Kerro meille seksielämästäsi – ketju jossa aiheena on seksi

  • 54 853
  • 225

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Alamummo kirjoitti:
Ei mieleesi ole tullut, että naista voi koskettaa muualtakin kuin työntämällä sormet hänen sisäänsä?
Juu ei, vaikket minulta kysynytkään. Täytyy sanoa, että tosi kovat sällit toimivat Eltonin viittaamalla tavalla. Varsinkin, jos eivät mitään muuta keksi.

Ensin syntyy katsekontaktia jonkun naisen kanssa baaritiskin äärellä. Huomaatte edelleen tuijottavanne toisianne syvälle silmiin, ja hiljalleen olisi hyvä aika sanoa jotain. Alkaa olemaan ns. kiusallinen hiljaisuus välillänne, varsinkin jos kohta ei tapahdu jotain. Romanttinen kaveri hipaisisi tässä vaiheessa naisen kättä, joka lepäilee tiskin päällä, mutta kova jätkä survaiseekin sormensa suoraan tiskiä vasten nojaavan eukon pilluun. Asiaa, kohta nussitaan!

Muunlaisia tapoja koskea naiseen ei taida olla, ja kyllä tuo varmasti sen kuuluisan jään murtaa aika tehokkaasti. Eri asia on, mihin suuntaan se murtuu.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Alamummo kirjoitti:
Ei mieleesi ole tullut, että naista voi koskettaa muualtakin kuin työntämällä sormet hänen sisäänsä?
Tietysti voi. Rintojen kouriminen on yksi vallan hyvä vaihtoehto.
 

Kerouac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Elton kirjoitti:
Tartuin vaan tuohon mielestäni hilpeään termiisi "vahingossa sormeilla" ja leikkisästi pyysin sitä minulle opettamaan kun en todellakaan ymmärrä miten ihmeessä jotain voi vahingossa, ohimennen sormeilla???

Että jos esim. me toisiamme tuntematta törmäisimme esim. jääkiekko ottelun bissejonossa, niin miten voisi olla mahdollista, että vahingossa ohimennen sormeni eksyisivät sinun sisääsi???

Alamummo kirjoitti:
Ei mieleesi ole tullut, että naista voi koskettaa muualtakin kuin työntämällä sormet hänen sisäänsä?

Iker kirjoitti:
Juu ei, vaikket minulta kysynytkään. Täytyy sanoa, että tosi kovat sällit toimivat Eltonin viittaamalla tavalla


Vaikka padan on sangen turhaa soimata kattilaa, niin päädyn silti uskomaan, että tässä juuri on se syy miksi jotkut sällit pysyvät koko ikänsä 'kovana' - eritotenkin SE paikka pysyy varmasti kovana.

Ketjun aiheenahan oli: "Kerro meille seksielämästästi", joten kai sitä voi pysyä aiheessakin: Poikamiehenä sitä on vähemmän, mutta suuremmalla vaihtuvuudella. Ukkomiehenä sitä on enemmän, mutta pienemmällä vaihtuvuudella. Jokainen nähköön oman tapansa tässä suhteessa parhaimmaksi.

Pakkohan tähän on murjaista vanha vitsi, miksi avioseksi on mahdotonta:
Mies ehdotaa sitä vanhaa ja turvallista, johon nainen vastaa: "Ei kai, ei aina tuota samaa"
Mies ehdotaa uutta, johon nainen: "Mistä sä olet TUON oppinut?!?"

Kerouac

Post Scriptum: Niin, siis täytyy ymmärtää että olen irroittanut nimimerkkien kommentit alkuperäisestä asiayhteydestään huumorin nimisssä. Vaikka ei silläkään tavalla näytä humoristiksi tulevan.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Elton kirjoitti:
Nnnggghhh......*kiukkua bigtime*

Siis me siis ei olla yhtään samalla aaltopituudella tämän asian tiimoilta!
...
Tartuin vaan tuohon mielestäni hilpeään termiisi "vahingossa sormeilla" ja leikkisästi pyysin sitä minulle opettamaan kun en todellakaan ymmärrä miten ihmeessä jotain voi vahingossa, ohimennen sormeilla???

...

Ei ole ainakaan allekirjoittaneelle koskaan tuollaista tapahtunut!

Onko sinulle?
Ohhoh, slow down. En ymmärtänyt lainkaan, että tässä näin vakavasti aiheesti puhuttiin; kieli poskessahan minä kirjoittelin. Joten sori, jos kiukuksi meni.
Enivei: sanoin aikaisemmin kylläkin, että "muka-vahingossa-hipaisu" - ja se on mahdollista siellä jäähallin jonossa. Sormeilu on sitten myöhemmän vaiheen teema.
Eli pitää lukea tarkemmin, mitä kukin tänne naputtelee. :)
Antoisaa joulua vaan...kirjaimellisesti! :D
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Eiköhän reisi ole se alue, mitä useimmiten ikään kuin hiplaillaan. Tai sille voi asettaa kätensä ja silleen hitaanpuoleisesti kosketella. Tosin minun mielestäni se on yleensä aika salakähmäistä ja limaista, joten en välttämättä suosittele. Aika harvassa ne naiset, ketkä tykkää jos äijä kuin äijä esim. baarissa rupeaa hiplailemaan.

Katsokaa ennemmin toisia silmiin ja hymyilkää. Niin pitäisi itsekin osata tehdä, mutta ei vaan kestä pokka.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ted Raikas kirjoitti:
...Aika harvassa ne naiset, ketkä tykkää jos äijä kuin äijä esim. baarissa rupeaa hiplailemaan.
...
Niin, ehkä meikätyttö ei alunperinkään tarkoittanut, että minnuu kukaan baarissa koskettelisikaan...ehkä nyt ajattelin sellaista hetkeä, jolloin ollaan kahden kesken jne.
Reviirin kanssa olen tarkka - baarissa ei saa tulla lääppimään! ;;p
 

iso-D

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Lennart Petrellin, tuon Silvennoisen Kummelihahmon prototyypin nimen mainitseminen tässä ketjussa on jo erittäin pahaa kettuilua
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Eiii perskeles, eihän minulla mitään oikeaa kerrottavaa ole seksielämästä, kun ei sellaista ole. Pian sitä varmaan unohtaa, että mitä se seksi edes on.

Tartteis varmaan tehdä asialle jotakin?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ted Raikas kirjoitti:
Eiii perskeles, eihän minulla mitään oikeaa kerrottavaa ole seksielämästä, kun ei sellaista ole. Pian sitä varmaan unohtaa, että mitä se seksi edes on.

Kunhan et harrasta pikajuttuja... ainiin, kun olen juttujasi lueskellut, niin tuskin sitä edes harrastat.

Hmmm... kiksejä: ehdoton on julkinen paikka ! Huomauttanen kuitenkin, että sellainen, ettei jää kiinni. Muistoissa siintää hullu nuoruus ja suihinotto Kaivarin rannassa. No, kuitenkin yöllä. Heti perään polliisit paikalle, epäilivät meitä veneeseen murtautumisesta. No, eivät siitäkään saaneet kiinni.

Nykyään paras on oma siippa ja aamuseksi. Ja jos sitä saisi vaikka siellä Kaivarin rannassa... noh, kaikkea ei voi vaatia. Oma siippa riittää, on aamu, ilta tai yö. Mielellään nuo peräkkäin.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ted Raikas kirjoitti:
... Pian sitä varmaan unohtaa, että mitä se seksi edes on.

Tartteis varmaan tehdä asialle jotakin?
Mauri ei voi pläkautin vuoksi auttaa henkilökohtaisesti, mutta onneksi on olemassa Mielenterveyden keskusliitto, joka voi meitä reppanoita jelppiä. Ja muistutella, mistä on kyse...Jospa teema taas hahmottuisi! ;p

http://www.mtkl.fi/avec/arki/seksin rajat.html

Ja vieläpä:
Mitä seksi on?
Seksiä ei voi määritellä vain yhdellä tavalla, eikä seksiä ole pelkkä yhdyntä vaan se voi olla myös hyväilyä ja silittelyä. Seksi on yleensä kahden ihmisen välistä. Kumppani pitää ottaa huomioon, ei ainoastaan omia tarpeita ja toiveita. Näin seksistä tulee vuorovaikutteista ja kumppaneista tasavertaisia.

Seksiin pitäisi kuulua myös mahdollisuus sanoa EI, ja hyväksyä toisen kieltäytyminen. Seksikumppanin on oltava henkisesti ja fyysisesti kypsä ja kykenevä päättämään omista asioistaan.

Sairaanhoitajaopiskelijat AMK Mira Salmikallio ja Taina Pesonen, Kymenlaakson ammattikorkeakoulu
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
mauri kirjoitti:
Seksikumppanin on oltava henkisesti ja fyysisesti kypsä ja kykenevä päättämään omista asioistaan.
Ei hittolainen, ei se seksi ookaan miun juttu sitten. Keksitäänpä joku toinen harrastus!
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ted Raikas kirjoitti:
Ei hittolainen, ei se seksi ookaan miun juttu sitten. Keksitäänpä joku toinen harrastus!

Ainahan voit harrastaa sooloseksiä. Vai eikö silloinkaan kumppani ole henkisesti ja fyysisesti kypsä?
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
vetti kirjoitti:
Ainahan voit harrastaa sooloseksiä. Vai eikö silloinkaan kumppani ole henkisesti ja fyysisesti kypsä?
Joo, kyllä se on niin, että sooloseksissä vehje käyttää meikäpoikaa seksuaalisesti häpeilemättä hyväkseen, kun olen sen verran henkisesti kehittymätön... olen siis uhri, mistähän voisin mennä hakea korvauksia? ;P
 

jta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kerouac kirjoitti:
Poikamiehenä sitä on vähemmän, mutta suuremmalla vaihtuvuudella. Ukkomiehenä sitä on enemmän, mutta pienemmällä vaihtuvuudella.

Moni poikamies ei tiedä kuinka vaikeaa ukkkomiehen onkaan saada piparia...
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Jahka pääsen huomen illalla kotiin puolentoista-kuukauden jälkeen, niin seksi elämä alkaa heti eteisessä ! Kieli roikkuu jo harmaana suusta, kaikki verenkierto on keskittynyt yhteen ainoaan kohteeseen. No aivoissa sitä ei ole ennenkään niin kovasti ollut.

Tulen suorittamaan lukuisen määrän erinlaisia asentoja, huudan myös aktin aikana kuin hirvi (korvahirvi). Mikäli selkä kestää tulen jatkamaan toimintaa niin usein kuin sallimus sen suo (vaimo). Olen myöskin tulevia komennuksia silmälläpitäen ajatellut pyytää naapuria videoimaan muutamia parempia suorituksiani.

veini
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
veini se sitten saa kauniit ja herkätkin asiat kuulostamaan ja tuntumaan kuvottavilta ja ällöiltä. Taito sekin.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Ted Raikas kirjoitti:
veini se sitten saa kauniit ja herkätkin asiat kuulostamaan ja tuntumaan kuvottavilta ja ällöiltä. Taito sekin.

Siitä on kauneus ja herkkyys melkoisen kaukana, kun veini-hirvi astuu (eteiseen tai vaimonsa). Siinä meinaten männynoksat lentelee ja pienemmät puut kaatuu, kun hirvet nussii...näin siis epäilisin...

Että silleen...
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Perinteet kunniaan

Ted Raikas kirjoitti:
veini se sitten saa kauniit ja herkätkin asiat kuulostamaan ja tuntumaan kuvottavilta ja ällöiltä. Taito sekin.

Niin, eikös tuo nyt ole ihan perinteistä meininkiä?

Uskoisin nimittäin, että kyllä tässä maassakin on lukuisa joukko ihmisiä, jotka on laitettu alulle sukset jalassa ja reppu olkauksessa tahtia hakaten, kun iskä tuli sodasta tai savotasta karmit kaulassa.

Näin siis ainakin täällä Hämeessä.

Täältä tähän
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
ervatsalo kirjoitti:
Niin, eikös tuo nyt ole ihan perinteistä meininkiä?

Uskoisin nimittäin, että kyllä tässä maassakin on lukuisa joukko ihmisiä, jotka on laitettu alulle sukset jalassa ja reppu olkauksessa tahtia hakaten, kun iskä tuli sodasta tai savotasta karmit kaulassa.

Näin siis ainakin täällä Hämeessä.

Täältä tähän

Niin kyllä se niin täällä Etelä-Karjalassakin, sen kerran kun vuoden aikana pääsee naisen päälle, niin siitä ei sylkeä ja muita eritteitä jää uupumaan, eikä myöskään ole niin väliksi, onko toppa- vai uimahousut jalassa. Se vaatii uskomatonta reagointikykyä, että ei sitä jokavuotista kertamahdollisuutta vahingossakaan pääse hukkaamaan. Kylmiä reaaliteettejä.
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ted Raikas kirjoitti:
veini se sitten saa kauniit ja herkätkin asiat kuulostamaan ja tuntumaan kuvottavilta ja ällöiltä. Taito sekin.

Pitäisikö seksin olla aina tuoksukynttilöiden valossa, ruusunterälehtien päällä tapahtuva tantrasessio? Barry Whiten soidessa taustalla ensin hierotaan naisen jalkoja, syödään mansikoita toisen keholta ja sitten rakastellaan tuntikausia kunnes molemmat itkevät itsensä uneen?

Vitut! Tuommoisen 6 viikon reissun jälkeen jokainen normaalimies tunkee heppiä sisään jo postiluukusta kun ei ehdi avaimia kaivaa taskusta. Siinä sitten toivotaan että ensimmäinen henkilö ovella on vaimo eikä perheen rottweiler.
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
V-man kirjoitti:
Pitäisikö seksin olla aina tuoksukynttilöiden valossa, ruusunterälehtien päällä tapahtuva tantrasessio? Barry Whiten soidessa taustalla ensin hierotaan naisen jalkoja, syödään mansikoita toisen keholta ja sitten rakastellaan tuntikausia kunnes molemmat itkevät itsensä uneen?

Jos joku ehdottaisi mulle seksiä Barry White- taustamusiikilla, mä käskisin mennä muualle pervoilemaan. Rajansa kaikella. Sitäpaitsi, silloin kun on kunnon tohinat päällä, siinä ei tee tuoksukynttilöillä eikä ruusun terälehdillä hevonhelvettiä.
Minäkö epäromanttinen?
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyyyllähän täällä kaikenlaiset romanttiset haaveet tulevat ryminällä alas. Barry White oli yksi iltojeni sulostuttajista siihen asti, kunnes Peter White tuli kannattamaani joukkueeseen. Nyt pelkkä nimikin saa poskilihakset kiristelemään pahaenteisesti. Ei tässä enää kovin paljon eroa ole rottweileriin...
- noh, en sentään päivystä postiluukulla.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Yrittää nyt ymmärtää, että minä olen konservatiivinen, siveellinen ja suhtaudun seksiin vakavasti, kuten jääkiekkoon konsanaan. Mieleni ei ymmärrä tuollaisia eläimellisiä tapoja ja vaistoja ja toimintaa...

...tai sitten olen vaan kateellinen ja salassa toivon jotain erilaista ja erijännää!
 

H-katsomo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko 2004-2005, Napoli
ervatsalo kirjoitti:
Niin, eikös tuo nyt ole ihan perinteistä meininkiä?

Uskoisin nimittäin, että kyllä tässä maassakin on lukuisa joukko ihmisiä, jotka on laitettu alulle sukset jalassa ja reppu olkauksessa tahtia hakaten, kun iskä tuli sodasta tai savotasta karmit kaulassa.

Uskaltaisin silti väittää, että korvahirvihenkinen huutaminen ei kuulu perinteiseen suomalais-ugrilaiseen makuukammarikulttuuriin. Ei edes eteispanojen osalta. Sen on Veinin täytynyt oppia maailman turuilta ja taivaskanavilta. Tuon tapainen eläimellinen mylvintä viittaisi lähinnä baijerilaiseen tai angloamerikkalaiseen anusyhdyntämeininkiin.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Ted Raikas kirjoitti:
...tai sitten olen vaan kateellinen ja salassa toivon jotain erilaista ja erijännää!

Juu, niin minäkin haluan "jotain erilaista", mutta parempi kun jätän asian selventämisen tuohon, että joku minut tunteva vielä kadulla moikkaisikin :DD
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös