Kyllä taitaa Jarrett olla se, joka on ns. heikoin lenkki. Kuten toisessa ketjussa sanottiin, Chiodoa ei vain auta päästää pois. Korkeintaan silloin se tulisi kysymykseen, jos saataisiin kelvollinen kotimainen veskari Lassilan kaveriksi. Eikä se Lassilakaan ole nyt mitään ihmeitä esittänyt, jos ei toisaalta näyttöpaikkojakaan ole saanut viime aikoina. Ruotsalaiskaksikko on ollut viime peleissä todella pirteä. Vaikka se Jonas nyt ei mikään snaipperi ole, niin luo kyllä röyhkeydellään ja luisteluvoimallaan niin paljon painetta vastustajaan, että olisi hölmöä pistää mies sivuun vain siksi, että veto menee useimmiten keskelle rintapanssaria.
Ja kun Mäenpää saatiin takaisin, voidaan päästää Jarrett Hirschin tieltä muualle. Hiukan sääli kapeahkolla pakkikalustolla, mutta ei se kyllä palkkansa väärti ole ollut. Ja keväällä the Risto jyrää taas kaikki.
Mikäs minä olen ketään neuvomaan, mutta jos itse olisin kertsin puku-ukkoja, niin katselisin Hirschiltä ensin pari peliä, että onko miehestä mihinkään ennen kun alkaisin ketään ulostelemaan hänen tieltään.