Kerhon peliesitykset kaudella 2021–2022

  • 529 071
  • 7 465

Kerhonpojjaat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Tampa
Joo nää opettajiin ja kassoihin vertaaminen on hieman kaukaa haettua.
Julkinen ammatti ja lähemmin voisi verrata näyttelijöihin, artisteihin ja URHEILIJOIHIN. Mikäli olet ammattilainen et edes lue itsestäsi asioita. Jos luet otat ne rakentavana, etkä vedä hernettä nenään.

Nyt menee jo todella paljon yli että jatkoajan kannattaja foorumin takia vaihtaisi joukkuetta. Jokaista pelaajaa joskus ja joitain useamminkin toivotaan lähtevän tai sanotaan suoraan kuinka pelannut.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Julkinen ammatti ja lähemmin voisi verrata näyttelijöihin, artisteihin ja URHEILIJOIHIN. Mikäli olet ammattilainen et edes lue itsestäsi asioita. Jos luet otat ne rakentavana, etkä vedä hernettä nenään.

Joo, olin aikeissa kirjoittaa itsekin vastaavanlaista tekstiä. Iso erohan on just tuo että jääkiekkoijan työ on julkinen ammatti. S-marketin kassa pääsee hyvin harvoin kuitenkin lehteen ainakaan työnsä takia. Ja muutenkin.

Jääkiekkoilija on ammatikseen valinnut itse tällaisen julkisen ammatin ja on pitänyt olla tiedossa että etujen lisäksi siihen kyllä kuuluu jonkin verran myös haittapuolia kuten normaalia enemmän voi kuulua arvostelua, kritiikkiä ja julkista painetta. Siksi en itsekään nyt siinä mielessä vertailisi jääkiekkoilijan ammattia opettajan tai kaupan kassan ammattiin.

Varaan kuitenkin oikeuden pitää Marko Paloa yhä omana yhtenä esikuvanani. Vaikka en itse jääkiekkoilija olekaan. Siinä oli kuitenkin sellainen kiekkoilija jonka asenteesta voi ottaa mallia itse kukin.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Joo, olin aikeissa kirjoittaa itsekin vastaavanlaista tekstiä. Iso erohan on just tuo että jääkiekkoijan työ on julkinen ammatti. S-marketin kassa pääsee hyvin harvoin kuitenkin lehteen ainakaan työnsä takia. Ja muutenkin.

Jääkiekkoilija on ammatikseen valinnut itse tällaisen julkisen ammatin ja on pitänyt olla tiedossa että etujen lisäksi siihen kyllä kuuluu jonkin verran myös haittapuolia kuten normaalia enemmän voi kuulua arvostelua, kritiikkiä ja julkista painetta. Siksi en itsekään nyt siinä mielessä vertailisi jääkiekkoilijan ammattia opettajan tai kaupan kassan ammattiin.

Varaan kuitenkin oikeuden pitää Marko Paloa yhä omana yhtenä esikuvanani. Vaikka en itse jääkiekkoilija olekaan. Siinä oli kuitenkin sellainen kiekkoilija jonka asenteesta voi ottaa mallia itse kukin.
Eli täysin kuten esim opettaja, paitsi ettei päädy lehtiin (ehkä). Tuota se on monessa muussakin ammatissa eli tiedossa on se välitön palaute ja sille ei mitään oikein voi. Täytyy vaan oppia suhtautumaan siihen oikein.
 

Rusty44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jos olisit kaupassa töissä ja pomo olisi kiva, mutta asiakkaat vittuilisivat jatkuvasti, olisitko tyytyväinen duunissasi?
Minulta ei kysytty mutta annan esimerkin omasta elämästäni.

Olen ollut oikeastaan lähes koko työelämäni enemmän tai vähemmän kahdella alalla. Kummassakin vittuillaan, ei jatkuvasti mutta aikalailla viikoittain, pomojenkin mukavuus vähän silloin tällöin niin ja näin.
Koskaan ei ole vittuilun tai asiakkaan epäasiallisen palautteen takia tullut mieleenkään vaihtaa alaa ja pidän edelleen kummastakin työstä. Tiedän pärjääväni töissäni, sitten kun huomaan olevani huono tai ammattitaitoni työhöni riittämätön, on aikani vaihtaa alaa.
Olisi pirullista vaihtaa viikoittain, tai edes vuosittain työpaikkaa ulkoisen paineen takia.

Mentaalivalmennus varmasti myös tällaisissa asioissa voisi auttaa urheilijaa, jos omien juttujen lukeminen kiinnostaa ja ne jäävät kalvamaan.
 

Tomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tauko takana, tänään ja huomenna mennään taas. Pelikiellotkin kärsitty. Hienoa nähdä myös Jokinen pelaavassa kokoonpanossa. Lisäksi odotan, että Janatuinen ottaa näiden kahden pelin pisteillä kultakypärän itselleen. Toivottavasti se auttaa myös Jolya.
 

Kymppitonni

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja Philadelphia Flyers
Itselläni myös luottoa siihen, että peli on parantunut tauon aikana ja Pikkaraisen valmennus näkyy vielä paremmin tekemisessä. Jokisella myös paikka lunastaa tontti pelaavasta kokoonapanosta. Toivottavasti Kerho jatkaa nousuaan kohti kärkeä!
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Collins ja Cornet 2 vs1 hyökkäys, Collins heittää päänkorkuisen lätyn. Selostaja toteaa ettei Cornet onnistu pesäpalloilemaan syöttöä sisään. Kertoo kaiken koko turhakkeesta, Collins kiertoon.
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Turhake tekee maalin, tekikö jopa ilmasta?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös