Kerhon peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 570 053
  • 9 852
Suosikkijoukkue
HPK
Nyt kun ei tänään tarvitse enää haaveilla pisteistä, niin väliaikatilanteet muualta:

Sport - Jukurit 1-1 (Sport tasoittanut juuri)
KooKoo - Tappara 0-1
Ässät - Lukko 0-1

Eli olisi menossa juuri näillä näkymin suotuisasti, mutta nuohan voivat vielä kääntyä kaikki perseelleenkin.

Mukavahan se ois päästä vähän karkuunkin.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Jokohan olisi Rajaniemen vuoro. Lebe ollut ihan vitun huono tänään.
Ei liity suoraan tähän, varsinkin kun peliä olen seurannut vain sivusilmällä, mutta miksi Rajaniemeä ei peluuteta? Pelannut tämän vuoden puolella yhden pelin, siitä on kohta kuukausi aikaa. Onko ideana se, että kun Lebe otti saikkua syksyn, niin nyt otetaan takaisin kaikki menetetyt pelit? Peluutetaan Lebedeff piippuun niin että kun vire lopahtaa tai ylikuormitus aiheuttaa loukkaantumisen, niin saadaan heittää tyystin ilman pelituntumaa oleva Rajaniemi kylmiltään kehiin? Parhaimmillaan oli kai joku viis peliä kahdeksaan päivään. Tässä on parit back-to-backitkin viime viikkoina pelattu, mutta niin se vaan on sama jätkä pelannut. Mä olin jo luullut, että se on ihan konsensuskamaa ettei veskaria peräkkäisinä päivinä peluuteta jos ei ole pakko.
 

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi
Ei liity suoraan tähän, varsinkin kun peliä olen seurannut vain sivusilmällä, mutta miksi Rajaniemeä ei peluuteta? Pelannut tämän vuoden puolella yhden pelin, siitä on kohta kuukausi aikaa. Onko ideana se, että kun Lebe otti saikkua syksyn, niin nyt otetaan takaisin kaikki menetetyt pelit? Peluutetaan Lebedeff piippuun niin että kun vire lopahtaa tai ylikuormitus aiheuttaa loukkaantumisen, niin saadaan heittää tyystin ilman pelituntumaa oleva Rajaniemi kylmiltään kehiin? Parhaimmillaan oli kai joku viis peliä kahdeksaan päivään. Tässä on parit back-to-backitkin viime viikkoina pelattu, mutta niin se vaan on sama jätkä pelannut. Mä olin jo luullut, että se on ihan konsensuskamaa ettei veskaria peräkkäisinä päivinä peluuteta jos ei ole pakko.
Edelleen luulen, että ideana on se että parempi veskari pelaa.

Noin muuten olosuhteisiin nähden ihan hyviä juttuja Kerholla. Pihlström on ihan musta-aukko. Ja pitkästä aikaa väärä vaihto. Jokohan tää oli tässä?
 
Suosikkijoukkue
HPK
Edelleen luulen, että ideana on se että parempi veskari pelaa.

Noin muuten olosuhteisiin nähden ihan hyviä juttuja Kerholla. Pihlström on ihan musta-aukko. Ja pitkästä aikaa väärä vaihto. Jokohan tää oli tässä?

Sen ymmärtäisi jos Leben aisaparina olisi joku hädin tuskin täysi-ikäinen junnu. Rajaniemi on kuitenkin pelannut vain hieman Lebeä heikommin ja on silti keskitasoa parempi veskari.
 

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
Pihlström on ihan musta-aukko.
Tähän kohtaan disclaimer, että tietenkään tällaisessa tilanteessa yhden pelaajan päälle ei voi kaataa koko paskasankoa. Mutta juuri kun pääsin kirjoittamasta edellisen vihapostini, niin seuraavassa vaihdossa Pihlström hyökkäyksessä jättää potkun ottamatta, jolloin 2–0 Pelsun maalin edessä muuttuukin Jolyn 1–0 -tuhraukseksi. Ja seuraavassa vaihdossa on kolme (!) kertaa omien tiellä.
 

Kerhonpojjaat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Tampa
Liukas ja Pilhström ollut tämän pelin heikoimmat hyökkääjät, Pilhström nyt ei yllätä tässä listauksessa.

Nyt alkaa näkymään Henrsikssonin potentiaali tännekkin! Muistuttaa hieman muuan Innalaa! Tänään ollut todella hyvä!

Loimaranta taas näyttänyt tänään hieman sitä miksi Saipassa jäi peliaika vähemmälle. Ei ole Mosesillakaan ollut noin suoraa selkää omissa tällä kaudella, mitä Loimarannalla muutamassa vaihdossa. Huhuh, jos olisi pelaajia enemmän, tuosta "puolustamisesta" pitäisi laittaa syömään tuppia.
 

Äimänkäki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvät suoritukset ja Kerttu
Peluutetaan Lebedeff piippuun niin että kun vire lopahtaa tai ylikuormitus aiheuttaa loukkaantumisen, niin saadaan heittää tyystin ilman pelituntumaa oleva Rajaniemi kylmiltään kehiin?
Vittuillakseen peluutetaan rikki kun ei jatka meillä ens kaudella. Vahingoniloa silläkin kustannuksella, että pilataan jengin nousu ja molarin urakehitys!

Vitsi vitsi. Ehkä Lebe vaan kokee olevansa elämänsä kuosissa ja minuutit maistuu. Nyt kyllä silti näyttää normaalia heikommalta tänään...

Päästiinkin näköjään takaisin normaaliin kun viime pelissä taas tuli loukkaantuminen ja tässä matsissa väärä vaihto ja nolla pistettä. No, kiva kun saa jännittää vikoille kierroksille asti.
 

Kerhonpojjaat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Tampa
Tähän kohtaan disclaimer, että tietenkään tällaisessa tilanteessa yhden pelaajan päälle ei voi kaataa koko paskasankoa. Mutta juuri kun pääsin kirjoittamasta edellisen vihapostini, niin seuraavassa vaihdossa Pihlström hyökkäyksessä jättää potkun ottamatta, jolloin 2–0 Pelsun maalin edessä muuttuukin Jolyn 1–0 -tuhraukseksi. Ja seuraavassa vaihdossa on kolme (!) kertaa omien tiellä.
Kiitos Mika! Että pelaa meillä myös ensikaudella ja Herran sanojen mukaan olisi tärkeä palanen kärki ketjuissa.
 

odwaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa ja Pena
Edelleen luulen, että ideana on se että parempi veskari pelaa.
Höh, tietenkin. Mutta voisitko kuvitella sen suhdeluvun olevan jotain muuta kuin 14-1, mitä se on vuodenvaihteesta ollut? Minä voisin. Varsinkin kun kakkonen on ihan perusluotettava ok liigakassari, 91,44% on ihan riittävä kakkoselle. Kuvittelis ettei sillä kuorman jakamisella hirveesti huonoja puolia ois.

Ehkä Lebe vaan kokee olevansa elämänsä kuosissa ja minuutit maistuu.
Toki näinkin, eiköhän noi jätkät halua pelata kaikki pelit. Siksi sen peluutuspäätöksen tekeekin valmennus.
 
Viimeksi muokattu:

mehupoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mason ego
Ei tästä illasta joukkuetta voi syyttää..kyllä syyt löytyy jostain muualta kuin jäältä tai penkiltä.
Oletan, että viittaat toimistoon. Mikäli näin, niin mitä konkreettisesti siellä olisi pitänyt tehdä paremmin? Lainata pari mestisjyrää puremaan tuppea tuonne tänään? Hankkia alkukaudesta 2 ketjullista liigatasoisia pelaajia reserviin?
 
Suosikkijoukkue
HPK
On kyllä tässä pelissä jälleen surullinen kokoonpano kolmella hyökkäysvitjalla. Melkoista pyristelyä ollu peli suurimmaksi osaksi Kerholla, toisen erän alussa oli ihan hyvää hallintaa. Sitä ihmettelen että miksi Liukas on pelannut koko kauden ykköskentässä, aika vähän pisteitäkin se on tehny tällä kaudella. Ja älkää siis käsittäkö väärin, pidän Liukkaasta pelaajana mutta en tiedä onko hänen paikkansa olla ykköskentässä, varsinkin kun keskeltä puuttuu kunnon pelintekijä.

Kerhon touhusta hallituksen näkökulmasta ajatellen tulee mieleen se, että tämä kausi pyristellään ja päästään jos päästään pleijareihin. Aika heikkoa touhua hallituksen puolelta ja vaikuttaa siltä ettei heitä kiinnosta kehittää HPK:ta kilpaillullisesti ollenkaan vaan minimoidaan vahingot tältä kaudelta sulkemalla rahahanat kokonaan.
 

Takanahka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kepa
Oletan, että viittaat toimistoon. Mikäli näin, niin mitä konkreettisesti siellä olisi pitänyt tehdä paremmin? Lainata pari mestisjyrää puremaan tuppea tuonne tänään? Hankkia alkukaudesta 2 ketjullista liigatasoisia pelaajia reserviin?
Jos minäkin ilmoitin tänne palstalle jo Lokakuussa, että jos ei pikkuhiljaa aleta reagoimaan hyökkääjäpuolella, niin se tulee iskemään vasten kasvoja vielä ja isosti. Sillon oli vain kiva istua kirstun päällä ja rullailla exceleitä.. Pidettiin huoli, että hotdogit ei lopu kerhoravintolasta jenkkiviikoilla, taisi päätuote unohtua kokonaan siinä sivussa. Sama meno jatkunut tähän päivään asti. Henriksson ja Loimaranta EI poista ydinongelmaa, eli toisinsanoen sentteripulaa. Kiitos.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Nas

Polemos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nakkilan uimaseura Uivat Nakit
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös