Kerhon peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 583 415
  • 9 852

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Kyllä niitä havaintoja niin monesta suunnasta kerrottiin, että vaikea on enää olla uskomatta.
Niin, näköhavainto oli edelliseltä päivältä kuppilasta, mutta näkikö nyt joku tämän, että räyhäsi pelaajille kännissä seuraavana? Sillä sepä vasta uutta on, että Pike räyhää pelaajille.

Väkisinkin tulee mieleen, että joku nähnyt Piken bubissa ja toinen hallilla, sen jälkeen mietitty, että olikohan se kännissä.
 

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi
Niin, näköhavainto oli edelliseltä päivältä kuppilasta, mutta näkikö nyt joku tämän, että räyhäsi pelaajille kännissä seuraavana? Sillä sepä vasta uutta on, että Pike räyhää pelaajille.

Väkisinkin tulee mieleen, että joku nähnyt Piken bubissa ja toinen hallilla, sen jälkeen mietitty, että olikohan se kännissä.
Ne mitä mulle on juteltu ei liity baariin millään tavalla.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Edit

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Ne mitä mulle on juteltu ei liity baariin millään tavalla.
No sitten olisi kiva kuulla, että mitä sulle on juteltu, niin saadaan ehkä faktaa. Itse olen toistaiseksi kuullut epämääräisi lausuntoja sieltä täältä ja kukaan ei oikein osaa kertoa varmaksi mitä on nähnyt ja missä.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Moneskohan peli tällä kaudella oli, kun kolmannessa erässä on vielä johto, mutta se onnistutaan sössimään tappioksi jatkoilla?

Käsittämätöntä puppelointia, illasta toiseen.
 

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi
No sitten olisi kiva kuulla, että mitä sulle on juteltu, niin saadaan ehkä faktaa. Itse olen toistaiseksi kuullut epämääräisi lausuntoja sieltä täältä ja kukaan ei oikein osaa kertoa varmaksi mitä on nähnyt ja missä.
Kovastihan ne väittivät, että päävalmetajalla oli nilkkatulehdus työmaalla. Toki huhupuheita ne on ja skeptisesti niihin lähtökohtaisesti suhtaudun, mutta kun niitä kuulee eri suunnista, niin alkaa epäilyttää. Voihan se toki olla, että tarinat on kiertänyt kaukaa kaikkiin suuntiin, mutta epäilen.
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Kerho on melkoinen tasurikummitus. 21 peliä ja 9 tasuria. Tällä tahdilla rikkoutuu oma Lukon kanssa jaettu liigan tasuriennätys (24).

Tilastoja voi lukea niinkin, että vain kärkinelikolla on vähemmän varsinaisen peliajan tappioita (kaikilla 6) kuin Kerholla (7)

Toisaalta, vain SaiPalla on vähemmän varsinaisen peliajan voittoja (4) kuin Kerholla (5)
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Alivoimalla rankkari ja,Joly pääsee vetämään. Luulisi että tää on satavarma maali, mutta eihän se tietenkään niin mene. Eikä Joly enää edes yritä puikoista, ja muu kikkapussi tuntuukin olevan hiukan köyhempi. Olisi taas tehty itselle peli paljon helpommaksi, jos vaan tehtäisiin kun oikein tarjotaan.
 

Jerry100

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihdoin Oranssi
Nyt kun Pikkarainen peluuttaa Jolyn täysin puhki ja tehot on hiipunut oikeastaan kokonaan, niin varmasti tämä alkaa vaikuttamaan Jolyn ensikauden tarjouksiin.
 

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Älkää nyt, Johtava sanoo, että tämä on loistavaa, nautitaan
Niinhän se aina sanoo päinvastaista kuin mikä on yleinen mielipide.

Kun peli kulkee niin silloin kertoo vaikeuksia tulevan ennemmin tai myöhemmin. Kun näin ei käykään niin muuttaa mielipidettään myöhemmin ja keksii syyn sille miksi pelitapa onkin toimiva odotuksista huolimatta.

Ja kun peli on täysin solmussa niin yllättäen kertookin, että pelitapa pitää sisällään kaikki voittavan pelin elementit Puusilmä-fanit eivät vain näe tulosten taakse.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös