Kerhon peliesitykset kaudella 2022–2023

  • 573 924
  • 9 852

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Mä olen katsellut tätä nyt toisen erän loppupuolelta asti, ja tässähän on jopa kontrolloitu kiekkoa. Näin ei juuri ole tällä kaudella ollut (Pelsu-peliä en nähnyt) ja toisekseen juurikin KalPaa vastaan vieraissa tuo on äärimmäisen harvinaista.

Eteenpäinmenoa?
 

Kennedy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Noutajat
Hienoa, että Nessu onnistui heti paluuottelussa.

Tänään paljon hyviä asioita Kerhon pelissä, mutta paljon parannettavaa yksilötasolla. Reini oli tänään kujalla.
 

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ottelun loppu hyvää ja aktiivista pelaamista. KalPa alkoi tiputtamaan alas ja Kerho pääsi alueelle aika helposti.

Muutenkin tekeminen alkoi olemaan sellaista jollaista tulisi olla koko pelin ajan. Näin saadaan sentään tilanteita aikaiseksi.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Nessu ja Moses, hyvä vaihto. Siinä onkin KalPalla miettimistä. Tulee joko tuo kaksikko tai Järvinen-Joly vähän väliä.
 

Polemos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nakkilan uimaseura Uivat Nakit
Mö olen katsellut tätä nyt toisen erän loppupuolelta asti, ja tässähän on jopa kontrolloitu kiekkoa. Näin ei juuri ole tällä kaudella ollut (Pelsu-peliä en nähnyt) ja toisekseen juurikin KalPaa vastaan vieraissa tuo on äärimmäisen harvinaista.

Eteenpäinmenoa?
Ensimmäinen erä oltiin katselemassa. Se oli pieni pettymys ottaen huomioon, että Kerho meni paikalle eilen.
Viimeiset 40 minuuttia on ollut Kerhon. Rintamahyökkäykset puuttuu edelleen. Riistopelaaminen toimii.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
On toi 3 vs 3 kyllä melko julman näköistä sählyä. :D
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
RAVOLTA JA MOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Aijjjai Joly :'((
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös