Kerhon rakennusprojekti kaudelle 2021–2022

  • Viestiketjun aloittaja luigitar
  • Alkaa
  • 363 765
  • 2 112

Lilleman

Jäsen
Saipasta vapautuu pitkä lista pelaajia.

”Seurasta poistuvat ainakin Elmeri Kaksonen, Tomas Zaborsky, Joni Nikko, Micke Saari, Mario Grman, Markus Kojo, Matias Mäntykivi, Eemil Erholtz, Niklas Nevalainen, Sam Lofquist ja Rasmus Hämäläinen.” Liiga.fi lähteenä.

Mihin menee Erholtz? Isänsä jalanjäljissä voisi Kerhoon tulla. On muuten ihan pienenä juniorina jo Kerhossa pelannutkin.
 

Seeepra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Saipasta vapautuu pitkä lista pelaajia.

”Seurasta poistuvat ainakin Elmeri Kaksonen, Tomas Zaborsky, Joni Nikko, Micke Saari, Mario Grman, Markus Kojo, Matias Mäntykivi, Eemil Erholtz, Niklas Nevalainen, Sam Lofquist ja Rasmus Hämäläinen.” Liiga.fi lähteenä.

Mihin menee Erholtz? Isänsä jalanjäljissä voisi Kerhoon tulla. On muuten ihan pienenä juniorina jo Kerhossa pelannutkin.
Erholtz tulossa Poriin.
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Saipasta vapautuu pitkä lista pelaajia.

”Seurasta poistuvat ainakin Elmeri Kaksonen, Tomas Zaborsky, Joni Nikko, Micke Saari, Mario Grman, Markus Kojo, Matias Mäntykivi, Eemil Erholtz, Niklas Nevalainen, Sam Lofquist ja Rasmus Hämäläinen.” Liiga.fi lähteenä.

Mihin menee Erholtz? Isänsä jalanjäljissä voisi Kerhoon tulla. On muuten ihan pienenä juniorina jo Kerhossa pelannutkin.
En minä tuosta listasta havittelisi muita kuin Zaborskya. Sam Lofquist joo, mutta hänestä puhuminen voidaan oikeastaan lopettaa jo tähän. Kerholla ei ole 300k lyödä pakkiin.
 

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
En minä tuosta listasta havittelisi muita kuin Zaborskya. Sam Lofquist joo, mutta hänestä puhuminen voidaan oikeastaan lopettaa jo tähän. Kerholla ei ole 300k lyödä pakkiin.

Ja jos onkin varaa lyödä 300 k€ pakkiin niin hänen etunimensä saa alkaa puolestani kirjaimella J ja sukunimi kirjaimella H.

Edit. Eiköhän Hietanenkin mene Ilvekseen. Sinne nyt tuntuu heidän kannattajien mukaan menevän noin niin kuin kaikki Liigassa joukkuetta vaihtavat tai Liigaan saapuvat pelaajat.
 
Viimeksi muokattu:

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Ja jos onkin varaa lyödä 300 k€ pakkiin niin hänen etunimensä saa alkaa puolestani kirjaimella J ja sukunimi kirjaimella H.

Edit. Eiköhän Hietanenkin mene Ilvekseen. Sinne nyt tuntuu heidän kannattajien mukaan menevän noin niin kuin kaikki Liigassa joukkuetta vaihtavat tai Liigaan saapuvat pelaajat.
Kieltämättä kohtalaisen kovaa orkesteria kasaavat Tampereelle.. Sinne on menossa 4 ykkösmaalivahtiakin.. Saatana sentään.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Kieltämättä kohtalaisen kovaa orkesteria kasaavat Tampereelle.. Sinne on menossa 4 ykkösmaalivahtiakin.. Saatana sentään.
Sehän on vaan nerokasta, kun on noin monta mokkea. Kaksikko vaihdetaan joka peliin ja kummatkin pelaa puolet pelistä. Vastustaja ei pysty kunnolla valmistautumaan ja taktikoimaan. Kerho yritti tätä - mukana ei vaan ollut yhtäkään liigavahtia...
 

Tolppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, The Reds, Los Colchoneros, the C's
Sehän on vaan nerokasta, kun on noin monta mokkea. Kaksikko vaihdetaan joka peliin ja kummatkin pelaa puolet pelistä. Vastustaja ei pysty kunnolla valmistautumaan ja taktikoimaan. Kerho yritti tätä - mukana ei vaan ollut yhtäkään liigavahtia...

Ja sitä vaikeampi on muiden joukkueiden löytää kelvollista ykkösveskaria.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Tuo Kiljunen ehdottomasti tryoutille jos luistin liikkuu ja kovuutta löytyy.
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Johtava IG-stalkkeri tiesi juuri kertoa, että Kotkansalo on alkanut seuraamaan Hifkiä Instagramis joten.. Voitanee jättää laskuista pois tämä herra.. Iigees seuraaminen tietää yleensä aina varmaa sopimusta kyseiseen seuraan. (tähän perään ainakin jotain sata nauruemojii)
 
L

luigitar

Uskoisin Latvalan täyttävän hyvin ne saappaat, jotka olisi Kotkansalolle istutettu.
Eilistä Kookoo peliä katsellessa, niin huomasin Pellin pyörittävän 1.Yv:tä ja pidin hänen viivassa liikkumista parempana mitä Erosella oli.
Kovat on kyllä odotukset, jos Hämeenlinnaan saapuu.

Zabo olisi kyllä kova haku paikkaamaan lähtijöitä, mutta toivon mukaan ei syö sitten liikaa muista hankinnoista.
 

Matcheeno

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,VGK,Liverpool,Örebro,Huuhkajat,Leijonat
Johtava IG-stalkkeri tiesi juuri kertoa, että Kotkansalo on alkanut seuraamaan Hifkiä Instagramis joten.. Voitanee jättää laskuista pois tämä herra.. Iigees seuraaminen tietää yleensä aina varmaa sopimusta kyseiseen seuraan. (tähän perään ainakin jotain sata nauruemojii)
Mitä itse juuri tarkistin niin ei seurannut kuin Ässiä liiga jengeistä
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Mitä itse juuri tarkistin niin ei seurannut kuin Ässiä liiga jengeistä
No sit reklamaatiota eteenpäin.. Saatanan tunarit, pitäis kaikki hoitaa itse.

Edit.

Asian juuri itse tarkastaneena joudun tulla ilmoittamaan, että huhut juuri alkaneesta Hifkin seuraamisesta iigees pitää ikävä kyllä paikkaansa.
 

Ralph

Jäsen
HPK aikoo kyykyttää KooKoota siirtomarkkinoilla ja napata puolustukseen KooKoo-kasvatti Arttu Pellin. Ja KooKoo joutuu tyytymään HPK-kasvatti Petteri Nikkilään. Ja vitsissä varmaan surkuhupaisinta olisi se, että Pellistä kaavailtaisiin HPK:hon ykköspakkia.

No onneks aina voi siirtää katseen kauteen 2022-23.
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Rohkenen väittää, että kun syksy koittaa ja pelit alkaa, niin harva täällä viiltelee pitkittäin viiltoja ranteisiinsa, kun se Nikkilä nyt meni Kouvolaan ja me saatiin joku Arttu Pelli.. Olen jo muutaman kauden seurannut Pelliä ja miettinyt hiljaa isossa päässäni, että toi Jätkä tulee tekeen vielä kovaa jälkeä liigassa ja seison edelleen ajatuksieni takana.
 

Ralph

Jäsen
Minä olen seurannut Nikkilää jo muutaman kauden ja nähnyt hänen pelaavan useammassa EHT-turnauksessa, voittamassa Suomen mestaruuden joukkueen ykköspakkina ja tulleena valituksi kauden tähdistökentälliseen. Samaan aikaan Pelli on painanut miehekästä 16 minuuttia per peli KooKoossa.

Mutta kiva, jos joku on tyytyväinen ykköspakkipariin Pelli-Latvala, kuten täällä on kerrottu. Tuohon sopisi hyvin ykköskentäksi Ruokonen-Monto-Kombe ja maalille Lebedeff. Onhan Ruokosessa ja Lebedeffissä potentiaalia, hei. Ja sitten haukutaan Tiilikaista, kuinka hänen vikansa kun noilla miehillä ei pärjätä.

Itsellä vielä on vähän uskoa Toivolaan ja Kerhoon sen suhteen, että kauteen ei lähdetä huumorijoukkueella. Viime kaudella oli huumoripuolustus ja se näkyi hyvin sarjataulukossa, mutta toivottavasti joukkueessa on tällä kertaa edes kaksi hyvää Liiga-tason pakkia. Se olisi enemmän kuin päättyneellä kaudella. Hyvä hyökkäyksen kärki ei riitä, jos alakerrassa yhtä miestä vaille kukaan muu ei ole muuta kuin selviytymässä.

Katsotaan siis mitä tulee ja sitten menetän vasta uskoni, jos on tarve. Mutta sama kuin vuosi sitten tähän aikaan eli ehdotan sadan euron vetoa sen puolesta, että HPK ei pelaa ensi vuonna pudotuspeleissä.
 
Viimeksi muokattu:

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Minä olen seurannut Nikkilää jo muutaman kauden ja nähnyt hänen pelaavan useammassa EHT-turnauksessa, voittamassa Suomen mestaruuden joukkueen ykköspakkina ja tulleena valituksi kauden tähdistökentälliseen. Samaan aikaan Pelli on painanut miehekästä 16 minuuttia per peli KooKoossa.

Mutta kiva, jos joku on tyytyväinen ykköspakkipariin Pelli-Latvala, kuten täällä on kerrottu. Tuohon sopisi hyvin ykköskentäksi Ruokonen-Monto-Kombe ja maalille Lebedeff. Onhan Ruokosessa ja Lebedeffissä potentiaalia, hei. Ja sitten haukutaan Tiilikaista, kuinka hänen vikansa kun noilla miehillä ei pärjätä.

Itsellä vielä on vähän uskoa Toivolaan ja Kerhoon sen suhteen, että kauteen ei lähdetä huumorijoukkueella. Viime kaudella oli huumoripuolustus ja se näkyi hyvin sarjataulukossa, mutta toivottavasti joukkueessa on tällä kertaa edes kaksi hyvää Liiga-tason pakkia. Se olisi enemmän kuin päättyneellä kaudella. Hyvä hyökkäyksen kärki ei riitä, jos alakerrassa yhtä miestä vaille kukaan muu ei ole muuta kuin selviytymässä.

Katsotaan siis mitä tulee ja sitten menetän vasta uskoni, jos on tarve. Mutta sama kuin vuosi sitten tähän aikaan eli ehdotan sadan euron vetoa sen puolesta, että HPK ei pelaa ensi vuonna pudotuspeleissä.
Missä kohtaa edellistä viestiäni sanoin, että olen tyytyväinen Pellin tulosta ykköspakiksi? En ole kyllä Pellistä odottanut ykköspakkia. Jos sieltä ei Hietasta tms kovaa Seppää siihen ole tulossa, niin yhtälailla minä olen pettynyt. Sanonpahan vaan, että eipä se Nikkilä viimeisen 2 kauden aikana niin taivaallisella tasolla ole pelannut, että tässä nyt pitäisi porua vääntää, kun ei tullutkaan Kerhoon. Katsellaan nyt ensin kunhan pelit alkaa, että miltä näyttää ja mitä Kerho nyt sit menetti ja mitä se sai tilalle.
 
L

luigitar

Maltti voisi olla tässä vaiheessa paikallaan, koska niin vähän on ollut puhetta ensi kauden joukkueesta.
Itsekkään en usko, että ihan niin nimekästä jengiä saadaan kuin edellisillä kausilla.

Kuitenkin tulee ottaa huomioon, että nyt Tiilikainen pääsee olemaan mukana vaikuttamassa hankintoihin. Tällöin saadaan enemmän hänen pelikirjaan sopivia kavereita.
 

Kennedy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Noutajat
Pellin ura on nousujohteinen, ampuu oikealta, sopii hiottavaksi Eroseksi Erosen paikalle. Kerhon näköinen haku toteutuessaan, kuten oli Eronenkin.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Zaboon sen verran että yllättävän vahvasti häntä tänne huhutaan! Toivolalle tietenkin tuttu niin voi olla ihan loogista toisaalta
Zabo-Tikka-Ikonen ykköskenttänä, hehhe. Monipuolinen kyllä. Mutta kuinka paljon Tikka pystyy tuosta tuhoamaan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös