtään hankintaa vielä jne. Putoaminen häämöttää jälleen horistontissa.
Mulla oli viimeksi tänään ylläni Andy Carrollin Liverpoolin ysipaita.Nokitan Evertonilla ja Sandro Ramirezin 9-paidalla.
Mulla oli viimeksi tänään ylläni Andy Carrollin Liverpoolin ysipaita.
Pistäkää paremmaksi!
Voitit!Mulla on Shefki Kuqin Newcastle-paita.
En nyt itseäni kehu, mutta broidilla on Jallu Rantasen Leicester-paita seinällä.Mulla oli viimeksi tänään ylläni Andy Carrollin Liverpoolin ysipaita.
Pistäkää paremmaksi!
On kyllä sanottava, että tällä paidalla saa juttuseuraa.Mulla oli viimeksi tänään ylläni Andy Carrollin Liverpoolin ysipaita.
Pistäkää paremmaksi!
Tässä on taas yksi kaveri, jota vingutaan fanien toimesta Liverpoolissa ykkösjoukkueeseen, koska oma kasvatti.Harry Wilson on siirtymässä Liverpoolista Fulhamiin. Hintaa 12 miljoonaa.
Tässä on taas yksi kaveri, jota vingutaan fanien toimesta Liverpoolissa ykkösjoukkueeseen, koska oma kasvatti.
Loistava pelaaja Championshipiin. Liian yksipuolinen Valioliigaan.
Norwich myi Buendian ja Cantwelliä huhutaan pois. Pukki tuskin paranee vanhetessaan. Joten ei Norwichin osakkeetkaan miltään erikoisen hyviltä vaikuta. Siinä on jo äkkiseltään omaan silmään kolme ennakkoon heikompaa.
On muuten hyvä diili ainakin Spursin kannalta. Gil on nuori talentti ja voi muutaman vuoden päästä toimia koko Spursin keskikentän tärkeimpänä palasena. Liikaa ei voi olla pelaajia, jotka pystyvät ryhmittää hyvin peliä ja sen avausta. Hintakin on maltillinen. Lamela oli katsottu kortti Spursissa ja homma voi lähteä skulaamaan hyvinkin uudessa ympäristössä. La Liga muutenkin voi Lamelalle toimia paremmin, kuin Valioliiga. Eli ei tämä katastrooffi Sevilalle ole myöskään.Lisää varmistuneita. Erik Lamela ja 25 miljoonaa Sevillaan ja Spursiin Bryan Gil.
Newcastle neuvottelee ManUn kanssa Axel Tuanzeben siirrosta. Huhuissa mainittu laina osto-optiolla.
Myös Ross Barkley on liitetty Newcastle huhuihin, kaupanpäälle voisi laittaa vielä Drinkwaterin.
Chelsea aloittanut neuvottelut Sevillan kanssa Jules Kounden hankkimisesta Lontooseen.
Chelsea aloittanut neuvottelut Sevillan kanssa Jules Kounden hankkimisesta Lontooseen.
Jos Sanches lähtee niin eikös silloin tarvita muutamakin toppari? Silloin jäisi Dier ja Rodon & Carter-Vickers. Davies toki voi myös pelata topparia mutta on kuitenkin lähtökohtaisesti vasen pakki. Romero jos on yksi niin eikös tuossa ole silti vajausta Sanchesin lähtiessä. Ainakin laatupuolella. Vai lähtisikö Spurs kauteen nelikolla Rodon, Dier, Carter-Vickers & Romero? Aikamoinen riski omasta mielestä vai missaanko jonkun pelaajan?Uusi toppari lienee tulossa pian ainakin Romanon mukaan. Eiköhän se ole Romero, vaikka taas savutellaan useilla nimillä ympäri eurooppaa.