Kerhon rakentuminen juhlakaudelle 2019–2020

  • 288 736
  • 1 063

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Oot aika ajoissa liikkeellä. Luitkos mitään kommentteja tuon jälkeen? Herätystä nyt.

Herätystä vaan itselles. Kovin varmana tulit esittelemään Engreniä ja julkaistavaa hyökkääjää täysin varmoina, mutta miten toteutui mielestäsi?

Edit: meinasit sillon, että kesken pleijarien julkaistaan ”klo 18:00 uusi laituri” :D
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: M10

Sean Connery

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Herätystä vaan itselles. Kovin varmana tulit esittelemään Engreniä ja julkaistavaa hyökkääjää täysin varmoina, mutta miten toteutui mielestäsi?

Edit: meinasit sillon, että kesken pleijarien julkaistaan ”klo 18:00 uusi laituri” :D

Mysteeri myyrä tarkoitti, että HÄN paljastaa uuden pelaajan, mutta päättikin tyhjentää laarin heti kerralla. Itse en kovin helposti usko näihin syväkurkkuihin ja taas se nähtiin, että vasta sitten on varmaa... kun on varmaa.

Yleisesti hieman huvittaa niin täällä kuin tuolla Liigan osiossakin kuinka heti viime viikon jälkeen sorrutaan dumaamaan ns. nimettömiä hankintoja. Nopeasti "asiantuntijat" unohtavat, että suht nimetön jengi voitti mestaruuden vajaa viikko sitten. Mun puolesta HIFK:it sun muut saa rakentaa all-star joukkueita, mutta menestykseen riittää oikein roolitettu nimettömien nippu ála Kerho. Jos siis Mika hommaa "nimettömän" joukkueen, niin luotan siihen 100%.
 

Kerhonpojjaat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Tampa
Herätystä vaan itselles. Kovin varmana tulit esittelemään Engreniä ja julkaistavaa hyökkääjää täysin varmoina, mutta miten toteutui mielestäsi?

Edit: meinasit sillon, että kesken pleijarien julkaistaan ”klo 18:00 uusi laituri” :D

Asioita voi ymmärtää ja olla ymmärtämättä. @Sean Connery ja @Anthero ymmärtää.

Sen verran pakko puolustautua, että lähempänä nämä ollut kuin esim. Säteri huhut :D

Edelleen katsotaan mitä huomenna tulee, vai tuleeko ketään. Toivottavasti pääset yli tästä shokista, että Engren ei tullutkaan. Kuulemani mukaan vaikuttanut maalivahdin hankintaan, koska toimistollakin oltiin luottavaisin mielin Engrenin tuloon.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Asioita voi ymmärtää ja olla ymmärtämättä. @Sean Connery ja @Anthero ymmärtää.

Sen verran pakko puolustautua, että lähempänä nämä ollut kuin esim. Säteri huhut :D

Edelleen katsotaan mitä huomenna tulee, vai tuleeko ketään. Toivottavasti pääset yli tästä shokista, että Engren ei tullutkaan. Kuulemani mukaan vaikuttanut maalivahdin hankintaan, koska toimistollakin oltiin luottavaisin mielin Engrenin tuloon.

Aa niin, se olitkin sinä kun järjestää ajastettuja tiedotustilaisuuksia jatkoajassa :D ei hyvää päivää, kaikki tänne saavatkin tunnuksia.
 

tembo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Case Miro Aaltosen jälkeen toimistolla ei luulisi kenenkään olevan luottavainen minkään suhteen ennenkuin nimet on paperissa. Ihan bullshittiä, että Kerho odottaisi jotain seuran optiota ja odottais ja odottais kunnes ei ole ketään enää jäljellä. Tai sitten ei ole opittu mitään menneestä.
 

Iku-Turso

Jäsen
Suosikkijoukkue
NYR
Ja sitten jos tuo kolmikko ei riitäkään (mikä siis on täysin mahdollista) niin hommataan se neljäs maalivahti?
.

Eikös tuo Aalto nyt mene jo neljännestä maalivahdista? Onhan tuollaisilla meriiteillä kaverit aiemminkin pelanneet jo liigassa. Toki en vielä itse jaksa uskoa, että hän liigapelejä ensi kaudella pelaa.
 

Rijkaard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Itse en jaksa stressata. Kuka muistaa tilanteen viime keväänä ja missä nyt olltin silloin? Moniko kehui Kick Offin antia tuolloin? Paremminkin varmaan muistetaan se, missä ollaan juuri nyt? ;) Ja juuri siksi luotto on edelleen kova! Jos joku virheellisiä tietoja huhuaakin (perustuen saamiinsa tietoihin), niin so what? Riittää ainakin spekuloitavaa & juteltavaa, jos ei muuta. Keneltä se on pois? Tosin ehkä tuolloin parempi ketju olisi "Mukikampanja", mutta no big deal.
 

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tuleeko ylipäänsä valmiita puolustajia paitsi Eronen? Valmiilla tarkoitan siis tasonsa Liigassa (tai paremmassa) sarjassa osoittanutta pelaajaa.

Vaikka kysymys ei minulle olekkaan niin todennäköisesti tulee, tai no siis ainakin ennen ensi kauden alkua. Erosen jälkeen sopimuksen alaisia puolustajia taitaisi olla jopa viisi tai kuusi, riippuen Latvalan option käytöstä. Uskoisin siis että 1-2 tasonsa näyttänyttä ja 2-3 projektipakkia tuohon vielä tulee.

Nikkilä - Friman
Karjalainen - Eronen
Laavainen - (Latvala)

Ei oikein vielä riitä.
 
Suosikkijoukkue
HPK
Vaikka kysymys ei minulle olekkaan niin todennäköisesti tulee, tai no siis ainakin ennen ensi kauden alkua. Erosen jälkeen sopimuksen alaisia puolustajia taitaisi olla jopa viisi tai kuusi, riippuen Latvalan option käytöstä. Uskoisin siis että 1-2 tasonsa näyttänyttä ja 2-3 projektipakkia tuohon vielä tulee.

Nikkilä - Friman
Karjalainen - Eronen
Laavainen - (Latvala)

Ei oikein vielä riitä.

Kai tuohon Ladan voisi laskea myös mukaan. Kovasti ihmettelen jos ei kelpaa Kerholle kun mies itse haluaisi jatkaa.
 

Ralph

Jäsen
Vaikka kysymys ei minulle olekkaan niin todennäköisesti tulee, tai no siis ainakin ennen ensi kauden alkua.
Tarkoitin siis, että tuleeko tänään muita kuin Eronen. Se on selvä, että Eronen mukaan laskettuna ainakin kolme nimeä plus rotaatiota tarvitaan.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Nikkilä-Laatikainen
Eronen-Friman
Karjalainen-X?
Latvala
Laavainen

Sitten jos Ladan puhti ei riitä ykkösparin minuutteihin, siihen joko Eronen tai Friman. Tämä Eronen on mielestäni helvetin kova sainaus, jos tosiaan tulee.
 

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nikkilä-Laatikainen
Eronen-Friman
Karjalainen-X?
Latvala
Laavainen

Sitten jos Ladan puhti ei riitä ykkösparin minuutteihin, siihen joko Eronen tai Friman. Tämä Eronen on mielestäni helvetin kova sainaus, jos tosiaan tulee.

Lähtisin itse linjaamaan puolustusta jotenkin näin:

Nikkilä - Eronen
Friman - X
Karjalainen - Laatikainen
Latvala - Laavainen
X - X

Kunnon rotaatiota ja yhtä ylivoimalle kykenevää top 4 -pakkia tuo vielä huutaa.

P.S. Mutuissa pyörineen Zapolskin sopimus purettu tänään Jokereiden toimesta. En usko että olisi silti tulossa, mutta olisi kuitenkin vapaana.
 
Viimeksi muokattu:

Nigi

Jäsen
Aa niin, se olitkin sinä kun järjestää ajastettuja tiedotustilaisuuksia jatkoajassa :D ei hyvää päivää, kaikki tänne saavatkin tunnuksia.
Tilannetta sivusta seuranneena, haistoin paskan samantien. Osahan oli jo tiedossa olleita ja sitten muut huhut näyttävät olevan kaikki huteja. Mitään sisäpiiritietoa ei suurella todennäköisyydellä ole ollutkaan missään kohtaa.
 

Sean Connery

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hieman on ristiriitaiset fiilikset... Pistää mietityttämään, että huhuja on loppujen lopuksi aika vähän illan julkistuksiin. Se kertoo joko siitä, että niitä julkistuksia ei ole ja koko kick-off jää vaisuksi tai sitten on tutkan alla operoitu poikkeuksellisen hyvin. Mitä tulee tämän yhden nimimerkin paljasteluihin, niin pikkasen erikoiseen valoon nyt kirjoittelut menee... molemmissa tapauksissa. Jos huhut pitää kutinsa, niin miten hitossa "joku" on nämä tiennyt jo viikkoja, mutta kukaan muu ei. Ja toisaalta jos paljastukset on ihan hatusta revitty, niin on kyllä erikoisin sisääntulo ikinä.

Case Engren... en vaan voi uskoa, että Kerhossa oltaisiin TAAS niin amatööripuuhastelijoita, että ei oteta huomioon sopimuksen alaisen pelaajan jatkosopimusta nykyiseen seuraansa. Ja tämän vuoksi sitten ollaan hankintojen puolesta takamatkalla... Ei kai Mika T. nyt tämmöiseen sorru.

Jos veskat on nyt se kolmikko mitä on huhuiltu, niin sitten on niin.. Luotan valmennukseen ja johtoon. Itse en usko Hietaseen, enkä Schiraan. Pakko sieltä on jotain muutakin tulla kuin Tikka , Kunykki ja Eronen... ja pari jatkosopparia?

Mihin helvettiin ne rahat käytetään? Nyt pitäisi olla rahaa (kerrankin), pitäisi olla panostusta ja ennenkaikkea pitäisi olla sitä imua. Toisaalta nythän se nähtiin, että Ladallakin pärjää moottoritiellä, eikä tarvi rahoja haaskata. Oon sekaisin.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Mihin helvettiin ne rahat käytetään? Nyt pitäisi olla rahaa (kerrankin), pitäisi olla panostusta ja ennenkaikkea pitäisi olla sitä imua. Toisaalta nythän se nähtiin, että Ladallakin pärjää moottoritiellä, eikä tarvi rahoja haaskata. Oon sekaisin.
Niin no niin. Siellä on kuitenkin kärkiäijistä sopparit Tuulolan, Luceniuksen, Nikkilän, Innalan ja Frimanin kanssa. Jos tuohon lisää nyt ne varmat jotka on jokaisessa mediassa kuuluteltu. Eli Eronen, Kunyk ja Tikka, niin kyllähän tuossa varmaan aika hyvin on rahaa kiinni.

Itse veikkaan, että tänään tulee nuo yllämainitut Kunyk, Eronen ja Tikka. Plus ne muutamat muut HäSan julkaisemat. Tuskin mitään isoja yllätyksiä tullaan näkemään. Niemeläisen paikalle, ehkä joku tai muutenkin pakistoon täydennystä. Kun määrällisestikkin on hiukan vajaa.
 

BelajaSmert

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Itse kickoff tapahtuman, paikalle saapuvien ja jatkoajassa liveseurantaa seuraavien ihmisten vuoksi todella toivoisin että joku kova nimi siellä julkistettaisiin. Muuten taitaa jäädä tapahtuva vähän pliisuksi...

Muutenhan tässä ei ole mithän hättää... meillä on jo nyt paperilla kovempi jengi kuin viimevuonna tähän aikaan ja sen lisäksi Mikalla kellari pursuaa siikliä. Luotto Mikaan ja kumppaneihin 100%

Dynastia on alkanut
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Mihin helvettiin ne rahat käytetään? Nyt pitäisi olla rahaa (kerrankin), pitäisi olla panostusta ja ennenkaikkea pitäisi olla sitä imua. Toisaalta nythän se nähtiin, että Ladallakin pärjää moottoritiellä, eikä tarvi rahoja haaskata. Oon sekaisin.

Eiköhän sinne perinteiseen tapaan jää rahaa kassaan myös syksyä ja kautta varten, että voidaan reagoida jos on tarve.

Ensi kaudella pelataan myös CHL:ää, joka tuo lisää kuluja ja velkaa on käsittääkseni edelleen jonkun verran, joten kyllä tässä rahareikiä on.

Ei se niinkään mene, että yhtäkkiä loistavan kauden päätteeksi rahaa on käytettävissä merkittävästi enemmän kuin aiemmin. Ja mitä tulee Viitaluomaan, Lahteen jne.. Ehkä ne ei tienannukaan niin paljoa kuin mitä täällä kuvitellaan?
 

Nas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Itse kickoff tapahtuman, paikalle saapuvien ja jatkoajassa liveseurantaa seuraavien ihmisten vuoksi todella toivoisin että joku kova nimi siellä julkistettaisiin. Muuten taitaa jäädä tapahtuva vähän pliisuksi...

Taitaa se "kovin" nimi olla Kunyk, josta sitten iltapäivälehdet repii otsikkonsa..
 

Sean Connery

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Eiköhän sinne perinteiseen tapaan jää rahaa kassaan myös syksyä ja kautta varten, että voidaan reagoida jos on tarve.

Ensi kaudella pelataan myös CHL:ää, joka tuo lisää kuluja ja velkaa on käsittääkseni edelleen jonkun verran, joten kyllä tässä rahareikiä on.

Ei se niinkään mene, että yhtäkkiä loistavan kauden päätteeksi rahaa on käytettävissä merkittävästi enemmän kuin aiemmin. Ja mitä tulee Viitaluomaan, Lahteen jne.. Ehkä ne ei tienannukaan niin paljoa kuin mitä täällä kuvitellaan?

Juu, enkä myöskään toivokaan, että vähät rahat samantien poltetaan. Kuitenkin lähtijät suhteessa uusiin ei nyt kovasti voi pakkaselle mennä jos ollenkaan. Sen lisäksi Porse, Vili & Jaska.. + juhlavuosi jne... Jotain megasiistiä odottaisi. Tosiaan pliisua on, jos anti on Tikka-Kunyk-Eronen.. >>> ja kotio nukkumaan!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös