Jack DiBiase
Jäsen
Asun n. 10 kilsan päässä Ruissista joenvartta yläjuoksulle päin ja eilisiltainen bassomökä piti kyllä hereillä ihan sinne puoli kahteen asti kunnes kyseinen Fartsmell lopetti. Jotain rajaa tuohon pitäisi kyllä saada joko melutason tai kellonaikojen suhteen. Ja mistään korvatulpista ei ole apua bassoääniin. Not nice.Aivan törkeen hyvin kuului tähän 2 kilsan päähän. Eipä tarvinnutkaan enää harmitella, ettei saanut Hardwellin keikalle lippuja, koska keikka kuului niin hyvin. Nice.
Ja tosiaan ysin aikaan paukahti joku jytke soimaan taas. Luulin, eka että jollain naapurilla oli aikaiset sunnuntairuissit, mutta sehän tulikin itse ruissista.
Olen melkein koko ikäni asunut semmoisen matkan päässä, että ruissi kuuluu joka vuosi tosi hyvin, mutta kyllä nyt oli yksi kovimpia meluja. Fröbelin Palikoita pystyi jammailemaan vaikka oli ikkunat kiinni.
Joo, olen varmaan kalkkisosastoa, mutta pikkulapsiarjen keskellä yöunet on kultaakin arvokkaampia. Lasten uneen tolla ei sentään ollut vaikutusta. Mutta olihan kiva herätä kuuden jälkeen kun oli kahdelta mennyt nukkumaan. Onneksi tässä on tottunut tulemaan pienillä unilla toimeen pakon edessä.