Ei mieluusti.Kangas vois piruuttaan haastaa ton Latvalan hippasille.
Kalle Kankaan kieli menee todennäköisesti vielä joskus poikki maalineduskahinoissa, jos joku lyökin leukaan. Kalle, kieli suuhun!
Kummastuttaa tuo Tampereen hallin nimi.
Eikös se olisi vähän sama, jos Hämeenlinnan tulevan uuden hallin nimeksi tulisi Renko-Areena?
Saattoi olla kohtalaisen paha loukkaantuminen ja varmasti fiksua hiukan pienemmällä kuormalla ajaa takaisin peliin mukaan ja hakea tuntumaa. Keväällä pelasi kerhossa ihan hyvin ja varmasti kerhoon palaa kun katsotaan parhaaksi!Mikähän mahtaa olla Andzansin tilanne tällä hetkellä, kun ei saa edes näytön paikkaa?
Oliskohan järkevintä aloittaa neuvottelut sopimuksen purusta vai hyödyttääkö tämä laina Kerhoa jotenkin suuresti.
Vieras kannattajat olis ihmeissään kun pelin jälkeen pitäis painia kuten Meskussa oli tapa!Turenki Areena olisi kova. Ja jokainen hallin anniskeluravinteli olisi Mesku.
Itse olen tässä miettinyt sellaista, että jos oletettavasti Ruokosen soppari on mediaanitasolla tai hieman jopa ylitse ja Sailio ilmeisesti pelannee aika suhteellisen halvalla lapulla, niin onko HPK:lle kannattavaa pitää Ruokosta.Sailio on tehnyt tässä ottelussa enemmän hyviä juttuja kuin Miro Ruokonen koko kaudella.
Itse olen tässä miettinyt sellaista, että jos oletettavasti Ruokosen soppari on mediaanitasolla tai hieman jopa ylitse ja Sailio ilmeisesti pelannee aika suhteellisen halvalla lapulla, niin onko HPK:lle kannattavaa pitää Ruokosta.
Tämä peli myös hyvin osoittanut Toppingin tärkeyden joukkueelle ja etenkin Rautiaiselle. Radu on pelaaja joka ei itse kanna joukkuetta, mutta hyvässä ketjussa tekee sen 30p.
Ruokosta ei taida vain saada hirveän helposti kaupaksi.