…Ainut millä on väliä on SM-liiga…
Väärin! Ainut millä on väliä on HIFK ja henkilökohtaisesti haluan että voitto otetaan jokaisesta mahdollisesta ottelusta, höntsä tai ei. Minua ainakin harmittaa jos IFK ei pääse jatkoon, turhaa sitä kieltämään.
…Ainut millä on väliä on SM-liiga…
Väärin! Ainut millä on väliä on HIFK ja henkilökohtaisesti haluan että voitto otetaan jokaisesta mahdollisesta ottelusta, höntsä tai ei. Minua ainakin harmittaa jos IFK ei pääse jatkoon, turhaa sitä kieltämään.
Sitäpaitsi kun nämä "toivottavasti IFK ei pääse lopputurnaukseen" - puheet alkoivat siinä vaiheessa, kun tappioita rupesi tulemaan ja jatkoonmeno mutkistui, niin ei voi välttyä ajattelemasta kettua ja pihlajanmarjoja.
Toki harjoitusottelut ovat tietyssä määrin hyödyllisiä, mutta tuloksia on ihan turha tuijotella.
Eilen ainakin maalipaikkoja luotiin mielestäni todella laadukkaasti ja ovelasti. MaG on selvästi ottanut veljestään oppia, Wirtanen petasi pari laadukasta maalipaikkaa myös. Kerran kiekko kävi maaliviivalla jo ja tolpat oli myös kovilla kolmannessa erässä.Mites tuo joukkueen maaliteko näissä harkkamatseissa? Näyttää pahasti siltä, että maalinteko on samanlaista tervanjuontia kuin Bluesillakin oli Matikaisen alaisuudessa. Onko syynä pelitapa vai pelaajien ruosteessa oleva sihti maalintekopaikoissa?
IFK ei pääse ET-lopputurnaukseen. Viimeisen kierroksen otteluissa sekä IFK että Djurgården hävisivät ratkaisupelinsä, tasapisteissä ja tasamaalierolla DIF sijoittuu paremmin tehtyjen maalien ansiosta. Yhdestä maalista jäi kiinni, vaikka onhan Luleållakin vielä mahdollisuutensa.
Itse olisin valmis lopettamaan maajoukkue-turnaukset nähdäkseni lisää näitä pelejä kauden aikana.
Itse olisin valmis lopettamaan maajoukkue-turnaukset nähdäkseni lisää näitä pelejä kauden aikana.
Kruununa illalle oli Juuson selän *POKS* jonka jälkeen tuli vuoden dejavu: Lunkka maaliin ja hops kun meni eka helposti.
Kruununa illalle oli Juuson selän *POKS* jonka jälkeen tuli vuoden dejavu: Lunkka maaliin ja hops kun meni eka helposti. Pro-Janne osasto voi ottaa iisisti, mulle Lunkka menee kakkosena edelleen. Mutta kyllä se taitaa olla niin että veskarikaupoille joudutaan vielä.
Mitä tuossa Kankaanperän nokkapokassa oikein tapahtui? Viennan pelaaja sai 2min estämisestä 2+10min lisäksi.
Lundellille pari turhan helppoa, mutta tietysti joutui ikävään paikkaan kylmiltään maaliin.
Vieläkin tätä selkää jaksetaan käyttää aina, vaikka Juusolla selän kanssa ongelmia on viimeksi narreissa ollut. Mutta tosiaan hienoon kohtaan tuli tämäkin sitte. Viimenen matsi ennen sarjan alkua (oliko muuten?) ja ykköskassari klesaks. No toivottavasti ei nyt hirveen pahasti mennyt, vaikka ei se nyt kovin lupaavalta kuulostanut. Katsellaan..
mtv3.fi- Juusolla revähti selkä, niin kuin kaikki näkivät. Tarkempaa en pysty sanomaan, HIFK:n päävalmentaja Petri Matikainen selvitti.
Vieläkin tätä selkää jaksetaan käyttää aina, vaikka Juusolla selän kanssa ongelmia on viimeksi narreissa ollut. Mutta tosiaan hienoon kohtaan tuli tämäkin sitte. Viimenen matsi ennen sarjan alkua (oliko muuten?) ja ykköskassari klesaks. No toivottavasti ei nyt hirveen pahasti mennyt, vaikka ei se nyt kovin lupaavalta kuulostanut. Katsellaan..
Hah, Narreissa tai ei mutta jos se selkä ei kestä niin ei kestä.
Jep. Ei jaksa lähteä päänaukomis linjalle.Ihan hyvin on kestänyt tähän asti, kyllä sillä selällä Hentusen läpiajo selvitettiin ja mentiin sen jälkeen päätyyn asti. Ikävää Juuson kannalta, jos nyt on kausi miltään osin pilalla. European Trophy olisi sittenkin saanut päättyä Tappara-voittoon.
Onnea trophyn 4. sijasta, mutta tehän elätte helmikuuhun asti vanhoilla muistoilla !
Onnea trophyn 4. sijasta, mutta tehän elätte helmikuuhun asti vanhoilla muistoilla !
Kyllä huomaa, että täällä jatkiksessa kirjoittavista narrifaneista iso osa on todella nuoria...