Kerhon peliesitykset kaudella 2024–2025

  • 72 185
  • 1 152

M10

Jäsen
Täydellinen nöyryytys. Aivan täydellinen.

Alitalo ajetaan pahasti kylmäksi, Kerhon uusi mirokarjalainen käy näennäisesti halaamassa ja seuraavassa ylivoimassa Jukureille 7-3. Siellä myös tehdään reikäjuustoa Saarisen itseluottamuksesta.

Ei pahempaa alkua kaudelle voi saada. Tämä joukkue, jos joku, ei tällaista olisi kaivannut, mutta sitä saa mitä tilaa.
 
Suosikkijoukkue
HPK
5,4 - 1,6 maaliodottama.

Siinähän se tilastoina. Ei mitään palaa.

Tämähän se. Käytännössä ei hyökkäyspeliä sellaista joukkuetta vastaan, jonka kanssa pitäisi tapella samoista sijoista. Tulee pitkä kausi jos mitään ei tapahdu.

Tai toki voihan kausi loppua myös lyhyeen, kun tulopuoli sakkaa aika äkkiä tällaisilla esityksillä.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Harmittaa Alitalon puolesta jos joutuu pitkälle saikulle.

Hieman oli kyllä liian isossa roolissa vielä. Harjoituspeleissä toimi, mutta muutamia lapsuuksia näkyi tänään. Pelaamalla nekin saataisiin minimoitua, mutta nyt se saattaa jäädä haaveeksi.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Mä en nyt oikein jaksais ottaa vihellyksiin kantaa.

Silloin kun perässä ollaan noin paljon ja aivan kaikessa, rikkomaan joudutaan.

Se on juuri näin.

Voidaan selitellä kaikenlaista iltasatua paskasta tuomarilinjasta mutta mitä väliä sillä on?

Kerhon kupla puhkaistiin heti ekan, pelin ekassa erässä.


Viimeinen sammuttaa valot mikäli niitä ei ole maksamattomien laskujen vuoksi jo aikaisemmin katkaistu.

Louhi ja muut ketkä olette vastuussa, teidän pitäisi hävetä omaa vuoden ajan kestänyttä "työntekoa".

Kantakaa vastuunne loppuun saakka älkääkä lähtekö karkuun kun laiva on uponnut lopullisesti teidän vahtivuorolla ettekä ole edes yrittäneet pelastaa tätä.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Mä en nyt oikein jaksais ottaa vihellyksiin kantaa.

Silloin kun perässä ollaan noin paljon ja aivan kaikessa, rikkomaan joudutaan.

Nää linjaukset, niitä on nähty. Todellisuudessa joulutaolla tästäkään ei ole kuin muisto jäljellä.
En tiedä selittelikö kukaan tulosta vihellyksillä. Linja vaan katoaa välillä. Samanlaisesta rikkeestä tulisi viheltää joka kerta. Tulisi se linja erittäin selväksi pelaajillekin. Johdonmukaisuutta kaipaan itse.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Nas

HML_Nalle

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Maso Lehtonen, Jykä Louhi & Källarsson hater
Miten tuolla hoppekoo sovelluksessa nyt äänestetään vakuuttavinta pelaajaa? Vai eikö äänestystä pidetä tämän pelin jälkeen heh heh
 

Hokipohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Liverpool
Olen kyllä itse sitä mieltä että vaikka turpaan tulikin eikä vihellyksiin ratkennut niin joku linja noissa pitäisi olla. Eihän sitä muuten kukaan pelaaja tiedä mitä tuolla saa tehä ja mitä taas ei. Eiköhän toi viimestään pleijareissa mene siihen samaan vanhaan kun ei uskalleta viheltää enää. Niitä tosin ei tarvitse kerhon puolesta seurata…
 

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Odotuksiakin huonompi esitys. Siis aivan karmeaa!

No kolmas erä sentään luisteltiin ja sitä kautta mukaan peliin. Mutta miksi tämä viime kautinen tilanne toistuu taas? Taso heittelehtii erästä toiseen.

Eikö tuossa joukkueessa ole vaatimustasoa ollenkaan? Jo ekassa erässä olisi pitänyt suunnan muuttua. Näyttää siltä ettei pelaajia edes kiinnosta pelata tosissaan. Mut hei pääasia, että on hyvä henki joukkueessa.

Pelitapaa ei ilmeisesti ole vieläkään olemassa tai siltä se ainakin näyttää. Ja jos tähän mennessä ei ole toimivaa pelitapaa löytynyt niin silloin siitä vastaavat ovat väärässä paikassa.

Kyllä tässä taitaa uhkakuvat toteutua ja kaudesta on tulossa totaalinen katastrofi. Silloin, kun vastustaja pelaa tosissaan ei Kerholla näytä olevan mitään jakoa.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Olen kyllä itse sitä mieltä että vaikka turpaan tulikin eikä vihellyksiin ratkennut niin joku linja noissa pitäisi olla. Eihän sitä muuten kukaan pelaaja tiedä mitä tuolla saa tehä ja mitä taas ei. Eiköhän toi viimestään pleijareissa mene siihen samaan vanhaan kun ei uskalleta viheltää enää. Niitä tosin ei tarvitse kerhon puolesta seurata…
Juuri näin ja tätä täällä on kai jokainen tarkoittanut. Kukaan ole niin sokea, että yrittäisi selittää tulosta tuomarilinjalla.

Kuten jo kirjoitin, tuosta puuttuu se johdonmukaisuus täysin.
 

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi
Mun silmään oli ihan hyviä vihellyksiä tänään. Jokirinnekin aloitti siinä viimeisessä vähän ennen, kun kaveri, joten ihan oikeutettu. Kankaalle nyt ihan sama millä syyllä antaa. Kiinnipitäminen se oli ainakin.

Noin muuten peli oli juuri niin kauhea, kuin pahimmissa peloissa. Puolustaminen täyttä paskaa tasakentin ja myös alivoimalla. Mutta jos se tasakentin on tuota luokkaa, johtaa se siihen, että kaverilla on maalipaikkoja jatkuvasti ja itse joudutaan rikkomaan jatkuvasti, tämän jälkeen, kun alivoima on onnetonta, ei ole mitään palaa pelata pisteistä.

Ja sinne hyökkäyksiin ei päästä, kun koko ajan pyöritään omissa. Yv oli tänään ihan hyvää ja Jokirinne yllätti minut positiivisesti. Alitalo kannalta harmi, muttei valitettavasti taida jäädä kauden viimeiseksi junnuksi, jota tällä kaudella taklauksessa sattuu. Uudet tulkinnat mahdollistaa painavammat kautta linjan ja valitettavasti kaikki eivät ole siihen valmiita. Toki joku olisi voinut reagoida jo silloin kun Alitalo ensimmäinen kerran jäi aika pahasti alle. Toisaalta, jos reaktio on tasoa Kangas, niin eipä sillä ole mitään väliäkään.

Kerho itse ei isoihin taklauksiin panosta edelleenkään. Hakiko Wallenius kerran?

Summasummarum. Aika kidutusta tämä kausi tulee olemaan. Pukuosastolla on mun papereissa tämä viikko aikaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös