Jokohan olisi Rajaniemen vuoro. Lebe ollut ihan vitun huono tänään.
Nyt kun ei tänään tarvitse enää haaveilla pisteistä, niin väliaikatilanteet muualta:
Sport - Jukurit 1-1 (Sport tasoittanut juuri)
KooKoo - Tappara 0-1
Ässät - Lukko 0-1
Eli olisi menossa juuri näillä näkymin suotuisasti, mutta nuohan voivat vielä kääntyä kaikki perseelleenkin.
Ei liity suoraan tähän, varsinkin kun peliä olen seurannut vain sivusilmällä, mutta miksi Rajaniemeä ei peluuteta? Pelannut tämän vuoden puolella yhden pelin, siitä on kohta kuukausi aikaa. Onko ideana se, että kun Lebe otti saikkua syksyn, niin nyt otetaan takaisin kaikki menetetyt pelit? Peluutetaan Lebedeff piippuun niin että kun vire lopahtaa tai ylikuormitus aiheuttaa loukkaantumisen, niin saadaan heittää tyystin ilman pelituntumaa oleva Rajaniemi kylmiltään kehiin? Parhaimmillaan oli kai joku viis peliä kahdeksaan päivään. Tässä on parit back-to-backitkin viime viikkoina pelattu, mutta niin se vaan on sama jätkä pelannut. Mä olin jo luullut, että se on ihan konsensuskamaa ettei veskaria peräkkäisinä päivinä peluuteta jos ei ole pakko.Jokohan olisi Rajaniemen vuoro. Lebe ollut ihan vitun huono tänään.
Edelleen luulen, että ideana on se että parempi veskari pelaa.Ei liity suoraan tähän, varsinkin kun peliä olen seurannut vain sivusilmällä, mutta miksi Rajaniemeä ei peluuteta? Pelannut tämän vuoden puolella yhden pelin, siitä on kohta kuukausi aikaa. Onko ideana se, että kun Lebe otti saikkua syksyn, niin nyt otetaan takaisin kaikki menetetyt pelit? Peluutetaan Lebedeff piippuun niin että kun vire lopahtaa tai ylikuormitus aiheuttaa loukkaantumisen, niin saadaan heittää tyystin ilman pelituntumaa oleva Rajaniemi kylmiltään kehiin? Parhaimmillaan oli kai joku viis peliä kahdeksaan päivään. Tässä on parit back-to-backitkin viime viikkoina pelattu, mutta niin se vaan on sama jätkä pelannut. Mä olin jo luullut, että se on ihan konsensuskamaa ettei veskaria peräkkäisinä päivinä peluuteta jos ei ole pakko.
Jaaa, väärä vaihto. Taas vaihteeksi.
Edelleen luulen, että ideana on se että parempi veskari pelaa.
Noin muuten olosuhteisiin nähden ihan hyviä juttuja Kerholla. Pihlström on ihan musta-aukko. Ja pitkästä aikaa väärä vaihto. Jokohan tää oli tässä?
Tähän kohtaan disclaimer, että tietenkään tällaisessa tilanteessa yhden pelaajan päälle ei voi kaataa koko paskasankoa. Mutta juuri kun pääsin kirjoittamasta edellisen vihapostini, niin seuraavassa vaihdossa Pihlström hyökkäyksessä jättää potkun ottamatta, jolloin 2–0 Pelsun maalin edessä muuttuukin Jolyn 1–0 -tuhraukseksi. Ja seuraavassa vaihdossa on kolme (!) kertaa omien tiellä.Pihlström on ihan musta-aukko.
Vittuillakseen peluutetaan rikki kun ei jatka meillä ens kaudella. Vahingoniloa silläkin kustannuksella, että pilataan jengin nousu ja molarin urakehitys!Peluutetaan Lebedeff piippuun niin että kun vire lopahtaa tai ylikuormitus aiheuttaa loukkaantumisen, niin saadaan heittää tyystin ilman pelituntumaa oleva Rajaniemi kylmiltään kehiin?
Se oli Myshkin, ei Myllys.Muistatteko, kun Niki Henriksson teki Lukkoa vastaan 5-4 voittomaalin kolme sekuntia ennen loppua suupaisemalla kiekon punaviivalta Lukon maalia kohti ja Myllys hörppäsi?
Kiitos Mika! Että pelaa meillä myös ensikaudella ja Herran sanojen mukaan olisi tärkeä palanen kärki ketjuissa.Tähän kohtaan disclaimer, että tietenkään tällaisessa tilanteessa yhden pelaajan päälle ei voi kaataa koko paskasankoa. Mutta juuri kun pääsin kirjoittamasta edellisen vihapostini, niin seuraavassa vaihdossa Pihlström hyökkäyksessä jättää potkun ottamatta, jolloin 2–0 Pelsun maalin edessä muuttuukin Jolyn 1–0 -tuhraukseksi. Ja seuraavassa vaihdossa on kolme (!) kertaa omien tiellä.
Höh, tietenkin. Mutta voisitko kuvitella sen suhdeluvun olevan jotain muuta kuin 14-1, mitä se on vuodenvaihteesta ollut? Minä voisin. Varsinkin kun kakkonen on ihan perusluotettava ok liigakassari, 91,44% on ihan riittävä kakkoselle. Kuvittelis ettei sillä kuorman jakamisella hirveesti huonoja puolia ois.Edelleen luulen, että ideana on se että parempi veskari pelaa.
Toki näinkin, eiköhän noi jätkät halua pelata kaikki pelit. Siksi sen peluutuspäätöksen tekeekin valmennus.Ehkä Lebe vaan kokee olevansa elämänsä kuosissa ja minuutit maistuu.
”Vähän” hidas.Se oli Myshkin, ei Myllys.