Nilkkakiituri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- PALLOKERHoo
Me oltas hävitty tää peli ilman maalia- Ruottalaista vittuilua sinne vieraiden vauhtiaitioon kuudennelta kenttäpelaajalta.
No tämä on kyllä totta. Ei ole minkäänlaista viivapelotetta, paitsi omaan päähän.Kaikki mahdollista, mutta ei noi muutkaan pakit ole vielä mitään saaneet aikaiseksi ylivoimalla.
Jyp myös tykkää painia. Voisi sanoa, että on palannut pikku-Kahvaran rooliinsa.Jyp on kyllä esittänyt kauden aktiivisinta kiekottoman estämistä.
Kerho sai tuollaisesta Tapparaa vastaan jäähyn, kun tarpeeksi kauan ja systemaattisesti harjoitettiin..
Aravirran JyP:hän sen koko helvetin kahvakiekon keksi…Jyp myös tykkää painia. Voisi sanoa, että on palannut pikku-Kahvaran rooliinsa.
Totta, mutta Tappara teki siitä "taidetta."Aravirran JyP:hän sen koko helvetin kahvakiekon keksi…
Seuraavan maalin tekijä voittaa tän pelin.
Muistakin pitää tämä lupaus!Mä huudan Ravin paidan kauden päätteeksi.
Kuinka syvät taskut sulla on? Entä jos mäkin haluan huutaa sen?Mä huudan Ravin paidan kauden päätteeksi.
Et sää haluaKuinka syvät taskut sulla on? Entä jos mäkin haluan huutaa sen?
Äläpä vielä nuolaise:D ite lähden kilpailuun mukaan!Mä huudan Ravin paidan kauden päätteeksi.
Pelaako Tuulola tänään? Rautiaisen on erottanut kypärä ja löysä hiihtely vaihtoon.Enemmän tarvitaan Rautiaiselta ja Tuulolalta. Ei voida jäädä taas odottelemaan, että nuoriso ratkaisee.
Sama täällä. Odotin kuitenkin että liike olisi kunnossa. Vaikka jokuset treenit vasta takana, niin kyllä pelimies näyttäisi pelimieheltä.En tiedä mitä Noëlilta oikein odotin, mutta todella lyhyen otannan perusteella olen pettynyt.
Luistelivauhti on todella verkkainen ja lämäri lähtee uskomattoman kovaa, tosin ensimmäistä peittävää pelaajaa jalkoihin. Toki ensimmäinen peli Euroopassa ja oma aikansa menee totuttelussa. Jotenkin kuitenkin vaikutti, että Noëlista ei sitä messiasta ole tulossa vaikka porukan jatkona varmasti meneekin.
Ykkönen on kyllä löysä tänään.Pelaako Tuulola tänään? Rautiaisen on erottanut kypärä ja löysä hiihtely vaihtoon.