Hieno maali ja hyvä levy!MAsSSSSSSI + Slippery when wet
Onhan se. Ihan helvetin kova pelaaja. Tässä pelissä se Nessun merkitys taas nähtiin.Sanokaa mitä sanotte mutta mun mielestä Nenonen on yksi parhaista pelaajista joka HPK:ssa on pelannut.
Paita kattoon!
Odottaas kun kohta taas pilli soi kerholle kun perkele nousivat peliin mukaan.
Sanokaa mitä sanotte mutta mun mielestä Nenonen on yksi parhaista pelaajista joka HPK:ssa on pelannut.
Todellinen ammattilainen. Pihlströmin ohella tekee sitä arvokasta työtä vaihdosta toiseen.On tuo ainakin tehnyt yhden seurahistorian isoimmista maaleista.
Ja onhan tuo myös Kerho-vuosien aikana kehittynyt vitusti nimen omaan kahden suunnan pelissä.
Tuli ainakin omissa papereissa Kerhoon "snaipperina", nykyään jotain ihan muuta. Ihmettelin sitä kapteenivalintaa silloin, mutta se vaan kertoo sen, että me (minä) emme tiedä joukkueen päivittäisestä tekemisestä juuri yhtään mitään.On tuo ainakin tehnyt yhden seurahistorian isoimmista maaleista.
Ja onhan tuo myös Kerho-vuosien aikana kehittynyt vitusti nimen omaan kahden suunnan pelissä.
Kyllä. Tais taklata kolme kertaa vaihdon aikana.Huhhuh minkä niitin Liukas pisti. Lisää!!
Aikamoinen kasvojen pesu. Eihän tuolla taaskaan mitään hienoksia ole, mutta tillilihamainen tsemppilätkä kaivettiin taas esiin.Enpäs olis uskonut ekan erän jälkeen sanovani, että Kerho olis ansainnut 3p tänään.