Individual
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Post-rock/ Post-punk
Ei musta on ihan hauskaa lukea, kun nämä samat argumentit kiertää kehää vuodesta toiseen.Voisimmeko väitellä mieluummin maailman kebabpääkaupungista?
Ei musta on ihan hauskaa lukea, kun nämä samat argumentit kiertää kehää vuodesta toiseen.Voisimmeko väitellä mieluummin maailman kebabpääkaupungista?
Kommentoidaas tätä tälläin myöhässä, kun aamulla en jaksanut. Mulle ei siis ole koskaan avautunut se, miksi joillekkin on niin tärkeää nähdä jotain tiettyjä bändejä livenä. Ja oikeastaan se johtuu todennäköisesti sittä, että mulla ei ole koskaan ollut mitään suosikkibändiä/laulajaa. Eikä edes genreä. Oon ollut aina melkein "kaikkiruokainen" musiikin suhteen ja jos haluan kuunnella rockia, niin teen sen. Jos taas haluan kuunnella Alan Walkerin tekemää "aivotonta" poppia, niin kuuntelen. Välillä menee iskelmä ja välillä räppi. Se vaihtelee ihan päivän mukaan. Näin ollen mulle ei ole koskaan tullut halua mennä mihinkään keikoille ja tuo spotifY premium riittää mulle. Varmasti, jotkut saa siitä todella hyvän fiiliksen, kun näkee oman suosikkibändin lavalla. Samalla tavalla mulle käy esim. Tepsin kanssa :)No esimerkiksi vaikkapa siksi että livenä nautittu musiikkiesitys on aivan toista maata kuin joku Spotifyn suoratoisto. Adrenaliinin täyteinen kokemus jollaista ei kotisohvalta saa.
Ja tässä on hyvin pitkälle syy miksi vihaan tapaa miten "suurin" osa ihmisistä kuuntelee musiikkia nykyään. Ei ole ihmekään ettei bändeihin synny tunnesiteitä, saatikka arvostele musiikkia itsessään ollenkaan. Se olisi vähän sama kuin katselisit jääkiekkoa ja vaihtaisit peliä jokaisella pelikatkolla. Tuskin silloin kiinnostaisi paljon Tepsiä arvostella positiivisesti tai negatiivisesti.Kommentoidaas tätä tälläin myöhässä, kun aamulla en jaksanut. Mulle ei siis ole koskaan avautunut se, miksi joillekkin on niin tärkeää nähdä jotain tiettyjä bändejä livenä. Ja oikeastaan se johtuu todennäköisesti sittä, että mulla ei ole koskaan ollut mitään suosikkibändiä/laulajaa. Eikä edes genreä. Oon ollut aina melkein "kaikkiruokainen" musiikin suhteen ja jos haluan kuunnella rockia, niin teen sen. Jos taas haluan kuunnella Alan Walkerin tekemää "aivotonta" poppia, niin kuuntelen. Välillä menee iskelmä ja välillä räppi. Se vaihtelee ihan päivän mukaan. Näin ollen mulle ei ole koskaan tullut halua mennä mihinkään keikoille ja tuo spotifY premium riittää mulle. Varmasti, jotkut saa siitä todella hyvän fiiliksen, kun näkee oman suosikkibändin lavalla. Samalla tavalla mulle käy esim. Tepsin kanssa :)
Siis häh. Pitäiskö mun nyt väkipakolla valita itselleni se suosikkigenre ja kuunnella sitä loppuelämä? En mä tohon touhuun lähde. Kuuntelen sitä, mitä tekee mieli kuunnella. Seurasinhan mä viime kaudella NHL:lää, vaikka mulla ei ole mitään suosikkijengiä.Ja tässä on hyvin pitkälle syy miksi vihaan tapaa miten "suurin" osa ihmisistä kuuntelee musiikkia nykyään. Ei ole ihmekään ettei bändeihin synny tunnesiteitä, saatikka arvostele musiikkia itsessään ollenkaan. Se olisi vähän sama kuin katselisit jääkiekkoa ja vaihtaisit peliä jokaisella pelikatkolla. Tuskin silloin kiinnostaisi paljon Tepsiä arvostella positiivisesti tai negatiivisesti.
Absurdeinta lienee se, että joku kuvaa muita kuvaamassa.Instassa tuli vastaan kaverin video Offspringin keikalta. Siellä jengi seisoo kännykät kädessä, koska kuvaaminen ja paskojen videoiden jakaminen somessa on tärkeämpää kuin keikkaan keskittyminen. Vitun masentava ilmiö
Absurdeinta lienee se, että joku kuvaa muita kuvaamassa.
No, kokonaisten biisien kuvaaminen ja vieläpä useiden peräkkäin on erikoinen ilmiö, eikö tuollaisen kuvaajan taakse joutuminen kiinnosta.
Kuvasin pari kuukautta sitten Nosturissa keikalla ollessani yhteensä kolme biisiä kokonaisuudessaan ja yhden puoliksi. Kuitenkin katseeni oli suurimman osan ajasta lavassa eikä kännykässä, taputin, heilutin käsiäni ja lauloin biisien mukana kuvaamisestani huolimatta. Halusin vain ikuistaa tuolta keikalta muutaman biisin itselleni. En ladannut edes someen, jotta onko tuo nyt niin paha?Instassa tuli vastaan kaverin video Offspringin keikalta. Siellä jengi seisoo kännykät kädessä, koska kuvaaminen ja paskojen videoiden jakaminen somessa on tärkeämpää kuin keikkaan keskittyminen. Vitun masentava ilmiö
Kuvasin pari kuukautta sitten Nosturissa keikalla ollessani yhteensä kolme biisiä kokonaisuudessaan ja yhden puoliksi. Kuitenkin katseeni oli suurimman osan ajasta lavassa eikä kännykässä, taputin, heilutin käsiäni ja lauloin biisien mukana kuvaamisestani huolimatta. Halusin vain ikuistaa tuolta keikalta muutaman biisin itselleni. En ladannut edes someen, jotta onko tuo nyt niin paha?
No onneksi(?) olen itse aika lyhyt kaveri, joten pidin kännykkää juuri niin korkealla ettei edessä seissyt minua selvästi pidempi jantteri blokannut kuvaa.Riippuu siitä, kuinka korkealla ylhäällä pidit kännykkää ja missä kohtaa katsomoa olit. Jos olit suht edessä ja keskellä ja jos minä olisin ollut paikalla takanasi, niin olisit saanut muistoksi videoita, joissa kuuluu vihainen miesääni "laita nyt vittu se kännykkä alas".
No onneksi(?) olen itse aika lyhyt kaveri, joten pidin kännykkää juuri niin korkealla ettei edessä seissyt minua selvästi pidempi jantteri blokannut kuvaa.
Niin ja no, sanoisin että olin suht lähellä lavaa mutta en lähimainkaan keskellä vaan melkolailla vasemmassa kulmassa.
Olisin varmaan koittanut hakeutua parempaan paikkaan seisomaan.Miten olisit suhtautunut, jos edessäsi seissyt "selvästi pidempi jantteri" olisi lähes koko keikan ajan ollut käsi ojossa kuvaten kännykällään?
Instassa tuli vastaan kaverin video Offspringin keikalta. Siellä jengi seisoo kännykät kädessä, koska kuvaaminen ja paskojen videoiden jakaminen somessa on tärkeämpää kuin keikkaan keskittyminen. Vitun masentava ilmiö
Oli kyllä hyvä. Toki ainoa pieni miinus tuosta mikin hiljaisuudesta, mutta muuten oli kyllä erinomainen keikka.Kuopiorock ja Sabaton. Monta keikkaa olen livenä nähnyt, mutta harvoin yleisö on noin lämmin. Mahtava setti, vaikka laulajan mikki pikkusen liian hiljaisella olikin.
Terveisiä kotoa. Täälläkin ihan hyvä.Terveisiä leirinnästä. Tarkenee nukkua.
Oma fiilis kyllä varmasti tuossa leirinnässä olemisessa kyllä on, mutta sanotaanko että kun tällainen festari järjestetään Kuopiossa niin ei haittaa alkuunkaan että tunti viimeisen keikan loppumisen jälkeen olet kotona syömässä pitsaa ja saat seuraavana aamuna rauhassa heräillä seuraavaan päivään, käydä saunassa yms.
Jos katsoisit muutaman viestin ylempää...Kävikö kukaan tsekkaamassa Suvilahdessa tai Kuopiorockissa Offspringia? Kovasti olisi nostalgiatrippi nuoruusvuosiin kiinnostanut, mutta aikataulut meni pahasti ristiin.
Kävin Kuopiossa. Ihan ok nuo ukot veivasi, mutta ei mitään maailmaa mullistavaa. Toki itselleni Offspring ei ihan kuulu niihin teini-iän tms. muistoihin (enemmän kuunnellut parikymppisenä), joten siinä mielessä en hirveästi odottanut. Perushyvä keikka, Gone Away oli kyllä keikan kohokohta.Kävikö kukaan tsekkaamassa Suvilahdessa tai Kuopiorockissa Offspringia? Kovasti olisi nostalgiatrippi nuoruusvuosiin kiinnostanut, mutta aikataulut meni pahasti ristiin.
Airbourne oli kyllä kova. Bändi ottanee Floggingmollymaisen roolin kesäfestareiden taattuna viihdepläjäyksenä.Airbourne, Qstockin ylivoimaisesti paras show.