Johtava näyttää esimerkkiä.Rautiainen, mitä helvettiä.
Pitkässä juoksussa noi menee tasan.HPKlta tänään kuitenkin mennyt rikkeitä aika paljon läpi, sitä itse kritisoin tuomareiden kotiinpäin vedolla.
Ei se nyt kyllä ole ihan sama.Kun hyökkäys on semmoinen kuin on - eli siis melko kädetön ja hyvin heikko luomaan paikkoja - on Ketolan kaltainen offensiivinen, taitava ja kovaa laukova pakki tuolla aivan käsittämättömän tärkeä.
Ihan sama, jos joskus tulee joku virhearvio.
Nonii, ihan kiitettävästi noita on pois otettu kolmannessa erässä.Jyp on kyllä esittänyt kauden aktiivisinta kiekottoman estämistä.
Kerho sai tuollaisesta Tapparaa vastaan jäähyn, kun tarpeeksi kauan ja systemaattisesti harjoitettiin..
Taitaa blokkipeli olla parempaa Liigassa farmiin verrattuna. Jyp myös uhrautuu kiitettävästi.Noel tänään 7 laukausta, 7 kertaa ekaan pelaajaan.
(Tilastot ei ole virallisia)
Ei se nyt kyllä ole ihan sama.
Yleisesti kritisoidaan/arvioidaan pelaajien suorotuksia todella tarkkaan, mutta Ketola on poikkeus?
Nyt 8/8.Noel tänään 7 laukausta, 7 kertaa ekaan pelaajaan.
(Tilastot ei ole virallisia)
En ole tästä eri mieltä. Virheet ovat kuitenkin olleet helppoja ja niihin ei ole varaa. Hyvin pystyy itse paikkamaan liikkeellä. Jossain kohtaa tuollainen kuitenkin kostautuu.Jos vastakkain ovat
- virheiden välttely, seiftaus eikä koskaan minkäänlaista uhkaa
ja
- pyrkiminen maalipaikkojen luomiseen pienellä riskilläkin ja siitä johtuvat väistämättömät ajoittaiset virheet
niin 120 kertaa sadasta jälkimmäinen.
Pidän pelaajista, jotka ovat erinomaisia ratkaisemaan jääkiekko-otteluita.
Mitä helvettiä toi Lassila oikein yritti?
Ja ennen kaikkea hyvä Kukkonen!Ihan oikein siinä reagoitiin. Molaria ei tökitä.
Hyvä Kisse!
Taitelijatkin pitää saada pelaamaan järkevästi. Näin heistä tulee kokonaisvaltaisempia pelaajia.
Todellakin. Kukkosta dissataan ja osittain ihan syystäkin. Mutta... kyllä mä tykkään tosta fyysisyydestä ja taistelutahdosta.Ja ennen kaikkea hyvä Kukkonen!