Kerhon peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 574 246
  • 9 852

Polemos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nakkilan uimaseura Uivat Nakit

J.Petke

Jäsen
Lisää Pellejä joukkueeseen.

Kaksi pistettä lohduttaisi, jos tuossa pelissä olisi nähtävissä joku konsepti mutta nyt koko peli näyttää sellaiselta pihapeliltä, joissa hyökkäyksiin lähdetään neljä pelaajaa samalla puolella. Hyökkäyspäässä päästään satunnaisesti pyörittämään kulmissa mutta vaarallisille paikoille on aivan mielettömän vaikeaa päästä.
 

Nas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
Jopas linjalla aloitettiin jäähyjen vihellys kun Liukas sai kevyestä poikkarista boxin vaikka viimeksi Trettenesin telominen aiheuttanut mitään!
 

OPEX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tulikohan tänään pohjat nelosen peliaikaan? Vesterinen 1:04 ja Savolainen 1:58. En tiedä mikä ajatus tässä on, mutta ei kyllä miesten urakehitystä ainakaan palvele millään tasolla.
Ja itse ihmettelin miksi meidän tehtävä on kasvattaa ilveksen ahosta liigapelaajaa antamalla hänelle vastuuta jopa jatkoilla. Omat junnut sitten istuu penkillä tai katsomossa.
 

Nilkkakiituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
PALLOKERHoo
Ja itse ihmettelin miksi meidän tehtävä on kasvattaa ilveksen ahosta liigapelaajaa antamalla hänelle vastuuta jopa jatkoilla. Omat junnut sitten istuu penkillä tai katsomossa.
Tänään 2 pistettä joukkueelle, mitä jos ihmettelet paitsiosääntoä illan jalkapallo-ottelussa?
Hpk harrastaa lyhyitä lainoja, koska se palvelee kaikkia?
 

Nilkkakiituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
PALLOKERHoo
Viimeksi muokattu:

OPEX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ei kannata minulta kysyä. Tapio vaikutti turistilta aiemmassa.
Kysy joltakin joka katsoo joka pelin.
Kysyin sinulta kun viisastelit asiasta mitä ihmettelin piken peluutuksessa. Itse olen katsonut lähes kaikki pelit viime ja tällä kaudella. Koskee siis omien junnujen peluutusta ylipäänsä.

Kyllä pelin voitto ihan kiva tietysti on, mutta isossa kuvassa yksi jatkoaikavoitto kalpasta ei kyllä anna suurempaa aihetta riemuun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös