Kesähitti 2012 - ärsyttävän renkutuksen jäljillä ©tutzba

  • 25 906
  • 98

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Täältä varaukseton kannatus Yön Poltteen Tyttö sinä olet meritähti - kipaleelle!

+1.

Loistava biisi!

Itse tykkään myös Stigin biisistä Ryyppy. Muutenkin tämä Stigin uusi kaupallisempi tyyli on kerrassaan mahtavaa. Tykkään.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

scholl

Jäsen
Ei välttämättä, sillä nyt vaan on kaks kolme biisiä mitä ei toisistaan edes erota, joten et koskaan tiiä mitä biisiä varsinaisesti kyseiseltä artistilta kuuntelet.

Se tyyppi oli eilen uutisissa. Aivan Uuno Turhapuron näköinen.

Tuli muuten mieleen, että ainakin se "poika saunoo" -kappale on erilainen eli ei se tyyppi kaikkia kai samalla tavalla laula.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3

Erinomainen biisi, on soinut minun soittolistallani nyt hetken. Myös tuo tässä ketjussa mainittu Marina and the Diamondsin Primadonna toimii.

Tämä täyttänee osan kriteereistä, vaikka harvoinpa nämä kesäkumibiisit ovat Ylex:ää laajempaa suosiota saavuttaneet.
http://www.youtube.com/watch?v=uhz6dLX4Qw0

Aika nätti blondi tuo Duon toinen osapuoli.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
+1.

Loistava biisi!

Itse tykkään myös Stigin biisistä Ryyppy. Muutenkin tämä Stigin uusi kaupallisempi tyyli on kerrassaan mahtavaa. Tykkään.

+2.

Aivan sama, Stigiä muutama kaveri on soitellut jo kauan sitten, mutta itse kun satun tykkäämään tästä nimenomaisen biisin musiikkityylistä muutenkin - no ainakin vähissä annoksissa, niin kyllä minä tykkään. Ei mitään vikaa, saattaisin jopa tykätä ilman hassunhassuja lyriikoitakin.
 

Toke27

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä se taitaa olla tuo Cheek - Sokka Irti.. Tosin sitä on kuullut jo niin pitkän aikaa, että alkaa olla sen aika jo ohitsekin :)
 

Bbird80

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ulkomaisista varmaan se Michel Telo - Ai Se Eu Te Pego lienee kovaa valuuttaa, vaikka vähän vanha alkaa ollakin.

Vanha tai ei, tämä on kolissut viimeiset pari kuukautta ja kovaa. Mulla kesäbiisi nro 1 ja joka kerta tän kuuntelusta tulee hyvälle tuulelle. Videolla (http://www.youtube.com/watch?v=vIzeQ1Z6lK4&feature=youtube_gdata_player) iloisia ja kauniita ihmisiä, varsinkin se valkotoppinen on jättänyt lähtemättömän vaikutuksen... Ja "Mitä sä siit tiiät" toimii myös hänmästyttävän hyvin.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vanha tai ei, tämä on kolissut viimeiset pari kuukautta ja kovaa. Mulla kesäbiisi nro 1 ja joka kerta tän kuuntelusta tulee hyvälle tuulelle. Videolla (http://www.youtube.com/watch?v=vIzeQ1Z6lK4&feature=youtube_gdata_player) iloisia ja kauniita ihmisiä, varsinkin se valkotoppinen on jättänyt lähtemättömän vaikutuksen...

MM-Kisoissakin n. 5 kertaa jokaisen pelin aikana renkutettu remix toimii vielä paremmin. Michel Telo - Ai Se Eu Te Pego (Marco Corona Re-Edit Bootleg).

1:45 ja jotenkin palaa mm-kisat ja Greedy birdin tanssimuuvit mieleen.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Vanha tai ei, tämä on kolissut viimeiset pari kuukautta ja kovaa. Mulla kesäbiisi nro 1 ja joka kerta tän kuuntelusta tulee hyvälle tuulelle. Videolla (http://www.youtube.com/watch?v=vIzeQ1Z6lK4&feature=youtube_gdata_player) iloisia ja kauniita ihmisiä, varsinkin se valkotoppinen on jättänyt lähtemättömän vaikutuksen... Ja "Mitä sä siit tiiät" toimii myös hänmästyttävän hyvin.

Kauheeta paskaa ollut kaikki tämän ketjun biisit, kuten tämäkin. Mutta oletko nyt varma, ettei toi laulaja ole Mikael Granlund, joka lukion- ja jääkiekon ohessa on opiskellut vähän kieliä ja väsännyt biisin? Menisi ehkä ketjuun - Kuin kaksi marjaa.

Tosin, sen verran tunnustusta esiintyjälle, että baarissa ei näytä olevan yhtään miestä, ainoastaan kauniita naisia, eli täytyy varmaan mennä keikalle. Aka. Hunks efekti.
 

Bbird80

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kauheeta paskaa ollut kaikki tämän ketjun biisit, kuten tämäkin. Mutta oletko nyt varma, ettei toi laulaja ole Mikael Granlund, joka lukion- ja jääkiekon ohessa on opiskellut vähän kieliä ja väsännyt biisin?

Joo, Michel - Mikael, ihan selvä juttu. Brasilian oma Ilmaveivi. Ja paikallisia sieppejä piisaa...

JMA: Toi remix on heikko esitys, tappaa biisin letkeyden. Ei kaikessa musiikissa tarvita trancekomppia.
 

forrest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Blue Jackets, Panthers
Menee ajallisesti siinä ja siinä, koska on julkaistu ihan alkuvuodesta, mutta tällainen renkutus on saanut joillakin radiokanavilla hyvinkin radiosoittoa: Atlético Kumpula - Me kuulutaan yhteen. Pointsit siitä että soitannossa on käytetty ihan oikeita soittimia ja solisti ei esiinny puhelaulaen.
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
Mille sijalle muuten Jessy Matadorin Allez Ola Ole päätyi vuoden 2010 kesähittiäänestyksessä ?, hymyilytti kun näin youtubessa yhden videon DTM:n vaahtobileistä kesältä 2010, taustamusiikkina soi kuinkas muuten Allez Ola Ole..
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vanha tai ei, tämä on kolissut viimeiset pari kuukautta ja kovaa. Mulla kesäbiisi nro 1 ja joka kerta tän kuuntelusta tulee hyvälle tuulelle. Videolla (http://www.youtube.com/watch?v=vIzeQ1Z6lK4&feature=youtube_gdata_player) iloisia ja kauniita ihmisiä, varsinkin se valkotoppinen on jättänyt lähtemättömän vaikutuksen...
Noniin tulihan tämäkin sitten vastaan. Tuo on soinut radiokanavilla koko ajan jo maaliskuusta asti, ja joka kerta tulee pakonomainen tarve vaihtaa kanavaa. No, onneksi joku ilmeisesti tykkää niin eivät turhaan soittele :)

Mulle ei vaan lähes poikkeuksetta uppoa biisit, mistä en ymmärrä sanaakaan. Sigur Rós poikkeuksena.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös