puuha-pete
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kerho, Minnesota, Hollanti
Tuo Kiljunen ehdottomasti tryoutille jos luistin liikkuu ja kovuutta löytyy.
Mitä itse juuri tarkistin niin ei seurannut kuin Ässiä liiga jengeistäJohtava IG-stalkkeri tiesi juuri kertoa, että Kotkansalo on alkanut seuraamaan Hifkiä Instagramis joten.. Voitanee jättää laskuista pois tämä herra.. Iigees seuraaminen tietää yleensä aina varmaa sopimusta kyseiseen seuraan. (tähän perään ainakin jotain sata nauruemojii)
No sit reklamaatiota eteenpäin.. Saatanan tunarit, pitäis kaikki hoitaa itse.Mitä itse juuri tarkistin niin ei seurannut kuin Ässiä liiga jengeistä
Missä kohtaa edellistä viestiäni sanoin, että olen tyytyväinen Pellin tulosta ykköspakiksi? En ole kyllä Pellistä odottanut ykköspakkia. Jos sieltä ei Hietasta tms kovaa Seppää siihen ole tulossa, niin yhtälailla minä olen pettynyt. Sanonpahan vaan, että eipä se Nikkilä viimeisen 2 kauden aikana niin taivaallisella tasolla ole pelannut, että tässä nyt pitäisi porua vääntää, kun ei tullutkaan Kerhoon. Katsellaan nyt ensin kunhan pelit alkaa, että miltä näyttää ja mitä Kerho nyt sit menetti ja mitä se sai tilalle.Minä olen seurannut Nikkilää jo muutaman kauden ja nähnyt hänen pelaavan useammassa EHT-turnauksessa, voittamassa Suomen mestaruuden joukkueen ykköspakkina ja tulleena valituksi kauden tähdistökentälliseen. Samaan aikaan Pelli on painanut miehekästä 16 minuuttia per peli KooKoossa.
Mutta kiva, jos joku on tyytyväinen ykköspakkipariin Pelli-Latvala, kuten täällä on kerrottu. Tuohon sopisi hyvin ykköskentäksi Ruokonen-Monto-Kombe ja maalille Lebedeff. Onhan Ruokosessa ja Lebedeffissä potentiaalia, hei. Ja sitten haukutaan Tiilikaista, kuinka hänen vikansa kun noilla miehillä ei pärjätä.
Itsellä vielä on vähän uskoa Toivolaan ja Kerhoon sen suhteen, että kauteen ei lähdetä huumorijoukkueella. Viime kaudella oli huumoripuolustus ja se näkyi hyvin sarjataulukossa, mutta toivottavasti joukkueessa on tällä kertaa edes kaksi hyvää Liiga-tason pakkia. Se olisi enemmän kuin päättyneellä kaudella. Hyvä hyökkäyksen kärki ei riitä, jos alakerrassa yhtä miestä vaille kukaan muu ei ole muuta kuin selviytymässä.
Katsotaan siis mitä tulee ja sitten menetän vasta uskoni, jos on tarve. Mutta sama kuin vuosi sitten tähän aikaan eli ehdotan sadan euron vetoa sen puolesta, että HPK ei pelaa ensi vuonna pudotuspeleissä.
Zabo-Tikka-Ikonen ykköskenttänä, hehhe. Monipuolinen kyllä. Mutta kuinka paljon Tikka pystyy tuosta tuhoamaan?Zaboon sen verran että yllättävän vahvasti häntä tänne huhutaan! Toivolalle tietenkin tuttu niin voi olla ihan loogista toisaalta
Jos pelin tekeminen nojaisi Ikoseen täysin niin voisi tehdä aikamoista jälkeäZabo-Tikka-Ikonen ykköskenttänä, hehhe. Monipuolinen kyllä. Mutta kuinka paljon Tikka pystyy tuosta tuhoamaan?
Paljon ja siksi se ei ykkösen keskellä tule olemaankaan. Niin hyvä kun Tikka omassa roolissa onkin, niin ykkösen sentteriksi hänestä ei ole.Zabo-Tikka-Ikonen ykköskenttänä, hehhe. Monipuolinen kyllä. Mutta kuinka paljon Tikka pystyy tuosta tuhoamaan?
Täältä se huhu on lähtenyt mutta monet tahot sitä komppaavat. Olen epäileväinen mutta kai tämä ihan mahdollista on!Paljon ja siksi se ei ykkösen keskellä tule olemaankaan. Niin hyvä kun Tikka omassa roolissa onkin, niin ykkösen sentteriksi hänestä ei ole.
@Orangezone onko tullut lisää huhuja omilta lähteiltäsi vai perustuko kommenttisi tämän palstan aikaisempiin viesteihin?
Jos nyt vähän lyödään kilpee katuun, niin seuraavanlainen ykkösketju voisi olla.. Hmm.. Melko kohtalainen liigaan..
Ikonen - Kunyk - Zaborsky
Hietanen - Latvala
... Hihihi, LoL.
No.. Minun papereissani kovimpia ulkomaalaisia mitä liigassa on 2010-luvulla esiintynyt. Synnynnäinen maalintekijä. Saipassa kahteen kauteen 82 tehopistettä on melko kovaa settiä. Kantoi oikeastaan yksin 2 kautta tuota Saipan orkesteria hartioillaan. Erittäin hyvä joukkuepelaaja ja tekee töitä tunnollisesti molempiin suuntiin. Todella vaarallinen kaveri hyökkäyspäässä. Näyttäkää mulle joku parempi vaihtoehto kerhon budjetilla?Onko Zaborsky nyt tehnyt jotain sellaista, että hän olisi jokin taivaanlahja tuohon ykkösketjun ratkaisijan tontille? Jotenkin jää tämä vajaaksi, en kamalasti syty.
Onko Zaborsky nyt tehnyt jotain sellaista, että hän olisi jokin taivaanlahja tuohon ykkösketjun ratkaisijan tontille? Jotenkin jää tämä vajaaksi, en kamalasti syty.
Tämäpä. Itse toivon, että tämä huhu käy toteen ja vieläpä 2 vuotisella pahvilla.Zaborsky on siinäkin mielessä mielenkiintoinen huhu, että saattaisi hyvinkin tulla vuotta pidemmällä sopimuksella. Tämä toisi jatkuvuutta. Toivotaan.