Lukon ylivoimamaalissa oli paljon samaa kuin kerhon ekassa. Molemmissa maalivahti teki itsensä pieneksi.
Noniin, Pelsu voittaa, Tepsi voittaa, Sport voittaa ja KooKoo ottaneee vähintäänkin pisteen.
Playoff-haihattelut näyttää olevan vähitellen haihateltu ja voidaan keskittyä meidän mestaruuteen eli karsintojen välttämiseen.
Sen suhteen on vittumaista, että myös JYP johtaa, joka sementoi asemaamme karsintasijoilla.
Toivottavasti uudet vahvistukset on myös vahvistuksia, niin mahdollisuudet sijaan 14 elää.
Lisäksi Noel ja Kiiskinen kun saadaan ylivoimalle, on sekin muutamaa pykälää vaarallisempaa ja (toivottavasti) tehokkaampaa.Lisäksi hyökkäyspäätä tullaan (ilmeisesti) lähiaikoina vahvistamaan, niin kaikkihan on edelleen auki. Vielä seuraavatkin kolme peliä on kotona. Minä uskon edelleen pleijaripaikkaan. Kerho!
En mä ihan seulaksi sanoisi, mutta ei paljon eroa rajuun verrattuna.Lindberg on kyllä ollut aikamoinen seula sen parin ekan pelin jälkeen.
Ei se ainakaan toisen kentän kohdalla ole totta, niin pitkään kun siellä operoi Jokirinne Ketolan sijasta gai sälli ei muuten ole ylivoimalla. Paljon antaa Manner tasoitusta ja se näkyy taululla.Lisäksi Noel ja Kiiskinen kun saadaan ylivoimalle, on sekin muutamaa pykälää vaarallisempaa ja (toivottavasti) tehokkaampaa.
Lindberg piikkiin voi laskea oikeastaan 3 maalia selkeästi.En mä ihan seulaksi sanoisi, mutta ei paljon eroa rajuun verrattuna.
Kerhon maalivahdin pitäisi lähtökohtaisesti voittaa vastustajansa ja olla sarjan kärkivahteja. Jos tällä materiaalilla siis mennään kenttäpelaajien osalta. Onko se sitten realismia, niin enpä tiedä.
No jaa. Nää on aina näitä. Kaikki on aina menetetty, kun yksikin tappio tulee. Takki kääntyy sitten heti seuraavan voitetun pelin jälkeen. Tämä noin niinkuin yleisesti, eikä siten suoraan lainattuun nimimerkkiin kohdistuen.
Muutenkin kautta on vielä liki puolet jäljellä. Piste-erot niin pieniä, että siinä voi mikä joukkue tahansa nousta tai laskea viisi sijaa hetkessä.
Lisäksi hyökkäyspäätä tullaan (ilmeisesti) lähiaikoina vahvistamaan, niin kaikkihan on edelleen auki. Vielä seuraavatkin kolme peliä on kotona. Minä uskon edelleen pleijaripaikkaan. Kerho!
Tässä pelissä kyllä, samaa mieltä. Hyvänä päivänä olisi maalivahdin pitänyt nuo kopata.Lindberg piikkiin voi laskea oikeastaan 3 maalia selkeästi.
Miksi muiden taso nousee, mutta meidän ei? Mun mielestä tuossa on vielä paljonkin parannettavaa. Esim. Juuri tuo ylivoimapeli. Pienet on marginaalit ja uskon, että pleijareihin lopulta mennään "selvästi".Me ollaan vedetty hyvän valmennuksen ansiosta tason ylärajoilla ja kun kauden edetessä muiden taso nousee, me tiputaan kelkasta vaikkei oma taso suoranaisesti heikkenekään.
Paremmalla maalivahtipelillä ottelu olisi ollut voitettavissa. Kolme tehtyä on hyvä saldo, mutta päästettyjä taas liikaa.Molempien veskarit huonoja, mutta Lindberg oli silti huonompi.
Miksi muiden taso nousee, mutta meidän ei? Mun mielestä tuossa on vielä paljonkin parannettavaa. Esim. Juuri tuo ylivoimapeli. Pienet on marginaalit ja uskon, että pleijareihin lopulta mennään "selvästi".