Orangezone
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HPK
Jos jmj lisäksi tulisi toinen tulosketjun sentteri niin en olisi pahoillani mutta jos Tikka on kakkosen keskellä niin olen pettynyt
Toisaalta jokuJos jmj lisäksi tulisi toinen tulosketjun sentteri niin en olisi pahoillani mutta jos Tikka on kakkosen keskellä niin olen pettynyt
Toisaalta joku
Nenonen-Tikka-Ikonen
voisi toimia ihan loistavasti: yksi snaipperi, yksi voimahyökkääjä ja yksi "laiturisentteri".
Menikö noi tsekki ja Oden väärin päin?Puustinen - Kunyk - Ikonen
Nenonen - JMJ - M.Oden
Kombe - Tikkka - Kanninen
Kiljunen - Seppälä- Ronkainen
Mäkiaho, Jokinen, Tsekki
Olisihan se kiva nähdä Tshekki, joka olisi tuloksentekijänä päteviä.....odotellaan.Menikö noi tsekki ja Oden väärin päin?
Kunyk - JMJ - Tikka.. Joopa joo. Toihan on tollanen Hifkin hyvän kauden sentteritrio. Toivon Kunykia, mutta jos se onkin JMJ, niin ei haittaa.
Kyllä JMJ menee heittämällä ykkös sentterinä, mikäli tulee tulitukea myös muista ketjuista. Kontiola pelasi joka toista vaihtoa ja se ei ole hyvä asia, niinkuin nähtiin. JMJ - Pitkänen - Tikka olisi loistava top 3 sentterit. Ei siellä tarvitse olla yhtä Kontiolaa, vaan mielummin tasaisempaa tulosta joka ketjulta. Nyt Kontiolan ja Tikan välillä vain oli liian iso hyppy.Kyllä haittaa. JMJ on sellaisen joukkueen ykkössentteri, jonka tarkoituksena on ensisijaisesti välttää viimeinen sija. Jos tavoitteena on edes säälit, JMJ ei riitä ykkössentteriksi tai sitten tarvitaan toinen samantasoinen jantteri kakkossentteriksi. Kunyk sen sijaan olisi varsin passeli ykköseksi ja silloin riittäisi kakkoseen vähän heikompikin seppä taikka Tikka.
Zaborsky - JMJ - Kiljunen
Puustinen - Kanninen - J. Ikonen
Nenonen - Tikka - "Tsekki"
Ruokonen - XXX - Kombe/Mäkiaho
Hietanen - Latvala
Laatikainen - Pelli
O. Ikonen - "Lukka"
Laurikainen /Lebedeff
Kyllä tuollaisella rosterilla voisi ihan hienosti lähteä harjoituskauteen.
Pitkänen kun ei vieläkään ole lähtökohtaisesti sentteriKyllä JMJ menee heittämällä ykkös sentterinä, mikäli tulee tulitukea myös muista ketjuista. Kontiola pelasi joka toista vaihtoa ja se ei ole hyvä asia, niinkuin nähtiin. JMJ - Pitkänen - Tikka olisi loistava top 3 sentterit. Ei siellä tarvitse olla yhtä Kontiolaa, vaan mielummin tasaisempaa tulosta joka ketjulta. Nyt Kontiolan ja Tikan välillä vain oli liian iso hyppy.
Mielummin JMJ ja Pitkänen, kuin Kunyk ja Tikka Top 2 senttereinä, koska tahansa.
Pelannut paljon sentterinä ja olisi juuri Ikosen kaltainen vaihtoehto. Pitkänen nyt lähinnä pelaaja tyypiä, jonka haluaisin nähdä kerhossa kakkos sentterinä, enkä Tikkaa. Tikka on erinomainen 3-4 sentteri ja yv pelaaja, sekä aloittaja. Tällä(kin) kaudella kuitenkin nähtiin kuinka ei tee valitettavasti ketju kavereistaan parempia.Pitkänen kun ei vieläkään ole lähtökohtaisesti sentteri
Pelannut paljon sentterinä ja olisi juuri Ikosen kaltainen vaihtoehto. Pitkänen nyt lähinnä pelaaja tyypiä, jonka haluaisin nähdä kerhossa kakkos sentterinä, enkä Tikkaa. Tikka on erinomainen 3-4 sentteri ja yv pelaaja, sekä aloittaja. Tällä(kin) kaudella kuitenkin nähtiin kuinka ei tee valitettavasti ketju kavereistaan parempia.
Ikonen osoitti hyvin tällä kaudella että ei riitä kuin tuuraamaan siihen paikalle. Miikka Pitkänen on tuosta vielä heikompi keskellä... Laiturina olisi kyllä 5/5 mutta ei ole tulossaPelannut paljon sentterinä ja olisi juuri Ikosen kaltainen vaihtoehto. Pitkänen nyt lähinnä pelaaja tyypiä, jonka haluaisin nähdä kerhossa kakkos sentterinä, enkä Tikkaa. Tikka on erinomainen 3-4 sentteri ja yv pelaaja, sekä aloittaja. Tällä(kin) kaudella kuitenkin nähtiin kuinka ei tee valitettavasti ketju kavereistaan parempia.
Entä jos tämä Tshekin ihme onkin sentteri?
Mika vetäytyy periaatteistaan? Hyvänä hankintana alaketjuihin pidän toteutessaan, mutta jännä tosiaan jos Mika on poikansa palkannut kun aiemmin on antanut ymmärtää ettei näin tulisi tekemäänMutta joo, näin tarina nyt kertoo tosiaan. Artturi Kerhoon.
Tiilikaiselle tuttu kuitenkin niin voi olla että pää on pyörrettyMika vetäytyy periaatteistaan? Hyvänä hankintana alaketjuihin pidän toteutessaan, mutta jännä tosiaan jos Mika on poikansa palkannut kun aiemmin on antanut ymmärtää ettei näin tulisi tekemään
Mulla ei rehellisesti sanoen olen hevosenpaskankaan vertaa tietoa millainen pelaajaprofiili on kyseessä.. Lähteeni pitää hyvin epätodennäköisenä, että tämä tulisi enää kyrvähtämään. Asuntoa ollaan jo ostamassa Hämeenlinnasta. Eihän näistä nyt koskaan tiedä, mutta melko varmanoloiselta lähteeni vaikutti.Mika vetäytyy periaatteistaan? Hyvänä hankintana alaketjuihin pidän toteutessaan, mutta jännä tosiaan jos Mika on poikansa palkannut kun aiemmin on antanut ymmärtää ettei näin tulisi tekemään
Kerhon junnupolun läpikäynyt, ominaisuuksiltaan vähän tasapaksu alaketjujen sentteri. Ollut Pelsun nelosen keskellä kolme kautta vakioroolissa. Aloittajana ok-tasoa, ei huikea muttei nyt sysihuonokaan. Selkeä upgarde Lahtelaan kuitenkin. Kaipa sieltä kohta 23-vuotiaalta vielä potentiaalikin löytyy.Mulla ei rehellisesti sanoen olen hevosenpaskankaan vertaa tietoa millainen pelaajaprofiili on kyseessä.. Lähteeni pitää hyvin epätodennäköisenä, että tämä tulisi enää kyrvähtämään. Asuntoa ollaan jo ostamassa Hämeenlinnasta. Eihän näistä nyt koskaan tiedä, mutta melko varmanoloiselta lähteeni vaikutti.
Kyllähän tuo Artturi ainakin minulle kelpaa nelosen keskelle! Pelit mitä nähnyt, niin energinen ja potentiaaliakin pojassa on vielä kovempaan. Elikkä olisiko nelonen valmis?Tuossa hetki sitten seurasin olohuoneen ikkunasta kuinka naapurin kissa vaani Olli-oravaa joka oli opioidipäissään juuttunut puun oksien väliin ja loppu oli vääjäämättä edessä. Olin lojaali Olli-oravaa kohtaan ja hääsin katin tiehensä, eikä Ollikaan pettänyt tälläkään kertaa ja totesi kiitokseksi, että Artturi Toivola on kerhon mies ensikaudella.
Ja tämä ei nyt ollut mikään vitsi. Tuo tarina oravan pelastamisestakin oli totta sillä erotuksella, että orava tuskin oli opioidipäissään eikä hän kiittänyt minua verbaalisesti. Toki jähmettyi vartiksi paikalleen katsoen minua suoraan syvälle silmiin. Saattoi kyynelkin oravalla vierähtää poskelle. Mutta joo, näin tarina nyt kertoo tosiaan. Artturi Kerhoon.