Purkan Jauhaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ei merkittävän kaupungin pallokerho
Oisko deternismi? Ei voi mitää ku ykkössena ja -pakki on poissa.
Ei kai Pelli mikään ykköspakki oli. Nurmi, Hietanen ja Reini ainakin edellä.
Oisko deternismi? Ei voi mitää ku ykkössena ja -pakki on poissa.
Kyllä maanantai tulisi aloittaa joukkueen keskeisellä palaverilla, kun joukkue on tällä hetkellä todella pahassa jumissa.
Kyllä maanantai tulisi aloittaa joukkueen keskeisellä palaverilla, kun joukkue on tällä hetkellä todella pahassa jumissa.
Pike sanoi HäSassa, että ei oikein voi tehdä mitään muutoksia ennen kuin Pelli ja Järvinen palaa.
Molemmat maalit tehty täysin vapaasti maalin edestä. Hyökkäyksen lisäksi puolustaminenkin alkaa pettämään.Taas vahvana maalin edessä.
Jassoo, sitten menee täällä lähetys kiinni. Hyvää viikonloppua muissa kuin kiekon merkeissä.
Niin ehkä tiettyyn pisteeseen asti ne ovat olleet sellaista minkä ihmiset ostaa ja ihan kohdennettuja ajatuksia sekä kritiikkiä, nykyään nämä Piken pelaajisto -kommentit kuulostavat enemmänkin siltä, että keksitään itselle tekosyitä.Mä olen jo täysin mykistyny ton Piken lässytyksistä.
Äläs ny. Vasta kolmas hutikausi putkeen. Viidennen kohdalla dynastia on valmis ja mä alan kannattamaan jotain muuta joukkuetta ja/tai lajia.Katellaan sit syksyllä 2023 uudestaan. Tää paska alkaa riittämään.
Yvpakki. Muistaakseni hän oli joskus siinä ihan hyvä. Kyllä mä näistä nimistä olisin Pelliltä ennen kautta eniten tulosta odottanutkin.Ei kai Pelli mikään ykköspakki oli. Nurmi, Hietanen ja Reini ainakin edellä.
Ennen kaikkea vaatisi onnistumisia, jotta edes virheet pelistä saataisiin pois. Syötöt ei onnistu eikä ajoitukset toimi.Mielestäni nyt kerhon pelissä on selvästi menossa huonompi jakso. Joku jo totesi, että tauko tekisi tähän väliin hyvää. Tätä esitystä katsossa en voi, kuin olla samaa mieltä.
Erityisesti taukoa voisi käyttää ylivoimapelin kehittämiseen. Ylivoimapelistä varmasti löytyy kehitettäviä osa-alueita.
Selostajakin sen totesi: "rakenne HPK:n hyökkäyksistä puuttuu".