Kainuun sanomat 23.4.2019: "Antti Karjalaisen sopimus Hämeenlinnan Pallokerhon kanssa ulottuu kevääseen 2020 asti. Ensi kaudella hänen tavoitteenaan on saada HPK:ssa yhä enemmän peliaikaa ja ottaa ykkösmaalivahdin paikka." Linkki
Itse en vieläkään syty ajatukselle Karjalaisesta ykkösenä, mutta ykkösen haastavana kakkosena kävisi hyvin.
Itse luulen että Reijola on hankittu kolmosveskariksi siltä varalta että joku loukki tapahtuu eikä tarvitse olla samassa tilanteessa kuin tällä kaudella. Kauteen lähdettäneen kaksikolla "Engren"-Karjalainen ja Reijola odottelee näytön paikkaa. "Engrenin" takana luulisin Karjalaisenkin saavan enemmän peliaikaa kuin Larmin kanssa.
Jos Karjalaisella olisi sopimus muualle, hänellä ei olisi mitään tarvetta laukoa sellaista, että tavoittelee ensi kaudella ykkösmaalivahdin asemaa Kerhossa. Itse en pääse Kainuun sanomien koko juttua lukemaan, mutta lyhyiden nostojen perusteella asian voi ymmärtää niinkin, että hän on halukas haastamaan ensi kauden ykkösmaalivahdin (kuka lieneekään) ja tavoittelemaan enemmän peliaikaa ja sitä kautta sitä ykkösen asemaa. Niinhän Larmikin teki ja lunasti paikan itselleen.
Ei oikein vakuuta meikäläistä tämä logiikka. EI kai nyt sentään kolmekymppistä jannua hommata ns. kolmosveskariksi... Kerhon perunoilla? Jos ajatus on saada kolmoveska, niin sen on pakko olla A-junnu ikäinen, jotta saa pelejä junnuissa/mestiksessä. Ei tässä nyt sentään mikään änärijengi olla, että hommataan varaveskarin varaveskari.
Conneryn lista:
1) Joku muu kuin Karjalainen (ei Reijo)
2) Reijo käy tai sitten Karjalainen
3) The kaappaus maailmalta (alle 20v).
Mikäli kaappaus on luokkaa HUIKEA, niin Karjalainen / Reijola etsii uuden kodin. Näin se menee...
Tässä toki on se vaara ettei Lekiä ensi kaudella ole. Kenenkäs puoleen sitten käännytään? Varsinkin kun Mestiksen ja Liigan välinen pelaajien liikuttelu vaikeutuu ensi kaudellaKerhon "perunoilla" voi aika helposti antaa Reijolalle 10-20k sopimuksen, Lehtolan valvova silmä ja Leki.
Tällä hetkellä Mestiksessä saa pelata viisi Liiga-lainaa kerralla per peli. HPK:n ja Tapparan sopimuksen mukaan HPK:sta LeKissä pelaa kaksi, Tapparasta kolme.Tässä toki on se vaara ettei Lekiä ensi kaudella ole. Kenenkäs puoleen sitten käännytään? Varsinkin kun Mestiksen ja Liigan välinen pelaajien liikuttelu vaikeutuu ensi kaudella
Mikäs tuon Tavin tilanne on? Oliko jo soppari jonnekin muualle ensi kaudeksi? Onko liian äkkipikaista ajatella kiinnitystä... Kannisen kanssa ilmeisesti on soppari, mutta onko tuo nyt ajeltu paskaksi, että ei saada parsittua kokoon. Ja sen Niemeläisen perään kiljun (itken) edelleen... voi kumpa pysyis.
Muutama varma tieto ensikautta koskevista pelaajista. Paljastan yhden. Otetaanko hyökkääjä, ykkös pakki vai maalivahti?
Aloitetaan vaikka siitä tärkeimmästä eli maalivahdista.Muutama varma tieto ensikautta koskevista pelaajista. Paljastan yhden. Otetaanko hyökkääjä, ykkös pakki vai maalivahti?
Komppaan. Se on todellakin se tärkein.Aloitetaan vaikka siitä tärkeimmästä eli maalivahdista.
Muutama varma tieto ensikautta koskevista pelaajista. Paljastan yhden. Otetaanko hyökkääjä, ykkös pakki vai maalivahti?
Maalivahti ehdottomasti!Muutama varma tieto ensikautta koskevista pelaajista. Paljastan yhden. Otetaanko hyökkääjä, ykkös pakki vai maalivahti?
Juu, ykköspakkia ei kannata, kun se on jo siellä rosterissa #74.Maalivahti ehdottomasti!
Juurikin näin, skeptinen olen itsekin. Ykköspakkina jatkaa luonnollisesti Petteri Nikkilä, koska aika kova seppä saa tulla tilalle, että syrjäyttää ykköspakin paikalle kivunneen Nikkilän. Ellei isommat liiga vie miestä mennessään, mitä en tämän kauden näytöillä ihmettelisi yhtään.Kuka tämä @Kerhonpojjaat on ja mistä hän tällaista tietää? Olen varsin skeptinen.
Ykköspakki, koska maalivahdista on jo riittävän hyviä vinkkejä tullut ja hyökkääjiä tiedossa. Tietenkin sillä varauksella että Eronen ei ole ykköspakki...Muutama varma tieto ensikautta koskevista pelaajista. Paljastan yhden. Otetaanko hyökkääjä, ykkös pakki vai maalivahti?
Juu, ykköspakkia ei kannata, kun se on jo siellä rosterissa #74.
Entä Juuso Hietanen? Profiililtaan koko Liigan ykköspakki. Jos on tullakseen takaisin kotiin, kuten on pientä huhuilua ollut, niin siinähän voisi olla tuon Kerhonpojjaatin ykköspakki.Ykköspakkina jatkaa luonnollisesti Petteri Nikkilä, koska aika kova seppä saa tulla tilalle, että syrjäyttää ykköspakin paikalle kivunneen Nikkilän. Ellei isommat liiga vie miestä mennessään, mitä en tämän kauden näytöillä ihmettelisi yhtään.
Juuso Hietanen ja Atte Engren, siinähän ne.Pakista voin sen verran avata, että varmasti jopa Nikkilällä kova iltapuhde pysyä ykkös pakkina. Maalivahti ei ole tapparan mies! Ensi kauden 1 vahti tulee etelämmästä.