Itse ajattelen, että Cornet, Innala, Kunyk, Lucenius, Monto, Nenonen, Puustinen, Tikka ja Tuulola ovat lähtökohtaisesti* selkeät top-9-hyökkääjät.
- Cornet, Tikka ja Tuulola ovat kookkaimmat, vahvimmat ja fyysisimmät pelaajat näistä, jotka raivaavat muille tilaa - menevät eri ketjuihin
- Kunyk, Lucenius ja Monto ovat pelintekijätyypit ja kaikki vieläpä senttereitä - menevät eri ketjuihin
- Innala, Nenonen ja Puustinen ovat kolme parasta maalintekijää - menevät eri ketjuihin
Ja näistä laitoin nuo ketjut, mitä olen laittanut useasti. Innala, Lucenius ja Tuulola valmis ketju viime kaudelta. Cornet ja Kunyk kanukkeina yhteen sekä Nenonen kolmanneksi tähän. Siksi Nenonen, että Kunyk on kiekan kanssa parempi kuin Monto, mutta Puustinen parempi kuin Nenonen. Joten tasapainoittaa ketjuja. Eli kolmateen Monto, Puustinen ja Tikka.
Tietenkin Pennanen vaihtelee ketjuja paljon, joten kaikenlaista tullaan näkemään. Mutta tuossa yhdeksikössä on mun mielestä kolme selkeää pelaajatyyppiä, jotka on hyvä riptella eri ketjuihin. Mutta ketjut voivat olla myös:
Cornet - Lucenius - Puustinen
Innala - Monto - Tikka
Nenonen - Kunyk - Tuulola
tai
Tikka - Lucenius - Nenonen
Innala - Kunyk - Cornet
Tuulola - Monto - Puustinen
ja niin edelleen.
* lähtökohtaisesti yhdeksän parasta. Eihän sitä tiedä, mitä kesä tuo tullessaan ja vaikka Seppälä saisi lisää rohkeitta ja voimaa, jolloin voisi ottaa paikan kolmesta kärkiketjusta. Tai vaikka Kombe voi yllättää.