Kerhon peliesitykset kaudella 2022–2023

• 586 758
  • 9 822

Läskisalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HauSi
Mää oon pommin varma, että World tai Savolainen pelaisi ihan hyviä nelosen minuutteja, jos Janatuinen jatkais kakkosessa ja pillu ois nelosessa.

Eniten tää on pois Savolaisen kehityksestä.

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Mut sä ootkin sekä lapsesi että Kerhon HC-fani. Muut ~65k hämeenlinnalaista ei oo ja niille tarttis tarjota rahoilleen vastinetta, jotta ne jaksaisivat hallille vaivautua.
Sitten on myös meitä kauempana asuvia faneja. Minulla se on autolla tunti suuntaansa hallille, joten arkipäivinä vaatii jonkin verran järjestelyjä, jos töiden jälkeen haluaa peliin tulla. Viikonloppuisin on helpompaa. Mutta, kun kauden ekaksi peliksi osui se taannoinen lauantaipeli IFK:ta vastaan, niin siinä muodostui päätös, että seuraavan kerran tulen hallille sitten, kun joukkuetta kiinnosta edes yrittää.

Aikanaan tuli käytyä peleissä toistakymmentä kertaa kaudessa.

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Sitten on myös meitä kauempana asuvia faneja. Minulla se on autolla tunti suuntaansa hallille, joten arkipäivinä vaatii jonkin verran järjestelyjä, jos töiden jälkeen haluaa peliin tulla. Viikonloppuisin on helpompaa. Mutta, kun kauden ekaksi peliksi osui se taannoinen lauantaipeli IFK:ta vastaan, niin siinä muodostui päätös, että seuraavan kerran tulen hallille sitten, kun joukkuetta kiinnosta edes yrittää.

Aikanaan tuli käytyä peleissä toistakymmentä kertaa kaudessa.
No juu, jääväsin "meidät" tosta pois, koska ei mitään koppia siitä millaisesta määrästä puhutaan. Mutta ei se tosiaan ihan kauhean houkuttelevaa oo säätää sitä peliin tulemista vaikka nyt Helsingistä, jos ja kun pari kokemusta on ollut itse pelin osalta ihan umpipaskoja. Kalja oli toki hyvää ja kaverit on kivoja.

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
MuIstutus: Joly teki Hakametsän historian viimeisen Liiga-maalin.

TheRikza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho, Florida Panthers
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Paitsi ettei tehnyt koska Rauhala kavensi vikalla minuutilla 3-2. Viimeisen vierasmaalin toki
Oho, kiitos korjauksesta!

Ja viimeisen Hakametsässä Liiga-peleissä nähdyn voittomaalin teki myös. ;)

OPEX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jaa että semmonen tappara-fani saatu tähän peliin selostamaan. Tapparan pelaajien nimet heitellään vaan kylmästi lempinimillä. No kerho teki maalin, yes!

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Janatuiselta melkoiset kynäilyt. Sääli ettei siitä saatu maalia. Olisi ollut kyllä highlight kamaa.

Polemos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nakkilan uimaseura Uivat Nakit
Onkohan Hietaniemellä VHS-nauhurissa REC-toimintoa? Onhan tuossa Tapparan YV:ssä vähän eri meininki.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy