Kesähitti 2012 - ärsyttävän renkutuksen jäljillä ©tutzba

  • 25 908
  • 98

chauron

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIMARS
Olennainen ketju puuttuu kierrätyskeskuksesta sattuneesta syystä joten keskustelu kesän 2012 hitistä alkakoon..

Vahvin ehdokas on mun mielestä JVG Ft. Raappana - Kran Turismo

Joo, tää voi todellaki olla aika kova. JVG:llä oli jo viime vuonna se Häissä, joten voi olla vaikee saada toista vastaavaa putkeen. Mut suomalaisista ehdottomasti kovilla.

Itse veikkaan nyt euroviisuvoiton jälkeen tota Loreenin Euphoriaa pidempään soittoon. Eli ei hiivu koko kesänä. Ja linkki vie Youtubeen.
 

Dängleri

Jäsen
Tämä ketju lähti heti alusta asti väärille raiteille. Kesähitin pitää toki olla paska biisi, kuten kaikki tähän ketjuun linkitetyt ovatkin. Mutta kesähitin pitää jäädä soimaan päähän ja sen pitää vetää jurrisen porukan tanssilattialle kesäisenä perjantai-iltana.


Vahvin, ja lähes ainoa ehdokas toistaiseksi. Toinen selkeä "kesäbiisi" on Elokuu - Saatilla. Toki jostakin Cheek - Sokka irti tyylisestä voi myös tulla kesän mittaan jonkin sortin hitti.
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Tuossa Tacata -kappaleessa on kyllä aikamoiset kesähitin ainekset koossa.

Kuulin biisin jostain Ruotsin kanavilta joskus alkukeväästä ja olin aikasta varma, että tässä on tulevan kesän hitti aivan varmasti. Saas nähä.
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
Kuningas Pähkinä & Setä Tamu - Kannut (Kesä 2011)

Harmi kun tämä on jo viime kesänä tullut, niin ei taida kelvata enään sekaan. En ymmärrä miten olen voinut ohittaa kyseisen kipaleen. Huikea.

Mutta tosiaan samojen vesseleiden( +Stig) Tyttö sinä olet meritähti kelpaa oikein loistavasti kesähitiksi.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
kyllä se on toi. Radiota on mahdotonta pitää auki ilman, että toi soisi siellä riippumatta siitä, minkä kanavan on valinnut.

Ei välttämättä, sillä nyt vaan on kaks kolme biisiä mitä ei toisistaan edes erota, joten et koskaan tiiä mitä biisiä varsinaisesti kyseiseltä artistilta kuuntelet.
 
Suosikkijoukkue
Chisu! (Kesätyttö 2012 -skabassa PMMP:n Mira)
Hyi stna. Oliko jollakulla otsaa olla hautaamatta ko. tekelettä Onkaloon kaltaistensa joukkoon viime kesän jälkeen? Tuo ydinjätehän ilmestyi jo joskus vuosi sitten. (Linkki ohjaa kuvaan otsasta.)

Itse olisin valmis luovuttamaan Kesähitti 2012 -pystin vaikka saman tien Marina and the Diamondsin Primadonna-nimiselle renkutukselle, kun tässä kerran renkutusta haetaan. Kyseessä on todella ärsyttävä mutta kuitenkin samalla tietyiltä osin jollain äärimmäisen kierolla tavalla koukuttava biisi, luultavasti mollivoittoisen sävelkulkunsa ansiosta. Laulaja näyttää Lana del Reyltä ja kuulostaa jonkinlaiselta Ke$ha-Katy Perry -kimairalta. (Linkki ohjaa kummalliseen musiikkivideoon.)

E: Stigin revittelyt "Ryyppy" ja setätamumäkunkkupähkinä-"Tyttö sinä olet meritähti" tiukasti peesissä.

EE: Ei ole enää tämän ketjun asiaa, mutta näköjään ko. neito osaa tehdä myös suorastaan häkellyttävän hienoa musiikkia. Seksivau jne. Hämmennys valtaa mielen. (Linkki ohjaa Marina and the Diamondsin "Fear and Loathing" -musiikkivideoon.)
 
Viimeksi muokattu:

Benn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Arsenal, Stars, Hahl, Wilshere, Roussel
Tuossa Tacata -kappaleessa on kyllä aikamoiset kesähitin ainekset koossa. Euphoriaakin varmasti soitetaan aika tavalla tänä kesänä.

Yhen kerran kuulin baarissa pari viikkoa tän Tacatan. Nyt on soinu sen kaks viikkoa taukoamatta päässä. Ei saatana
 

Ritarisydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Philadelphia Flyers, Real Madrid
Täältä varaukseton kannatus Yön Poltteen Tyttö sinä olet meritähti - kipaleelle!
 

scholl

Jäsen
scholli on aikaansa edellä. Eihän tuo ole soinut kuin reilun vuoden verran radioissa...

ahaa. kuulin eilen ensimmäistä kertaa tuosta jukkapoika-artistista, kun sanoivat, että joku festarialue piti sulkea kun oli liikaa jengiä. Ja itse en ole kuullut tuota renkutusta käsittääkseni kuin vähän aikaa nyt. Tosin en kuuntele jatkuvasti radiota ja laita tarkkaan merkille, koska jotakin on alettu soittamaan.
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Carly Rae Jepsen - Call Me Maybe. Oikeen rentoa musiikkia, tulee hyvä fiilis. Lisäksi laulajatar on kaunein ilmestys mihin olen vähään aikaan törmännyt.
 

J.Petke

Jäsen
Hyi stna. Oliko jollakulla otsaa olla hautaamatta ko. tekelettä Onkaloon kaltaistensa joukkoon viime kesän jälkeen? Tuo ydinjätehän ilmestyi jo joskus vuosi sitten. (Linkki ohjaa kuvaan otsasta.)

Eikös se mene niin, että nyt tänä kesänä Nova ja muut iskelmäradiot ovat ottaneet tuon biisin listoilleen uutena kun nuorisoasemat ovat luukuttaneet sitä jo pari kesää. Sitten ollaan hirveän innoissaan spiikkaamassa uudesta artistista joka tekee letkeää musiikkia.

Olen huomannut kuuntelevani Tacataa youtubesta enemmän kuin näitä muita joten eiköhän se ainakin alkukesän hitti ole siinä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös