Hienoa, sittenhän ei puhuttu samasta asiasta. Itse olen kritisoinut vain sekavaa ilmettä, sekä aiemmin selkeitä puutteita somen käytössä. Nuorien kiinnostuksella ei muutenkaan ole mitään tekemistä epäammattimaisen yleisilmeen kanssa. Edelleen se, että muualla tehdään paskaa ei ole mikään hyvä syy tehdä itsekin paskaa.
Tuossa oli muutamalta muultakin tullut kiitosta siitä Kerho-cam sarjasta, jonkalaista oli toivottu. Tästä ja muusta annoin posia. Sitten tietysti tullaan jauhamaan jostain kuvista.
Nuorten kiinnostus on kuitenkin yksi niistä asioista, joita on täällä tuotu esille. Miten HPK puhuttelee nuoria, miten luodaan mielenkiintoa. Ja itse olen ammattini kautta yhteydessä nuoriin ja näin tiedän, mitä he arvostavat.
Palstalla oli aiemmin myös linkitetty ulkopuolisen tahon tekemä analyysi liigaseurojen some-toiminnasta. Siinä tuotiin esille, kuinka olisi hyvä olla pelaajista muutakin sisältöä, kuin siihen päätyöhön liittyvää juttua. Kesällä on Kerholta saatu sellaistakin materiaalia eli eteenpäin on menty. Nämä uudistukset halusin tuoda esille.
Lisäys:
Somea hyödynnetään se suuri yleisö mielessä. Markkinoinnin suhteen nuoret tavoitetaan näillä kanavilla parhaiten. Jatkuvuuden kannalta on tärkeää saada juuri nuoret innostumaan Kerhosta. Osaa kiinnostaa kivannäköiset jääkiekkopelaajat, joita voi fanittaa. Kerholla kun on näitä nuoria pelaajia, niin heitä on/olisi hyvä tuoda esille.