Pellin Kuti!
No, onneksi ei!Ei nähty Pellin kusemista tällä kertaa
Pelli löysi reiän, Moses ei.Pellit auki!!!
Pelasi kyllä. Kertoi juuri haastattelussa hyvin jaksaneensa ekan erän, mutta sen jälkeen olleensa aika hapoilla.Pelli pelasi tänään varsin hyvin. Ei poissaolo näkynyt juurikaan.
Nukutaan ja mennään eteenpäin. Itse en ole vielä menossa nukkumaan, pitäiskö oikein kuunnella Kerhon tunnari nyt kun on taas hyvä fiilis:Pelasi kyllä. Kertoi juuri haastattelussa hyvin jaksaneensa ekan erän, mutta sen jälkeen olleensa aika hapoilla.
Eteenpäin!
Nukutaan ja mennään eteenpäin. Itse en ole vielä menossa nukkumaan, pitäiskö oikein kuunnella Kerhon tunnari nyt kun on taas hyvä fiilis:
Ja itse ihmettelin miksi meidän tehtävä on kasvattaa ilveksen ahosta liigapelaajaa antamalla hänelle vastuuta jopa jatkoilla. Omat junnut sitten istuu penkillä tai katsomossa.Tulikohan tänään pohjat nelosen peliaikaan? Vesterinen 1:04 ja Savolainen 1:58. En tiedä mikä ajatus tässä on, mutta ei kyllä miesten urakehitystä ainakaan palvele millään tasolla.
Tänään 2 pistettä joukkueelle, mitä jos ihmettelet paitsiosääntoä illan jalkapallo-ottelussa?Ja itse ihmettelin miksi meidän tehtävä on kasvattaa ilveksen ahosta liigapelaajaa antamalla hänelle vastuuta jopa jatkoilla. Omat junnut sitten istuu penkillä tai katsomossa.
Kerro nyt sitten miten vaikkapa kerhon sopimuspelaaja tapio hyötyy ilveksen sopimuspelaaja ahon saamasta suuremmasta vastuusta pikkaraiselta?Tänään 2 pistettä joukkueelle, mitä jos ihmettelet paitsiosääntoä illan jalkapallo-ottelussa?
Hpk harrastaa lyhyitä lainoja, koska se palvelee kaikkia?
Ei kannata minulta kysyä. Tapio vaikutti turistilta aiemmassa.Kerro nyt sitten miten vaikkapa kerhon sopimuspelaaja tapio hyötyy ilveksen sopimuspelaaja ahon saamasta suuremmasta vastuusta pikkaraiselta?
Kysyin sinulta kun viisastelit asiasta mitä ihmettelin piken peluutuksessa. Itse olen katsonut lähes kaikki pelit viime ja tällä kaudella. Koskee siis omien junnujen peluutusta ylipäänsä.Ei kannata minulta kysyä. Tapio vaikutti turistilta aiemmassa.
Kysy joltakin joka katsoo joka pelin.
Hankala on Tapion pelaamistaan parantaa kun ei saa peliaikaa.Aho on tällä hetkellä Tapiota parempi pelaamaan, ja parhaalla mahdollisella pelataan.
Saattaa Aho olla jonkinverran Tapiota parempi juuri nyt, mutta että Nurmenkin ohi mennyt hierakiassa vai miksi Aho oli jatkoilla loorassa Nurmen sijaan? Minusta nuo extraminuutit ei kuulu toisen joukkueen junnupelaajalle.Aho on tällä hetkellä Tapiota parempi pelaamaan, ja parhaalla mahdollisella pelataan.