Kerhon peliesitykset kaudella 2024–2025

  • 172 094
  • 2 862

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Sailio on tehnyt tässä ottelussa enemmän hyviä juttuja kuin Miro Ruokonen koko kaudella.
Itse olen tässä miettinyt sellaista, että jos oletettavasti Ruokosen soppari on mediaanitasolla tai hieman jopa ylitse ja Sailio ilmeisesti pelannee aika suhteellisen halvalla lapulla, niin onko HPK:lle kannattavaa pitää Ruokosta.

Tämä peli myös hyvin osoittanut Toppingin tärkeyden joukkueelle ja etenkin Rautiaiselle. Radu on pelaaja joka ei itse kanna joukkuetta, mutta hyvässä ketjussa tekee sen 30p.
 

OPEX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nyt kun tuli tuo kissen maali uusintana, niin miten mäntykivi oli noin hidas. Jotenkin luullut kaveria ihan nopeaksi, mutta tuli alas kuin täi tervassa. Vai oliko niin pitkä vaihto alla, että oli vaan hapoilla?
 

Siivouskomero

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Itse olen tässä miettinyt sellaista, että jos oletettavasti Ruokosen soppari on mediaanitasolla tai hieman jopa ylitse ja Sailio ilmeisesti pelannee aika suhteellisen halvalla lapulla, niin onko HPK:lle kannattavaa pitää Ruokosta.

Tämä peli myös hyvin osoittanut Toppingin tärkeyden joukkueelle ja etenkin Rautiaiselle. Radu on pelaaja joka ei itse kanna joukkuetta, mutta hyvässä ketjussa tekee sen 30p.

Ruokosta ei taida vain saada hirveän helposti kaupaksi.
 

TekAstin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK & Blackhawks, Manchester United
Nyt sitten vaan makuupaikkoja maalin eteen, Ilves vie 100-0 tätä erää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös