nummenkallio
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KooKoo
Kiitos raportista, sitä odottelinkin. Itsekin olisin saattanut tuonne vaivautua, jos tuo olisi ollut ainoa tilaisuus nähdä Bernard Butler. Onneksi Bernard päästi piinasta ja päätti tulla myös Stadiin. Ei tarvinnut mihinkään mörönperseeseen ajaa, laiska kun olen. Ja Bernardille kunniamerkki, jaksoi mennä paikalle ja soittaa!Joo, vituiksihan se meni tavalla, joka oli monella tavalla nähtävissä ennakolta ko muutama kuukausi ennen tapahtumaa. Näin kävijän näkökulmasta mitään isompaa katastrofia ei tapahtunut, mistä kylläkin on kiittäminen joviaalia ja rennolla meiningillä ollutta festarikansaa ja ehkä myös sitä, että jengiä oli lopulta niin vähän. Hyviä keikkoja tuli nähtyä, vessat toimi ja kaljaa ja ruokaa sai jonottamatta. Leirintäkin oli ok. Harmittaa tosi paljon niiden bändien puolesta, joilta jäi keikka vetämättä ja/tai rahat saamatta, ja ehkä jokunen tavaran- tai palvelun toimittaja jää miinukselle. Sitä en tiedä, miten sieltä on porukka myöhemmin purkautunut, mutta itse pääsin aamuysiltä siististi Rukalle ja kotimatkalle.
Yhtä kaikki olen omasta viihtymisestäni huolimatta samaa mieltä siitä, että ei näitä näin vituiksi saisi vetää.
Ps. Bernard Butler oli todella kova ja syyskuussa kannattaa G-livelabin keikalle hankkiutua.
Tiedän, että suhtauduin tähän festariin skeptisesti. Mutta haluan silti antaa arvostuksen rohkeasta yrittämisestä. Jos mitään ei yritä, mitään ei tapahdu. Tämä oli todella kunnianhimoinen festari, ja vaikka homma meni ilmeisesti vituiksi, niin ajatus oli hyvä.
Muistetaan se, että myös Woodstock lähti ihan täysin lapasesta ja silti sitä muistellaan maailman kovimpana festarina. Henkilökohtaisesti toivon, että etenkin etelän suomalaiset indiebändit saavat rahansa, koska matka on ollut pitkä ja se maksaa. Tamara Luonto edelleen seurannassa. Toivottavasti likat saavat rahaa tästä matkasta.