Oli ainakin eilen jäällä Kenins, Sailio ei ollut, joten olisiko myös kipeänäSailio kipeenä ja Keninsistä ei mitään tietoa itse veikkaan että kutsuttu bernin toimesta takaisin
Helkuta kun ei ole emojeja käytössä. :DMutta missä on Hietanen, hehheh...
Niin, vai onko valmennus vaan todennut, että kaverilla, joka on aivan kamalassa kondiksessa, ei tee tässä sarjassa yhtään mitään, vaikka lajitaidoiltaan pätevä kaveri onkin kyseessä.Oli ainakin eilen jäällä Kenins, Sailio ei ollut, joten olisiko myös kipeänä
Epäilen. Kiiskinen, Vesterinen sekä mahdollinen uusi vahvistus (neuvottelut käynnissä) kun tuohon vielä saadaan, niin eipä tuossa oikein mitään järkevää roolia Ravinskisille ole tarjolla. Ketterään takaisin ja katsotaan kesällä asiaa uudelleen.Jatkaakohan Ravinskis vielä lainan jälkeen?
Siis lisää mahdollisesti tulossa? Onko vinkkiä yhtään kuka saattaisi olla vai onko jo menossa karille?Epäilen. Kiiskinen, Vesterinen sekä mahdollinen uusi vahvistus (neuvottelut käynnissä).
No tällaisessa käsityksessä minä elän, ja puheiden mukaan sopimus uuden pelaajan kanssa olisi jo lähellä kättelyjä. Toivottavasti saavat sopimuksen maaliin ja sitä kautta joukkueen iskukykyä paremmaksi.Siis lisää mahdollisesti tulossa? Onko vinkkiä yhtään kuka saattaisi olla vai onko jo menossa karille?
Toki vielä näkyy ajoittain se, että liigan tempo ja vaade tulee hieman silmille, mutta minun näkemykseni on se, että ensikaudella saattaa olla jo oikeinkin käyttökelpoinen kaveri liigassa.
Pelästynyt siili, vanha kunnon Myllyniemen erikoinen!Siellähän oli vastustelijalla pelästynyt siili maalissa.
Hyvä laukaus Eetulta.