Mun silmään oli ihan hyviä vihellyksiä tänään. Jokirinnekin aloitti siinä viimeisessä vähän ennen, kun kaveri, joten ihan oikeutettu. Kankaalle nyt ihan sama millä syyllä antaa. Kiinnipitäminen se oli ainakin.
Noin muuten peli oli juuri niin kauhea, kuin pahimmissa peloissa. Puolustaminen täyttä paskaa tasakentin ja myös alivoimalla. Mutta jos se tasakentin on tuota luokkaa, johtaa se siihen, että kaverilla on maalipaikkoja jatkuvasti ja itse joudutaan rikkomaan jatkuvasti, tämän jälkeen, kun alivoima on onnetonta, ei ole mitään palaa pelata pisteistä.
Ja sinne hyökkäyksiin ei päästä, kun koko ajan pyöritään omissa. Yv oli tänään ihan hyvää ja Jokirinne yllätti minut positiivisesti. Alitalo kannalta harmi, muttei valitettavasti taida jäädä kauden viimeiseksi junnuksi, jota tällä kaudella taklauksessa sattuu. Uudet tulkinnat mahdollistaa painavammat kautta linjan ja valitettavasti kaikki eivät ole siihen valmiita. Toki joku olisi voinut reagoida jo silloin kun Alitalo ensimmäinen kerran jäi aika pahasti alle. Toisaalta, jos reaktio on tasoa Kangas, niin eipä sillä ole mitään väliäkään.
Kerho itse ei isoihin taklauksiin panosta edelleenkään. Hakiko Wallenius kerran?
Summasummarum. Aika kidutusta tämä kausi tulee olemaan. Pukuosastolla on mun papereissa tämä viikko aikaa.