Kesähitti 2012 - ärsyttävän renkutuksen jäljillä ©tutzba

  • 25 896
  • 98

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viimeksi muokattu:

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuo Tyttö Sinä Olet Meritähti on kyllä hauska kappale ja Stig varsinkin on hieno mies, varmasti kova panemaan jne. mutta en kelpuuta sitä kesäbiisiksi, koska se soi radiossa jo jo joskus helmikuussa, ellen väärin muista. Viimeistään maaliskuussa kuitenkin, eli silloin, kun kesästä ei ollut tietoakaan.

Kyllä mun arvostettu ääneni menee tuolle JVG:n ja Raappanan biisille. Tarttuva kertosäe ja ainakin mun mielestä hauskat sanat. Joo, kyllä tästä tulee se Suomen virallinen kesäbiisi.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Tämä ketju lähti heti alusta asti väärille raiteille. Kesähitin pitää toki olla paska biisi, kuten kaikki tähän ketjuun linkitetyt ovatkin. Mutta kesähitin pitää jäädä soimaan päähän ja sen pitää vetää jurrisen porukan tanssilattialle kesäisenä perjantai-iltana.

Paskimmille suomiräppi- tai suomi-mikälie-reggaebiiseille voi perustaa vaikka sitten oman ketjun :)
 

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eiköhän Cheek vielä puske ulos jonkun toisen biisin jo sinänsä vitun ärsyttävän sokkairtipaskansa lisäksi.
 

shineman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HaMu -12
Ei nyt ehkä kuumin kesärenkutus, mutta Tähkän ex-bändi on julkaissut uuden biisin, enkä sopivampaa ketjuakaan keksinyt. Niin kysymys kuuluukin, että oliko se Tähkä se ärsyttävä ja paska, vai tämä Elonkerjuu?

Mulle ihan potkii, mut minä oonkin humppamiehiä.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Oma ehdotukseni tähän on Jukka Poika - Siideripissis, niin typerä biisin nimi kuin tuo onkin niin veikkaisin tuon pärjäävän tällä saralla, ei siepillä - tai mistä mä tiedän jos Sarakin tykkäisi siitä tai jos se vaikka kertoisi Sarasta. Joskus illemmalla kun en ole enää töissä voin katsoa josko tuota löytyisi youtubesta jos joku on vielä sattunut välttymään kyseisen biisin kuulemiselta.
 
Viimeksi muokattu:

Rocco

Jäsen
Yön Polte, ehdottomasti. Odotan vain musiikkivideota... Mutta kun se valitaaan, eiköhän joku tule sen videon vääntämään.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Tääkin on vahva ehdokas kesän hitiksi. Stig - Ryyppy
http://www.youtube.com/watch?v=Xm8kfOJgCbc ja just nimenomaan tää remix versio. Pyöriny jonkun verran radiossa. Tykkään...

Hah, aivan saatana hyvä näin ensimmäisellä kuuntelekerralla ja sopii hyvin suomalaiseen kesään. Vähän hauska, kehotetaan juomaan ja soi aivan saatanasti joka paikassa. Stig on kyllä hahmona niin hauska, että sinällään jo ansaitsee paikkansa suomalaisessa viihteessä.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Ei mitä saatanaa. Oliko tämän tarkoitus olla joku Nylon Beat pastissi vai tapahtuiko näin vahingossa? Siis aivan luokatonta paskaa. Aika alas on tuokin kampanja tullut niistä hilpeistä PMMP-rallatuksista. Voi vittu jos tuota joutuu eri yhteyksissä kuuntelemaan.

Ulkomaisista varmaan se Michel Telo - Ai Se Eu Te Pego lienee kovaa valuuttaa, vaikka vähän vanha alkaa ollakin. Samoin parin vuoden takainen Hey Soul Sister -bändi Train julkaisi jonkun uuden kipaleen, joka saanee aika paljon soittoa.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
On muuten karmea tuo DUO:n biisi. Eipä nuo kesäkumibiisit koskaan mitään hyviä ole ollutkaan.

Juu eivät, mutta tänä kesänä ollaan rima alitettu aika huolella. Aivan saatanan karmea biisi! En tajua miten jaksoin kuunnella 1,30min ennenkuin tajusin mitä olin tekemässä.

Yön Polte - Tyttö Sinä Olet Meritähti biisi on mielestäni aika hyvä. Tätä jaksaa sentään kuunnella useammankin kerran.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
On muuten karmea tuo DUO:n biisi. Eipä nuo kesäkumibiisit koskaan mitään hyviä ole ollutkaan.

No höpö höpö, ihan kiva renkutus sekin on. Ei ehkä ainesta klassikoksi mutta en mä radiosta kanavaa tuon takia vaihda. Jos tästä kesähitistä äänestettäisiin niin tällä hetkellä oman ääneni saisi Yön Polte - Tyttö sinä olet meritähti.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Tämä menisi kesähitiksi ainakin sillä perusteella, että biisi on aivan saatanan paska.

Äitini soitti minulle ja kysyi että miten se biisi menee jossa soudetaan ja huovataan. Teki mieli katkaista puhelu siihen paikkaan, mutta totesinkin vain että äiti rakas, keskity siihen hyvään musiikkiin jota siunaantui nuoruuteesi tai kuuntele vaikka Sakari Kuosmasta.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Tämä menisi kesähitiksi ainakin sillä perusteella, että biisi on aivan saatanan paska.

Jaa, hauskaa lukea tällainen kommentti ketjussa, jossa on kuitenkin jo JVG:kin ollut esillä, mikä on mielestäni jopa Cheekiäkin paskempaa paskaa.

No eipä siinä, makuasiathan ovat parhaita asioita kiistellä.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Jaa, hauskaa lukea tällainen kommentti ketjussa, jossa on kuitenkin jo JVG:kin ollut esillä, mikä on mielestäni jopa Cheekiäkin paskempaa paskaa.

No eipä siinä, makuasiathan ovat parhaita asioita kiistellä.

No joo koska en edusta tässä foorumissa aktiivisuustasoa Scholl niin enpä ole ehtinyt jokaista ehdokasta kommentoimaan. Toi soutaja on vaan niin järkyttävää paskaa ja sattui osumaan silmiini niin heitin kommentin. Anteeksi, että olen olemassa.
 

Taikakaulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tässä ihan potentiaalinen kesäbiisi: Nost3 & Protro - Paska Kesä. Tosin, ei taida saada tämä biisi niin paljoa radioaikaa kuin JVG:t ja Jukka Pojat erään "ruman" sanan takia mikä esiintyy niin kappaleen nimessä, kuin myös sen sanoituksissakin useaan eri otteeseen.
 
Viimeksi muokattu:

wunderveba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Setä Tamu & Kuningas Pähkinä feat. Stig

Vaasan poijjaat ovat tehneet jo pitkään niin kovaa settiä, että jo on aikakin saada kunnioitusta.

Ilman muuta Tyttö sinä olet meritähti jatkoon!
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
No perkele, on se kumma ettei tällä palstalla ole vielä noteerattu kesän virallistua rillausbiisiä: Keittäjät - Grillaamaan . Varmasti yhtä paskaa kuin kaikki muutkin tässä ketjussa, ja aivan satavarmasti täysin tosissaan tehty.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös