Kerhon peliesitykset kaudella 2022–2023

• 586 363
  • 9 822

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Jukurit on voittanut vieraissa pelatessaan yhden ottelun. Kerhon.

KooKoo on voittanut viimeisestä kuudesta ottelustaan yhden. Kerhon.

Kello 17 Rinkelinmäellä vastassa tappioputkessa oleva joukkue, joka ei ole voittanut vieraissa peliäkään. Mikä voisi mennä vikaan?

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Joo, kyllähän tässä nyt kaikki merkit viittaavat HIFK:n voittoon, mutta olisihan se jännä, jos Kepa kairaisi voiton tänään, ja IFK antaisi fudut Peltoselle.

Olisi jo toinen Kertsin "napsima" koutsi tällä kaudella.

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mun täytyy kyllä edelleen ällistellä tuota HIFKin ylivoimaa. Jos Kerholla menee keskimäärin 13 minuuttia 33 sekuntia ylivoima-aikaa yhden ylivoimamaalin värkkäämiseen, niin HIFKilläpä menee 46 minuuttia ja 10 sekuntia. Siis reilut kolme kertaan kauemmin kuin Kerholla.

Mä en vaan voi käsittää, miten tuollainen ylivoima on olemassa ammattilaistasolla.

No, nyt kun mä olen äimistelly sitä, niin eiköhän tänään ala IFKin prossat komistua.

Ja toi Kerhon rosteri <3.

Äimänkäki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvät suoritukset ja Kerttu
Omalta osaltani vähennän Kerhon voitonmahdollisuuksia huomattavasti, ihan vaan saapumalla paikan päälle peliä katsomaan. Pahoitteluni kaikille.
Itse laitan HIFK:lle moneylinen ja koitan jättää pelin kattomatta - uskoisin näillä toimenpiteillä ja sadetanssilla varmistavani kerholle vähintään kaksi pistettä.

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Minä puolestani pidin huolen, että join aamukahvini Kerho-mukista. Tällä kaudella aina kun olen pelipäivänä unohtanut juoda kahvin Kerho-mukista, Kerho on hävinnyt. Viime kaudella tendenssi oli päinvastainen, joten tässä on ollut nyt vähän hämmennystä.

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ei ole kyllä kummoiset odotukset illan pelille. Hyvien Kärppä -pelien jälkeen oli toiveikkuutta, että alkaisi pelit taas sujumaan mutta Porissa palattiin taas huonolle tasolle.

Etukäteen ihan voitettavissa oleva peli jos Kerho pelaisi, kuten parhaimmillaan pystyy. Mutta kun taso tuntuu nyt aivan liikaa heittelehtivän. Toki kotipeleissä on ollut selkeästi parempaa peliä kuin vieraissa.

Taas on vieläkin vajaampi kokoonpano kaukalossa. Onneksi ennen mj-taukoa ei ole kuin kaksi peliä. Selkeästi on hankinnat päätetty jättää tekemättä ennen taukoa ja odotetaan, että tauko täydentää taas joukkueen.

Suosikkijoukkue
Papu –10.

Semmosta. :o

VILLEPELTONENIIEFKOO

(1)
  • Tykkää
Reactions: OPEX
Suosikkijoukkue
Kaikkien aikojen farssi, että kiekkoa ei otettu Savolaiselle talteen.
Jos Savolainen olisi ottanut älykiekon talteen, järkkäri olisi tullut vaihtamaan sen tavalliseen.

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
KooKoo vs HIFK
  • 2.80
  • 4.35
  • 2.30
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy