Sitten on myös meitä kauempana asuvia faneja. Minulla se on autolla tunti suuntaansa hallille, joten arkipäivinä vaatii jonkin verran järjestelyjä, jos töiden jälkeen haluaa peliin tulla. Viikonloppuisin on helpompaa. Mutta, kun kauden ekaksi peliksi osui se taannoinen lauantaipeli IFK:ta vastaan, niin siinä muodostui päätös, että seuraavan kerran tulen hallille sitten, kun joukkuetta kiinnosta edes yrittää.Mut sä ootkin sekä lapsesi että Kerhon HC-fani. Muut ~65k hämeenlinnalaista ei oo ja niille tarttis tarjota rahoilleen vastinetta, jotta ne jaksaisivat hallille vaivautua.
No juu, jääväsin "meidät" tosta pois, koska ei mitään koppia siitä millaisesta määrästä puhutaan. Mutta ei se tosiaan ihan kauhean houkuttelevaa oo säätää sitä peliin tulemista vaikka nyt Helsingistä, jos ja kun pari kokemusta on ollut itse pelin osalta ihan umpipaskoja. Kalja oli toki hyvää ja kaverit on kivoja.Sitten on myös meitä kauempana asuvia faneja. Minulla se on autolla tunti suuntaansa hallille, joten arkipäivinä vaatii jonkin verran järjestelyjä, jos töiden jälkeen haluaa peliin tulla. Viikonloppuisin on helpompaa. Mutta, kun kauden ekaksi peliksi osui se taannoinen lauantaipeli IFK:ta vastaan, niin siinä muodostui päätös, että seuraavan kerran tulen hallille sitten, kun joukkuetta kiinnosta edes yrittää.
Aikanaan tuli käytyä peleissä toistakymmentä kertaa kaudessa.
Onko MITÄÄN odotuksia?
Paitsi ettei tehnyt koska Rauhala kavensi vikalla minuutilla 3-2. Viimeisen vierasmaalin tokiMuIstutus: Joly teki Hakametsän historian viimeisen Liiga-maalin.
Oho, kiitos korjauksesta!Paitsi ettei tehnyt koska Rauhala kavensi vikalla minuutilla 3-2. Viimeisen vierasmaalin toki
Sama!Menen paikan päälle.
Tämä!Oho, kiitos korjauksesta!
Ja viimeisen Hakametsässä Liiga-peleissä nähdyn voittomaalin teki myös. ;)